Jump to content
George777

Не иска да запали

Recommended Posts

Здравейте колеги ! Пускам тязи тема тук , защото подфорума на Сивик е по-посещаем и се надявам на повече мнения и съответно да се разреши проблема. Проблема е с Хонда Кончерто 1.6 бензин без газови инсталации кода на двигатела е D16Z2 , след ремонт на двигателя не иска да запали , признаците са чек лампата свети много слабо ,когато колата е на контакт и не иска да угасне , главното реле не се чува (беше заменено ,но ефект никакъв), иначе колата върти на стартер ,но няма никакъв ток към бензиновата помпа , червеният диод на компютъра също свети , което мисля че е нормално. Преди да се прави ремонта не са се извършвали никакви интервенции по инсталацията. Странен проблем , затова Ви призовавам за съдействие. Благодаря предварително на всеки отзовал се !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете кабелите с масите  по двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите с масите в двигателния отсек са проверени, почистени и пак сложени , мисля че бяха два кабела един на скоростната кутия и един на капака на главата . Бушоните също са проверени . Най -  тревожното е чеклампата защо не изгасва и защо свети бледо , главното реле не издава никакви звуци , но пък до него стига 12V ток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шоков датчик мисля ,че няма поне в двигателния отсек , там всичко съм огледал много внимателно . За самия датчик на колянов вал не съм се сещал , но дали ако той е повреден ще спира главното реле да не функционира 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шоковия е зад централната конзола в купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда Кончерто с шоков датчик ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно , но ще проверя за този шоков датчик . Там изобщо не е пипано , колата е вдигната на подемник ,свален е двигателя който си палеше и работеше с изключение на тропането на коляновия вал  :yes: , после отремонтиране и пак поставяне в двигателния отсек и край не иска да запали. За мен това е аномалия , даже и друг компютър да взема пак не е гаранция ,че там е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шоковия е зад централната конзола в купето.

Или покрай жабката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да проверя какъв код грешка дава компютъра? Как да и направя диагностика , какво ми е нужно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом чека свети постоянно, значи нещо не сте навързали сензорите както трябва. Недей да търсиш нов компютър, докато не видите какъв код/грешка дава чекa.

Първо няма ни единсензор дет да параи квот и да било. Грешка няма все още. Трето кончерто няма шок само аз съм шокиран от гадателските ви способности.

Към автора! Колатати е обд0 сиреч. Както всяка умрела хонда и на твоята датчика на коляновия е в делкото. Отвори капака и виш масите закчени на термостатното тяло дали са си там. После си дигни стелката и мокета отпред в дясно и ще откриеш компютър, не пентиум а за кола. По средата има прозорче и на контакт виш вътре диода мига ли що прави.

Ако мига направи клип и го качи тук.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ще е правил ремонт на мотора и по тази последователност и симптоми ще се насере баш делкото с трита си сензора не е не възможно но е крайно невероятно по описанията на автора. И друго като го насочваш или по точно намираш поредната тема за писане, обяснаваи кое, каде, как и какво е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадихте ли кабел да видите дали хвърля искра така е пък най лесно да се омаже бубината.

Всъщнист ако подкарате релето колата ще запали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите ! Да пробвахме кабелите дали хвърлят ток ,но ток нямяше , после сменихме и делкото и ефект никакъв пак релето не тръгна , след това сменихме релето и пак нищо, като е на контакт колата компютъра свети постоянно без да мига 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности на Фенабг ( Иван ако не се бъркам), колата вече работи . Проблема беше в незакачената маса на термустатното тяло , новобранска грешка но пък се случва .Сега пък и спирачки няма , като е запалена педалът пропада , обезвъздушаване два часа и резултат никакъв ,неработещ двигател твърд педал , работещ двигател  мек педал и няма спирачки , но поне пък върви :punk:   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе некои сензор се е самооправил човече.

Радвам се че съм ти помогнал.

Смени спирачната помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...