Jump to content

SSHHAFT

Фен
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно SSHHAFT

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

1873 профилни разглеждания
  1. Избягало беше релето на компресора! Лоша връзка! Модератора да закрива темата!
  2. Здравейте, колеги! Имам си една англичанка 1995-96 година и спря да работи компресора на климатика. Включва се перката на кондензатора, запалвам мотора, включвам си A/C-бутона и компресора не тръгва. Моля ако има някой запознат със случая да даде насоки, че стана вече жега! Благодаря предварително!
  3. Здравейте! Мога ли да попитам, дали ако машинката съвсем леко избутва копчето и също в обратна посока, е за смяна? Ако някой има такъв проблем, моля да сподели! Ако се късае за подмяна на машнката, може ли да ми кажете дали са едни и същи с тези на автомобил с десен волан? Хонда Акорд 2004 бензин К20 А6. Благодаря предварително!
  4. Дали става ясно или има проблем с линка?!?
  5. Ами тя се явява нещо като усилване на пластмасата, за да не потъва навътре при лек натиск и се намира в страничните части на задната броня. Тази част от бронята, която е от задното колело до чупката.
  6. Колега, и при моята, седан, се чуваше злобно такова тропане особено и само по паваж... Оказа се, при мен поне, че задната броня има една метална лайсна тънка, която е долу горе на 20 см от долният край на задната броня, която се е отлепила. Натъпках нещо подобно на вата, между пластмасовата част и въпросната ламарина и .... О, чудо.... тишина! Провери все пак! Не гарантирам че е това но все пак!
  7. Аз го имах, абсЕлютно същият проблем... Големите предни тампони(втулки) на предните долни носачи. Бултрако - около 100-тина лева за двата. Успех! И внимавай с болтовете им, защото влиза вода във вътрешната втулка и започва да се върти заедно с тампона!
  8. Взех тампони оригинални от Бултрако, в крайна сметка. Сега питането е такова - лесна ли е смяната и по-скоро има ли тънкости в спазването на указаната посока? И дали някой друг е сменял такива или само аз си въобразявам, че са прокъсани? Благодарско предварително!
  9. Здравейте! Искам да ви попитам, откъде мога да взема хубави предни тампони(втулки) на долните предни носачи? Вторият ми въпрос е относно смяната им: задължително и двата ли да сменя? Мерси предварително за инфото!
  10. Вчера огледах всичко по хидравликата - помпа, маркучи, рейка. Няма пропуски отникъде. Свалях и предпазната ламарина на рейката и нищо не се вижда. Ама и не ми е правило този проблем о_О, от тези два пъти насам. И защо да няма логика задна предавка с хидравлика?
  11. Т.Е. може да се окаже маркуч, така ли? А ако е маркуч, не изпуска ли масло, по принцип?
  12. Здравейте! Лагер на съединителя вдясно отпред + никакви проблеми досега със съединителя о_0 А защо на другите предавки го няма? Обтегач сменян лагер, алтернатор - проверяван. Колега VamPo от отговора ти разбирам, може да е хидравлична помпа - нали именно за нея питам... Има ли проблеми често срещани с нея. Може би не съм се изразил аз правилно.
  13. Здравейте За много години и всичко най-... Искам да попитам има ли проблеми със сервопомпите на Акорд VII, защото досега не ми се е случвало. Та проблема е следният - онзи ден при излизане на заден ход от паркинг(равен, не е с наклон) ми присвири нещо отпред на няколко пъти, но не като на ремък, а като на нещо по хидравликата. Вчера го направи същият номер, но при по-дълго движение назад и волан леко завит(излизах на заден ход от улица). Появява се при полусъединител и леко газ. Досега не го е правило. Има масло по средата на казанчето и няма никакви видими течове. Благодарско предварително
  14. Нямам време днес да проверя казаното от вас, но ще ви държа в течение, когато имам яснота по въпроса. П.С. Сега два дни го нямам този проблем о_0 . Може ли в такъв случай клапанчето да има замърсяване и да прави тези мизерийки. Откакто се прояви проблема, я оставям да пренощува в гаража по един и същ начин.
×
×
  • Създай нов...