George777 0 #1 Публикувано 9 Февруари, 2016 Здравейте колеги ! Пускам тязи тема тук , защото подфорума на Сивик е по-посещаем и се надявам на повече мнения и съответно да се разреши проблема. Проблема е с Хонда Кончерто 1.6 бензин без газови инсталации кода на двигатела е D16Z2 , след ремонт на двигателя не иска да запали , признаците са чек лампата свети много слабо ,когато колата е на контакт и не иска да угасне , главното реле не се чува (беше заменено ,но ефект никакъв), иначе колата върти на стартер ,но няма никакъв ток към бензиновата помпа , червеният диод на компютъра също свети , което мисля че е нормално. Преди да се прави ремонта не са се извършвали никакви интервенции по инсталацията. Странен проблем , затова Ви призовавам за съдействие. Благодаря предварително на всеки отзовал се ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brum1 0 #2 Отговорено 9 Февруари, 2016 Проверете кабелите с масите по двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
George777 0 #3 Отговорено 9 Февруари, 2016 Кабелите с масите в двигателния отсек са проверени, почистени и пак сложени , мисля че бяха два кабела един на скоростната кутия и един на капака на главата . Бушоните също са проверени . Най - тревожното е чеклампата защо не изгасва и защо свети бледо , главното реле не издава никакви звуци , но пък до него стига 12V ток. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #4 Отговорено 9 Февруари, 2016 Датчик колянов вал? Шок бутон ако има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
George777 0 #5 Отговорено 9 Февруари, 2016 Шоков датчик мисля ,че няма поне в двигателния отсек , там всичко съм огледал много внимателно . За самия датчик на колянов вал не съм се сещал , но дали ако той е повреден ще спира главното реле да не функционира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 9 Февруари, 2016 Шоковия е зад централната конзола в купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #7 Отговорено 9 Февруари, 2016 Хонда Кончерто с шоков датчик ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
George777 0 #8 Отговорено 9 Февруари, 2016 Странно , но ще проверя за този шоков датчик . Там изобщо не е пипано , колата е вдигната на подемник ,свален е двигателя който си палеше и работеше с изключение на тропането на коляновия вал , после отремонтиране и пак поставяне в двигателния отсек и край не иска да запали. За мен това е аномалия , даже и друг компютър да взема пак не е гаранция ,че там е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #9 Отговорено 10 Февруари, 2016 Шоковия е зад централната конзола в купето. Или покрай жабката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #10 Отговорено 10 Февруари, 2016 Ето какво трябва да се провери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
George777 0 #11 Отговорено 12 Февруари, 2016 Как да проверя какъв код грешка дава компютъра? Как да и направя диагностика , какво ми е нужно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 12 Февруари, 2016 Щом чека свети постоянно, значи нещо не сте навързали сензорите както трябва. Недей да търсиш нов компютър, докато не видите какъв код/грешка дава чекa. Първо няма ни единсензор дет да параи квот и да било. Грешка няма все още. Трето кончерто няма шок само аз съм шокиран от гадателските ви способности. Към автора! Колатати е обд0 сиреч. Както всяка умрела хонда и на твоята датчика на коляновия е в делкото. Отвори капака и виш масите закчени на термостатното тяло дали са си там. После си дигни стелката и мокета отпред в дясно и ще откриеш компютър, не пентиум а за кола. По средата има прозорче и на контакт виш вътре диода мига ли що прави. Ако мига направи клип и го качи тук. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 12 Февруари, 2016 И ще е правил ремонт на мотора и по тази последователност и симптоми ще се насере баш делкото с трита си сензора не е не възможно но е крайно невероятно по описанията на автора. И друго като го насочваш или по точно намираш поредната тема за писане, обяснаваи кое, каде, как и какво е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 12 Февруари, 2016 Вадихте ли кабел да видите дали хвърля искра така е пък най лесно да се омаже бубината. Всъщнист ако подкарате релето колата ще запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
George777 0 #15 Отговорено 12 Февруари, 2016 Благодаря за съветите ! Да пробвахме кабелите дали хвърлят ток ,но ток нямяше , после сменихме и делкото и ефект никакъв пак релето не тръгна , след това сменихме релето и пак нищо, като е на контакт колата компютъра свети постоянно без да мига Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
George777 0 #16 Отговорено 14 Февруари, 2016 Благодарности на Фенабг ( Иван ако не се бъркам), колата вече работи . Проблема беше в незакачената маса на термустатното тяло , новобранска грешка но пък се случва .Сега пък и спирачки няма , като е запалена педалът пропада , обезвъздушаване два часа и резултат никакъв ,неработещ двигател твърд педал , работещ двигател мек педал и няма спирачки , но поне пък върви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #17 Отговорено 14 Февруари, 2016 Бе некои сензор се е самооправил човече. Радвам се че съм ти помогнал. Смени спирачната помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #18 Отговорено 15 Февруари, 2016 Провери сервото да не издиша някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове