bbozhanov 74 #1 Публикувано 14 Февруари, 2016 (Редактирано) Здравейте, Имам 2008-ма година CR-V, бензин, 2.0л/150к.с. с ксенонови фарове. Имам един датчик, който се намира близо до предно дясно колело. Според мен служи за допълнително автоматично регулиране на фарове. Лостчето му е заминало и искам директно нов датчик да си купя (защото този се опитах безуспешно да го побългаря). От автоморгите искат 90 лева за него, а аз си мисля, че за тези пари ще си купя нов. Търся как се казва и какво прави, най-вече part number. По номерата на него нищо не ми излиза. Моля вижте двете снимки: https://drive.google.com/drive/folders/0B4ftVHajHv3NT3J0VW1qTXZndXM Мерси предварително, Борислав Редактирано 14 Февруари, 2016 от bbozhanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borrd 0 #2 Отговорено 14 Февруари, 2016 Датчиците са два - този на предна дясна гума и задна дясна. При мен и двата бяха блокирали от калта и водата която попада в сферичните на лостчетата. Цената в Бултрако е 400 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #3 Отговорено 14 Февруари, 2016 Това ще помогне ли http://hondakarma.com/threads/3rd-and-4th-generation-cr-v-hid-headlight-level-sensor-failure.3588/live?page=1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borrd 0 #4 Отговорено 14 Февруари, 2016 Проблема наистина е само в това лостче (линк от Karisi-mir ) И аз си мислих, че ще мога да купя и сменя само него. Във Варна отделно не се предлага. Полезно ще е ако някой е купувал, да каже откъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #5 Отговорено 14 Февруари, 2016 (Редактирано) Аз си купувах заден такъв датчик. Едното пинче се беше окислило и хем се беше счупил лостът, хем датчика беше за смяна заради пинчето. Взех го от някаква морга за 60 лева. Сега съм намерил 4 на цени между 90 и 120 лева. Гледам линка от колегата Karisi-mir и не мога да повярвам, че трябва цял датчик да подменям. Затова взех, та се разтърсих малко из руските сайтове и какво открих: 06136-SWA-R01 - преден лост, около $27 USD 06146-SWA-R01 - заден лост Не говоря руски, но от обща култура разбрах, че някои си купуват от Тойота (48906-35020) за $20 USD и само го регулират спрямо дължината. Други пък от на Жигула (ВАЗ 2101) карбуратора вземат. Ако някой говори повече руски и иска да помогне с отсяти полезни мнения и снимки - може да го направи: https://www.drive2.ru/l/3626657/ http://cr-v.su/forums/honda-cr-v-Remont-tyagi-datchika-polojeniya-kuzova-ksenona-t2915 http://forum.crvclub.ru/index.php/topic,124895.75.html Редактирано 14 Февруари, 2016 от bbozhanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #6 Отговорено 15 Февруари, 2016 Нямам регистрации в руските форуми и някои снимки остават скрити за мен. С две думи - това, което търсите на английски е drop link, или т.нар. биалетка. И в трите руски форума се казва, че перфектния заместител е от Toyota Land Cruiser Prado. Продава се отделно само линк-а. Единственото нещо което е необходимо да се направи е да се регулира дължината. Това с руските заместители - линкове от карбуратори ВАЗ, ГАЗ, УАЗ, явно е по-евтино (за руснака ), но е малко по-сложно. Проблемът е в ябълковидните болтчета, но не виждам снимките. От руските болтчета се взема ябълката и към нея се заварява нова шпилка (болт) за да пасне на Хондата. След монтажа на новото дроп-линкче към сензора (респективно към колата) се препоръчва калибриране/обучаване на системата за регулиране на фаровете. Нямам представа как става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #7 Отговорено 15 Февруари, 2016 (Редактирано) Поразрових малко в Гугл. Този дроп линк всъщност е за регулиране на окачването на Тойота (active height control system), и се използва и в други модели не само в Ланд Круизър Прадо. Пълното наименование на детайла е "48906-35020 , link sub-assy, height control sensor" Редактирано 15 Февруари, 2016 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borrd 0 #8 Отговорено 15 Февруари, 2016 След монтажа на новото дроп-линкче към сензора (респективно към колата) се препоръчва калибриране/обучаване на системата за регулиране на фаровете. Нямам представа как става. За това калибриране има процедура, която всеки сам може да направи. Темата е разисквана тук във форума (Хонда Акорд), ама не мога да открия къде точно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #9 Отговорено 18 Февруари, 2016 (Редактирано) След монтажа на новото дроп-линкче към сензора (респективно към колата) се препоръчва калибриране/обучаване на системата за регулиране на фаровете. Нямам представа как става. За това калибриране има процедура, която всеки сам може да направи. Темата е разисквана тук във форума (Хонда Акорд), ама не мога да открия къде точно! То упътването го намерих как става калибрирането на фаровете, проблем е лек, че нямам хардуер за HDS. Дали има мегдан да стане без него? Търсих темата, за която говориш, но така и не я намерих. Процедура изучения Перед изучением положения фар: Установите автомобиль на горизонтальной площадке. Убедитесь, что давление в шинах соответствует требуемому. Поверните ключ зажигания в положение "OFF".Выньте весь груз из автомобиля.Сдвиньте передние сиденья назад до упора.На сиденье водителя должен сидеть водитель (прим. 75 кг) или человек с равным весом.Подсоедините систему HDS к разъему передачи данныхПодсоедините в обход цепи SCS диагностическую систему HDS.Включите зажигание, повернув ключ в положение "ON" (II). За 5 секунд три раза переключите выключатель фар или указателя обгона в положение OFF, затем ON и OFF. Если свет фар опускается вниз, затем возвращается в начальное положение, значит процедура изучения завершена. Если свет фар не двигается, перейдите к Этап 1 и повторите процедуру. Поверните ключ зажигания в положение OFF и отсоедините систему HDS от разъема передачи данных.Отрегулируйте фары согласно местным требованиям. Редактирано 18 Февруари, 2016 от bbozhanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #10 Отговорено 24 Април, 2016 Решението на проблема как да си направите сами този лост с двете ябълки: http://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&album=2298 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #11 Отговорено 23 Юли, 2018 Някой намери ли решение на проблема с намирането на ново лостче, че на моето маншона е скъсан и беше клеясало? Оправих го , смазах го , сложих и гумен маншон от водача на спирачен апарат , но това е временно решение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове