-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Благодаря 🙂
-
Здравейте, колеги. След пребоядисване на задната броня някъде е изпаднал и е изгубен левия рефлектор. Моля някой ако знае от къде мога да си го набавя да сподели 🙂
-
Добро утро Става въпрос за Акорд 2007 г. фейслифт Преди 2 седмици сложих LED светлини на габаритите, но гледам че едната вече е изгоряла. Интересува ме какъв е модела на крушката и да дадете идея какво да избера
-
Здравейте, предстои ми подмяна на ангренажния комплект и събирам мнения. Колата е Honda Accord VII 2,2 CTD-i 2006 г. фейслифт. Търся нещо, което не е скъпо, но същевременно е качествено. В няколко сервиза ми предложиха верига на Japan Parts, но не ми говори нищо
-
Това ми го казаха и на мен, че са обърнати крушките, което мен главата ми не го побира как е възможно. Би ли ми дал линк към тази тема
-
Здравейте, имам проблем с късите светлини. Бият на 4-5 метра пред колата, дори и след като съм ги вдигнал максимално високо. Поразпитах тук-там и ме посъветваха да ги рециклирам, тъй като се оказва, че с времето повърхността на рефлеторите прогаря и потъмнява. Та ако някой има опит да даде съвет къде в София може да бъде направен този ремонт, колко време отнема и евентуално колко би струвало.
-
CBETKATA changed their profile photo
-
Проблема се наблюдава при много ниски температури, през топлите месеци не съм имал проблеми. Четох някъде, че се отстранява, като се подмени охладителната течност с нова такава с най-голяма концентрация, така че да издържа на температури до -60 градуса. Не виждам логика, но ще опитам.
-
Здравейте За втори път откакто имам Сивик 6-та генерация (1,4iS 90 к.с., D14A4, японка), и в двата случая при екстремно ниски температури от сорта на -12 -15 градуса, колата започва да работи на много високи обороти, от 3000 нагоре и увеличава даже до 4000. Дори и след като загрее двигатела оборотите не падат. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?