dindin 1256 #1 Публикувано 15 Февруари, 2016 (Редактирано) Има ли колеги, които имат пряко наблюдение върху този двигател на това купе - ръчка бензин? Има ли дертове в сравнение с К20А4? По-икономичен ли е, осезаемо по-мощен ли е? Като по-екзотични се предполага, че части ще трябва да се мъкнат от Щатите, но пък предполагам, че голяма част от частите са взаимозаменяеми с английско CR-V фейслифт, дали е така? Но пък имат масово и 2WD модели американците, а мене не ме кефят Един пример: Специално в препоръките на Motul за масла му препоръчват специфично 5w20 масло на 10 000 км пробег, за сметка на К20А4 с голям спектър от масла и дори 20 000 интервал за смяна Още нещо интересно: Хамериканското NGK директно препоръчват иридиевите за тоя двигател и нищо друго хммм, а немците си казват обикновените Благодаря предварително Редактирано 15 Февруари, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 16 Февруари, 2016 Оня ден приключих монтаж на ГИ на К24.Беше с платинени Бошове.Бая се озорих с клапаните,макар ,че са като на К20.Двигателя е доста мощен според мен.Докато правих настройката в движение хванах и vtc и витека ,кога се включваше.Предполагам ,че разхода ще му е сериозен.Като механика двигателя е абсолютно единтичен.Мотул не могат да казват с какво масло се кара...Хонда казват ,тука всеки си интерпретира ... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #3 Отговорено 16 Февруари, 2016 Благодаря много Преди малко я гледах колата, двигателят мърка, с ГИ BRC, чуваха се само газовите инжектори. Човекът върди че харчи 10 / 10 газ, което ми се струва малко нереално, градско с ГИ Романо съм стигал най-малко 14 литра, а тази не е течна фаза А за маслото - тъй де, прав си - тея от Хонда му искат 5w20 за техния климат, тука си знаем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 16 Февруари, 2016 Както казах преди по нанадолнище с попътен вятър и патрулка отпред да ми отцепва движението ще стане тоя разход.. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #5 Отговорено 16 Февруари, 2016 Човекът да не е имал предвид 10/100 масло? . Тоя разход не мога да го постигна на 1.6 витека, но щом го твърди продавача, освен да пълните газовата и да пробвате... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #6 Отговорено 16 Февруари, 2016 Ба, то да беше само тва На който му е интересно - щото си е доста екзотичен автомобил за нашите географски ширини: http://www.cars.bg/c1535008 Но не бях очарован. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #7 Отговорено 16 Февруари, 2016 Е какво му е екзотичното?Скопен К24 и толкоз.За още 1000-1500лв. ще взеш 3-ка ЦРВ,което е доста по-съвременно като дизайн,интериор и т.н.,вкл. от към години.С този двигател под 11-12/100 извън града и то до 100км/ч просто няма как да стане.За градско е ясно поне +3-4л. отгоре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #8 Отговорено 16 Февруари, 2016 Екзотична ми е комбинацията, че е в CR-V Но не е нещо, че чак да точи лиги човек. Поне аз в autoscout и mobile не съм видял CR-V фейслифт с такъв двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #9 Отговорено 16 Февруари, 2016 За САЩ така ги гласят и е нормално,там това е "малолитражка" Иначе нищо особено,освен цената. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 16 Февруари, 2016 Що да е скопен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #11 Отговорено 16 Февруари, 2016 Е те ги скопяват с няколко коня след 2005 заради новите регулации. А policeman има предвид сигурно, че има и 200-коньови K24-ки, ама не са с икономика i-VTEC. И не се слагат на CR-V-та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #12 Отговорено 16 Февруари, 2016 За джипките местят максималния въртящ момент малко по-напред софтуерно и има разлика в ск.кутия.Двигателя механично трябва да си е същия с изключение на изпускателния втек. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #13 Отговорено 17 Февруари, 2016 Най-вероятно не е точно същият.При всички случаи има разлика в сгъстяването и то вероятно от буталата.Не съм се зачитал,защото не ме е интересувало.Със сигурност от към въртящ момент ще бъде по-добре от К20-ката,която се вгражда в този модел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове