Apostolov 0 #1 Публикувано 21 Януари, 2016 Здравейте колеги.Имам питане, дали някой е копувал такъв клапан и ако да за каква сума и от каде.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2 Отговорено 21 Януари, 2016 Сигурен ли си,че е заминал тоя клапан ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Apostolov 0 #3 Отговорено 21 Януари, 2016 Още не мога да разбера каде е но и надали може дасе разбере.Искам да го сменя заради описвания многократно от другите колеги разход на масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 21 Януари, 2016 Сегменти, сегментиии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Apostolov 0 #5 Отговорено 21 Януари, 2016 Тях ги промихме с антикокс и сега я тествам.необяснимо за мен е как автомобил на 180к реални може да има проблеми със сегменти.маслото по сервизна книжка на всеки 15к сменяно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 21 Януари, 2016 (Редактирано) 15к тва сееиозно ли го написа. Зад блока над висящия лагер на полуската има едно казанче да речем. Та от него излиза един маркуч и отива в всмукатея, та някаде по средата на тоя маркуч е клапана. Има и вградени вътре в самия маркуч. P2p буталата карат така наречените тънки сегменти ит там е проблема смениги заедно с буталата. Редактирано 21 Януари, 2016 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Apostolov 0 #7 Отговорено 21 Януари, 2016 Благодаря ти за отговора.клапана като цена горе доло колко е и само в Бултрако ли го има? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Apostolov 0 #8 Отговорено 21 Януари, 2016 Какво те притесни това 15к Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 21 Януари, 2016 Ако го свалиш го снимай щи подаря един ако имам същия. С качеството на маслата в момента 15к е незириозно за голяма част от тях. Да не говорим че например мотул 10/40 след 7к е пъкен боклук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Apostolov 0 #10 Отговорено 21 Януари, 2016 така е но все пак е сменявано само в Хонда. Благодаря за предложението, като го сваля ще го снимам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #11 Отговорено 21 Януари, 2016 Към 80лв е клапана. Не от Бултрако разбира се. Там ще ти отрежат главата от кръста. Колко ти е разхода на масло ? Щото моята след промивка почна да гори повече във високите,но сегменти няма да смяням Първо пробвай да го почистиш тоя клапан, след това,ако няма разлика сменяй,но според мен няма да се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Apostolov 0 #12 Отговорено 21 Януари, 2016 С масло 5w30 Кастрол 1л на 1000км.Сега направих промивка и смених маслото с 5w40 Mitsubishi и ще видя дали има ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 22 Януари, 2016 Литър на 1000 е сегменти. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Apostolov 0 #14 Отговорено 22 Януари, 2016 Да явно доста са спекли.дано с промивки с антикокс влезе в някакви човешки норми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #15 Отговорено 22 Януари, 2016 (Редактирано) Аз правих промивка с антикокс и единствения ефект е, че колата преди това беше много мудна, а след промивката колата стана доста по-пъргава. Явно е подействала все пак положително тази добавка на сегментите. Обаче разхода на масло си остана същия. При по-нормално каране е слаб, но при дълъг път и често влизане във високите обороти за около 1000км. изчезва около 600-700 мл. До сега не бях чувал за този клапан...и като се затопли времето ще взема да го прочистя, та да видя ще имали ефект Редактирано 22 Януари, 2016 от 5 GTT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #16 Отговорено 22 Януари, 2016 И моята гори като твоята, карам ли я мудно без да я вкарвам във високите не го гори. карма ли я на 4-5к със 140 си го ядва прилично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #17 Отговорено 22 Януари, 2016 Моята вече как и да я карам не гори масло. Ма сегменти.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Apostolov 0 #18 Отговорено 22 Януари, 2016 Страно е че при такъв разход на масло няма никакви пушеци.Студена,топла и при ниски или високи обороти нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 22 Януари, 2016 Значи е екологична и има пълно изгаряне. П. П. На прекъсвач? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Apostolov 0 #20 Отговорено 22 Януари, 2016 На прекъсвач много малко черен почти незабележим пушек но не и син с мирис на масло.Другата ми кола е Мерцедес и той на прекъсвач има лек черен дим но масло не пипа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #21 Отговорено 22 Януари, 2016 Страно е че при такъв разход на масло няма никакви пушеци.Студена,топла и при ниски или високи обороти нищо. Да! И при мен е така! По новогодишните празници брат ми кара зад нас в продължение на часове. Звъня му по телефона и го карам да гледа. то не беше ускорение на мах. по равно и на изкачване в белоградчишкия проход. Накрая ми казва: Няма и няма нищо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Apostolov 0 #22 Отговорено 22 Януари, 2016 Именно.Жена ми караше след мен и каза че няма никакви пушеци.Вероятно заради катализатора нищо не се вижда,въпреки че на мой приятел Галанта пушеше като див. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове