milen66 2 #1 Публикувано 16 Февруари, 2016 Kолеги от скоро ми изникна един проблем. Хондата ми е бензин автоматик. Когато карам по баир почва да мирише на гума, Проверих гумите не опират никъде а и това е само ма склон нагоре. Някой ако го е имал този проблем да сподели. Благодаря Ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mandata 2 #2 Отговорено 14 Април, 2016 Аз го имам. През топло време се усеща по-малко, но при сняг мирише доста. Аз го свързвам със задействането на 4х4. Предполагам, че мириса идва от раздатката. Мисля, че колкото повече завои има по баира - повече мирише. На прав път - няма мирис. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milen66 2 #3 Отговорено 5 Юни, 2016 Да така е , на прав път не мирише, ходих до Кръстова гора и по завоите нагоре замириса страшно много,а и беше топло времето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #4 Отговорено 5 Юни, 2016 Колега моята е с ръчка но "раздатката" както и казва колегата е еднаква. И аз качвах Кръстова гора и не съм имал такъв проблем, и до сега никога не съм имал такъв проблем. А и се чудя как от маслената вана на дисковия съединител мирише на гума? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #5 Отговорено 5 Юни, 2016 (Редактирано) Изкачване на баир с много (и остри) завои и миризма на гума предполага: 1. От триенето на гумите в завоите. 2. Прекомерно повишаване температурата на маслото в задния диф. 3. Повишаване температурата в предния диф., предвид усилената му работа в завой. Това и при двамата. По т.т. 2 и 3 миризмата май не е точно на гума. 4. При автоматика има вероятност, в описаната ситуация, да прегрее маслото в кутията, поради повишавеното триене на маслото в торк-конвертора и предния диф. Маслото в авт.ск.кутия, торк-конвертора и предния диф е общо, и се охлажда от радиатора за охлаждане на двигателя. Повишаването на температурата на двг води и до повишаване на температурата на маслото в ск.кутия. Обаче и в този случай миризмата май не е точно на гума. п.п. Раздатъчна кутия, каквато имат повечето "джипове" (отделна кутия след ск.кутия), нашите колички нямат. При нас има просто втори венец и втори пиньон в предния диф, които по подразбиране се смазват от маслото в предния диф. Редактирано 5 Юни, 2016 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 6 Юни, 2016 По проходите има едни отбивки за почивка или "пропусни колоната".Там трябва да се почива и се охлажда маслото на автоматика.На по-сериозните джипки се добавят по-сериозни охладители на мястото на двете тръби които минават през водния радиатор или пред него... Опеченото масло примесено с феродов прах от съедителите на автоматика мирише на препечен циганин...крал мед и изгорил ПВЦ-изолацията 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milen66 2 #7 Отговорено 11 Юни, 2016 Колеги от гумите не е на 100% Не би трябвало да се отбивам за да се охлажда. А и проблема го прави и на малък баир примерно около 300-500 метра ако е малко по стръмен , и си мирише точно на гума констатирахме го няколко човека, за това и първо почнах да търся проблема в гумите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове