Jump to content
Apostolov

PCV за ХРВ

Recommended Posts

Здравейте колеги.Имам питане, дали някой е копувал такъв клапан и ако да за каква сума и от каде.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си,че е заминал тоя клапан ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не мога да разбера каде е но и надали може дасе разбере.Искам да го сменя заради описвания многократно от другите колеги разход на масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти, сегментиии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тях ги промихме с антикокс и сега я тествам.необяснимо за мен е как автомобил на 180к реални може да има проблеми със сегменти.маслото по сервизна книжка на всеки 15к сменяно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15к тва сееиозно ли го написа.

Зад блока над висящия лагер на полуската има едно казанче да речем. Та от него излиза един маркуч и отива в всмукатея, та някаде по средата на тоя маркуч е клапана. Има и вградени вътре в самия маркуч.

P2p буталата карат така наречените тънки сегменти ит там е проблема смениги заедно с буталата.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора.клапана като цена горе доло колко е и само в Бултрако ли го има?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го свалиш го снимай щи подаря един ако имам същия. С качеството на маслата в момента 15к е незириозно за голяма част от тях. Да не говорим че например мотул 10/40 след 7к е пъкен боклук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е но все пак е сменявано само в Хонда. Благодаря за предложението, като го сваля ще го снимам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към 80лв е клапана. Не от Бултрако разбира се. Там ще ти отрежат главата от кръста. Колко ти е разхода на масло ? 

Щото моята след промивка почна да гори повече във високите,но сегменти няма да смяням :)

 

Първо пробвай да го почистиш тоя клапан, след това,ако няма разлика сменяй,но според мен няма да се оправи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С масло 5w30 Кастрол 1л на 1000км.Сега направих промивка и смених маслото с 5w40 Mitsubishi и ще видя дали има ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Литър на 1000 е сегменти.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да явно доста са спекли.дано с промивки с антикокс влезе в някакви човешки норми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз правих промивка с антикокс и единствения ефект е, че колата преди това беше много мудна, а след промивката колата стана доста по-пъргава. Явно е подействала все пак положително тази добавка на сегментите.  Обаче разхода на масло си остана същия. При по-нормално каране е слаб, но при дълъг път и често влизане във високите обороти за около 1000км. изчезва около 600-700 мл. До сега не бях чувал за този клапан...и като се затопли времето ще взема да го прочистя, та да видя ще имали ефект

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята гори като твоята, карам ли я мудно без да я вкарвам във високите не го гори. карма ли я на 4-5к със 140 си го ядва прилично :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята вече как и да я карам не гори масло.

Ма сегменти....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страно е че при такъв разход на масло няма никакви пушеци.Студена,топла и при ниски или високи обороти нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е екологична и има пълно изгаряне.

П. П. На прекъсвач?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На прекъсвач много малко черен почти незабележим пушек но не и син с мирис на масло.Другата ми кола е Мерцедес и той на прекъсвач има лек черен дим но масло не пипа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страно е че при такъв разход на масло няма никакви пушеци.Студена,топла и при ниски или високи обороти нищо.

Да! И при мен е така! По новогодишните празници брат ми кара зад нас в продължение на часове. Звъня му по телефона и го карам да гледа. то не беше ускорение на мах. по равно и на изкачване в белоградчишкия проход. Накрая ми казва: Няма и няма нищо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно.Жена ми караше след мен и каза че няма никакви пушеци.Вероятно заради катализатора нищо не се вижда,въпреки че на мой приятел Галанта пушеше като див.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...