-
Мнения
216 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
8 NeutralОтносно waterwet
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 6.03.1975
Contact Methods
-
Website URL
http://0879382789
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
Интереси
лични
Последни посетители
5712 профилни разглеждания
-
Здравейте, предвид това, че до сега все намирах начин да спасявам моторите с химия от над 30 години съм ремонтирал мотори на 2 коли - първо на заз, че се караше с кореселин, поради липса на бензин и на крайслер. Но сега го закъсах с харвито 2005, двигателя от заглавието, който изхвърля масло през ауспуха при форсиране до прекъсвач. Та въпроса ми е за марка сегменти (маслени) и гарнитура, че се налага да му "режа главата"!? Благодаря предварително!
-
За да не се зарежда акумулатора и да е здрав алтернатора, трябва да не ти работят приборите и да не свети нищо по таблото, освен лампата на имобилайзера. Ако това е изпълнено, значи ти е изгорял бушон 7.5А, който се намира под волана в таблото. Позиция номер 6.
-
Ако течността за чистачки замазва (дава т. нар. рефракция), означава, че в течността за чистачки е вложен гликол (етилен-, пропилен-). Ако замине лака на капака или по покрива на колата, означава, че има разтворител (бензен, толуен, стирен и др.), най-често някой кетон, с който денатурират метанолови продукти, за да смърдят и да не посегне някой да ги пие. Етанол се купува индустриален, който задължитело се влага в някакъв процент в търговските бензини, иначе е скъп. Колкото до метанола - може да се използва само в специални продукти, като такива за размръзяване на стъкла, ключалки и др., но не и в количества над 3% в течност за чистачки и/или с етанол, като етанола трябва да е поне 2 пъти повече, за да възпрепятства постъпването на метанолови пари в рецепторите..
-
Доколкото имам информация F18B2 и F20B6 са със съвместими глави и скорости (да не използвам думата еднакви). Разликата между двата мотора е в хода на буталата. U2J4 е скоростна кутия за F18B2 и F20B6 -99-00 г., U2L4 е скоростна кутия за F18B2 и F20B6 - 01-02г . По каталожни данни за гарнитури, биелни лагери на F18B2, същите ги дават, че се монтират и на F20B6. Ако има невярно в поста ми, моля да ме коригират съфорумци имащи допълнителна информация.
-
Делко за F18B2 - 65 лева - 1 брой - продадено
-
Здравейте, тъй като си купих нова бобина и си върнах оригиналното делко, вече закупеното от моргата, с което карах колата 1 година ми е излишно. Имам и две задни врати - оборудвани, които също са ми излишни. Делко за F18B2 - 65 лева - 1 брой Врати задни - тъмносини оборудвани - 100 лева - 2 броя. 0879382789 Цецо
- 1 reply
-
- 1
-
Продавам дроселова клапа с TPS и MAP датчици. Дроселът е напълно изправен, но след като го купих се оказа че TPS-а на моята дрос. клапа беше здрав а грешка 7 на чека е бил следствие на кабелна обувка от буксата му. Цена 40.00 лв. 0879382789 Цецо
-
За информация относно вътрешен накрайник за Хонда Акорд '98 - '02 години на производство с мотори Ф18Б2 и F20B6, при които вътрешните накрайници на рейката не са включени като резервни части в оригиналния каталог на Honda EPC. Въпросните вътрешни накрайници са със следните характеристики Външна резба 14x1.5mm, външна резба 14x1.5mm, дължина на вътрешния накрайник 135мм.Като резервна част не се намира накрайник с тези характеристики! Най-близкият като размери, който е възможно да се преработи на струг е с със следните характеристики;Външна резба 14x1.5mm, външна резба 14x1.5mm и дължина 165mm - Вътрешният накрайник ми беше предоставен от mar_tod и нека той да вметне марката и модела.Аз лично му се обадих и му казах размерите на резервната част, която ми беше необходима и той ми я изпрати.Сега предстои да се "нареже" още 22мм резба на накрайника в частта, която се завива на външния накрайник и да се подкъси (среже) същата с 30мм и накрайнока става с размерите на оригиналния. И да се направи жлеб на подходящото място за маншона. Това от мене относно проблема с накрайници на акорд 6-та генерация.
-
Ами с гаечен ключ е невъзможно, гаргите бяха единственото решение.Фиксиращата гайка не се навива на късата резба (по-голяма е - гайката)
-
Пиша около за щото така считам, че е коректно предвид това, че меря с шублер, чиято точност е 1 мм. А относно снимката да поясня, че по-големия накрайник е с резба 14x1.5мм и е голям, докато по-малкия накрайник е точния, този който е на колата и най-вероятно резбата е 12x1.5,но с шублера, който имам ми е невъзможно да го измеря точно.
-
MIYAMOTO е прав накрайника не се предлага като резервна част, а се предлага цялата рейка, която почти покрива като цена остатъчната стойност на колата.Има каталожен номер на вътрешния накрайник, но всички афтърмаркети (даже и лемфьордер) не стават в момента не мога да кача снимка на накрайника, че е в телефона. При първа възможност ще го направя.Благодаря за информацията до момента, но ми е необходима допълнителна такава, относно това от кой модел на хонда накрайника е съвместим с моята. Fiend,мерси за ангажираността, като минеш към София е наложително да се обадиш, че съм ти длъжен отдавна, а и сега задлъжнялостта се увеличава :D
-
Здравейте,необходима ми е помощ относно вътрешен кормилен накрайник на Хонда Акорд '99, F18B2 мотор.Проблемът се изразява в следното;Закупих вътрешен накрайник Delphi, чийто модел е за моята кола по каталог (ТА2112). Тази седмица прегледах накрайници на още две марки, чийто модели са за моята кола, днес прегледах още три модела на други производители и всички са с резба, навиваща се в рейката около 16мм, а резбата на накрайника, който в момента е на колата и искам да подменя е с по-малък диаметър на резбата около 14мм.Някой ако е сменял вътрешен накрайник на този модел на акорд да ме посъветва как да постъпя за да избера подходящ накрайник, който да пасне.Благодаря предварително!
-
Ехххе, чудна тема!Та за инструменти кат' се говори - има два вида инструменти, едните са лоши и трошливи, а другите скъпи.То и от скъпите има строшени. Например на едно комацу болта се развива с прословутите факом и снап-он с удължение около 2.5 метра тръба и се помага с мотокара и 'хряс'. Та при такова извращение с инструменти издържат само две марки - хацет /HAZET/ и асахи /ASAHI/. Това е инфо от хора работещи по ходова част на булдозери и друга строителна механизация. за прецизност и точност, най-вече за авияцията /SNAP-ON и FACOM/Не случайно тези марки инструменти ги пиша с гл. букви.От китайчетата досега на бой по главини и ходова част издържа само една тресчотка - някаква ийстман или нещо такова.Ама от /BELZER/ вече несъществуват под това име и...с това качество - по-добро нЕма.За отвертки от опит - ротенбергер и стенли - вършат работа и за дорници и ударни отвертки - последно по гайките на предните главини след смяна на съединител.От шир потребата на бг пазара прилично се държат гедоретата на бриколаж и bgs (за последното може и да греша - куфарите са сини) - цената и на двата комплекта е около 200 кинта, но за парите си са прекрасни.
-
На всяка втора смяна на масло - през 20000 км. - другата седмица ще ги реглирам пак. За справка при предния реглаж имаше само един натегнат и три хлабави.
-
- При положние, че двг-то е читаво на бензин то и на газ няма причина да е различно при качествен монтаж и добър инжекцион. При мене от опит се установи, че се налага по-често реглаж на клапани и бута по около 0.4-0.6 литра масло на 10000 км. След изминати 20 и няколко хил. км. на газ започна да бута по около 0.5 литра/10000 км. Възможно е да не е от газта, но горчивия опит учи, че не същестшува чиста случайност.Аз лично се консултирам с Иво Ленков - има профил във форума.... но е в София.Моите впечатления са от газ. инж. 'ROMANO', който е монтиран на моя акорд 1.8.М/у другото за BRC лошо не съм чул, но много важен е избора на сервиз за монтаж.