-
Мнения
207 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
57 NeutralОтносно rabbeat
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 6.10.1978
Profile Information
-
Кара
SHHMA8 D14A2, SHSRD8 K20A4
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
rabbeatx
Последни посетители
3243 профилни разглеждания
-
То и един път ти стига, като е половината от цената на колата общо взето.
-
Внимавайте, защото шарлатаните са болшинство. В днешно време в България читав сервиз/майстор много трудно се намира, а при тякъв се чака по 2-3 седмици ред.
-
тия са 15-ки, но има и 16-ки заводски на префейса, като моите
-
Да не те отчайвам, но фейслифт на бензин по автокъщите е доста трудно да се намери. Иначе нормалната му цена при добро състояние трябва да е 10-11К. Повечето автомобили пристигат тук на 170-190К пробег и автокъщите им свалят поне 30К, но ако е доста запазена на вид ще ѝ свалят сигурно и 60К от показанието. Също така всичко дето пристига тук е със забележки по външен вид (брони, ламарини), но тук го привеждат във вид за продан. Може би най-благоприятния вариант е да случиш кола с удряна/правена броня. При правена ламарина - след време тръгва ръжда, а при кола без удар - двигателя е пръснат от каране и автоджамбазина е врътнал поне 100К надолу.
-
При промяна на външния диаметър на гумата не се ли прецаква най-малкото показанието на скоростомера?
-
Проблемът беше комуникацията ELM<--- (iso9141-2)--->ECU. Bluetooth-а си работеше нормално.
-
30-тима метра до разчистеното... Не знам колко още можеше да мине така, но изглеждаше като да няма никакъв проблем - нито буксуване, нито лашкане встрани. Все едно мина снегорин и ми спести чистенето на въпросната отсечка 😁 Аз лично не бих се и пробвал да вляза в такава дълбочина сняг, въпреки че редовно експериментирам с CR-V-то във всякакви зимни условия. П.С. Когато не слепва, заради ниските градуси плътността ѝ е много ниска и не се събира под колата, а се разпилява отдолу и наоколо. Реално тия 50см след слягане стават 10-тина по-плътен и тежък сняг.
-
Потвърдено! С такъв ELM372 (v1.5, BT) и протокол ISO 9141-2 се закачам без проблем за ECU-то. Явно както казва колегата @dindin моят син китайски четец, е менте на ментето - бъгав v2.1 с променен вершън стринг на v1.5.
-
Пудрата (прясно паднала), при отрицателни градуси не се слепва, и за да те подпре отдолу трябва доста повече. По-миналата зима видях как Форд Фокус комби върви в над половин метър. Снега достигаше до дръжките на вратите, а предницата си беше отдолу, но вървеше по равно без проблем. Между сняг и сняг разлика от земята до небето. Много зависи от моментната температура и кога е навалял... При температури около нулата и нагоре много бързо се превръща в лепкав, тежък сняг и вече не е пудра.
-
Аз си мислех, че само Civic 6 и CR-V 1, го имат тоя проблем с ръкохватките, но като гледам и Civic 8 го е наследил... Чукне ли 15 годинки колата и ръкохватките стават като вафли. Ако се подлага палец при отваряне, риска да се счупи е по-малък, обаче ходи го обяснявай това на всеки, който отваря вратата... Сменял съм над 5 пъти ръкохватки на моя Сивик, с второупотребни обаче, щото си представям Бултрако колко биха поискали за такова нещо. Слагал съм даже здрава и допълнително съм подсилвал около втулките с двукомпонентно лепило. Тази пластмаса става особено чуплива и при отрицателни градуси. След поредното счупване дори залепих и цялата ръкохватка по ръба където ляга на ламарината със силикон (прозрачен за аквариуми - CS23). А най-отвратителното нещо при разглобяване на вратата е лепилото на този найлон. След поредното разглобяване откачих, разкарах стария и от двете предни врати, изрязах нов от обикновен PE и го залепих с топъл силикон. Преди това старото вечно лепкаво лепило едвам го изчистих с чистител (ацетон) за пистолети за PU пяна, от ламарината... Ако някой ще го прави, да не прекалява с търкането на едно място, че почва да пада и боята. Този в клипа добре го изряза, но по този начин си маха звукоизолацията от вратите... После ще има "Вратата ми дрънчи, стърже и чегърта като на жигули".
-
10 години карах англичанка Fastback (MA8), а зимно време съм редовно по пистите, като обикновено не дочаквам да почистят и опесачат пътя до лифта. Досега не съм закъсвал, нито съм използвал някога вериги. Понякога (рядко) обаче се получават доста екстремни условия, при които и 4х4 автомобил може да не успее да изкачи наклон. Ето два примера: - отрицателни температури и дъжд - прясно паднала пудра над 30-40см и температура под -5 градуса В първия случай се получава ледена пързалка, а във втория - грайфера на гумата се пълни със сняг, който веднага замръзва и гумата става гладка.
-
Значи префейса е нестабилен и грозен, понеже е с джанти 6 инча? Интересна логика... Принципно го проклинам този размер 205/65/16 - на пазара има предимно бусови гуми с него...
-
Тествах го и на Subaru Legacy, и резултата е същия. Сега взех на заем от тези черните да пробвам и ако проработи ще си купя от тях. Благодаря на отзовалите се!