gamencerista 53 #1 Публикувано 2 Февруари, 2016 Колеги четох доста от темите но така и не стигнах до решение на проблема. Когато колата загрее оборотите падат около и под 500 и на газ дори се случва колата да изгасне. Пробвах с регулиране от тук има временно решение примерно обороти ги наглася на бензин, когато прехвърля на газ и подам газ няколко пъти отново падат около 500. Ходих на газ сервиз вчера, казаха ми че имало проблем в единия инжектор и ме посъветваха да сменя рейката с 4те инжектора за да имам гаранция. Смених я но проблема остана, дори стана по шумна колата и трака като луда отпред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 2 Февруари, 2016 почисти си стъпковия мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #3 Отговорено 2 Февруари, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586&st=0&p=1057184291&hl="eacv"&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057184291 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #4 Отговорено 2 Февруари, 2016 Утре ще го пробвам, дано да стане че газаджиите искат сега да сменя и изпарителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #5 Отговорено 3 Февруари, 2016 Почистих го днес обилно с кореселин и с въздух под налягане, излезе адски много чернилка. Монтирах го и не се оправи проблем, след това чух че възд. филтър не ми работи като хората. Беше зад една кутия и какво да видя турски YED пред умирачка. Махнах го и оборотите леко се вдигнаха. След секунди пак паднаха около 500. Запучих леко тръбата с ръка ( без филтър ) и след като я махнах колата вдигна обороти, след малко пак ги свали. Пак направих вакуум и ги нормализира за момент и пак падат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #6 Отговорено 3 Февруари, 2016 След почистването трябва да се ресетне ЕКУ-то .И при нужда да се регулират оборотите както е описано в менюала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #7 Отговорено 3 Февруари, 2016 Сега свалих клемата, Ще я закача утре сутринта, а оборотите се регулират от болта за права отверка, но четох че трябва да е на студен мотор така ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 3 Февруари, 2016 Бе не е точно там да въртиш за оборотите на гйотора, че моо и да и догараш мноо фешън разход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #9 Отговорено 3 Февруари, 2016 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #10 Отговорено 3 Февруари, 2016 Ами нещо не ми стана много ясно, точка 7 - кой е този 2P connector Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 3 Февруари, 2016 (Редактирано) Конектора на иацевето.но на д14 не е същото Редактирано 3 Февруари, 2016 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #12 Отговорено 3 Февруари, 2016 Хм, ще пробвам утре а ти ме съветваш да внимавам с регулирането на тоя винт ли ? Диагностика ще покаже ли нещо ако я закарам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #13 Отговорено 3 Февруари, 2016 Досега бях в гаража, правя каквото трябва, мотора държи около 900 оборота без фарове и парно, след като покарам 1-2 км и оборотите пак падат на 500. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #14 Отговорено 6 Февруари, 2016 (Редактирано) Ей нямаш търпение сама са си се обучи след като си я занулил и това е...покарай 2дни поне само на бензин и сама ще ги вдигне над 500 Редактирано 6 Февруари, 2016 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове