Jump to content

IzueL

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно IzueL

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 27.01.1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

2557 профилни разглеждания
  1. Здравей, видях, че си имал проблем с компютъра на твоята хонда. Виж какво се получава при мен, дали е същото , каквото е било при теб ?

    Благодаря ти!

  2. Здравейте отново. Само искам да споделя разрешението на проблема който имах с моята Хонда.Оказа се че компютъра прави некаква грешка и не разпознава когато трябва да чекира клуча и горе споделените светлини.Така струва ми 30 паунда за 2-ра ръка компютър от Ебаи и отделно 300 паунда за работа защото се намирам в УК.От 1 месец шофирам без никакви проблеми.Надявам се коментара ми да бъде полезен на колеги с подобен проблем.Лек ден
  3. Здравейте, Имам сериозен проблeм от месец и половина - след като завъртя ключа ми светва Check system(engine), последвано от VSA и Check system(Airgbag), но не ми се появяват проверките за масло и акумолатор и не иска да запали(снимка 1). Връщам ключа, въртя пак и след 5-10-15 опита обикновено рестартира системата, излизат ми червените светлини за проверките и успявам да запаля(снимка 2) - уточнявам, че автомобилът е със Старт бутон. Започвам обаче да мисля че проблемът се задълбочава. Бил съм на 2 ма техници като втория главно се занимава с компютри и електроника, но и двамата не успяха да локализират проблема. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да помогнете. Поздрави.
  4. Благодаря много колега! Ще прегледам и прочета темата, а пък при възможност събота ще разглобявам вратата да видя какво наистина е положението.
  5. Здравейте колеги! Имам следният проблем: от около 2-3 месеца ел.прозорците от шофьорската и пасажерската страна започнаха да се държат по странен начин - когато реща да ги повдигна да края, в момента, в който достигнат крайно положение, издават звук като от удар и не искат да остават в напълно затворено положение, а остава около 0.5 - 1 см луфт. Наскоро даже шофьрското стъкло отказа да слезне при натискане на бутона, но след 2-3 минутки се затвори до някакво междинно положение, при което остана около 4-5 см до крайното му положение. Оттам насетне прозореца не иска да се повдига на по-високо положение от посоченото и се наложи ръчно да го повдигна и да го залепя, за да не се пълни с вода купето при скорошните дъждове И тук е моето питане - къде според вас е проблема? Машинките иначе си повдигат без проблем нагоре и надолу. Моделът е Сивик Англичанка 98 година след фейслифта, 1.4 бензин, хечбек. Поздрави.
  6. Изглежда проблемът е масов - получи се и при моята "англичанка" преди около 4 месеца. Иначе тази "врътка" (ако мога така да я нарека) се намира точно до педала за газта - диагонално вдясно навътре от самия педал (както е смонемал и колегата). Имам идея да залея жилото с някакъв вид епоксидно лепило или някоя смола в мястото на конктактуване близост до въртящият се регулатор, пък да видим какво ще се получи, че иначе така ръчно регулира и навиране постоянно под волана не ми се нрави ... Успех на всички с начинанието.
  7. Благодаря колега! Явно съботата ще трябва да запретвам ръкави и да оправям бакиите
  8. Здравейте колеги! Проблемът е следният - този петък се прибирах от работа, бях си пуснал климатика на 2-ра степен. Всичко си работеше перфектно докато не минах през един ЖП прелез, при което климатика спря да духа ... Малко се зачудих какво става и започнах да въртя 4-позиционния ключ за степените - оказа се че на 1-ва и 2-ра степен ключа въобще не работи, докато на 3-та вече си духа както трябва ... Имам предположение, че някои връзки на ключът са се прекъснали, но бих искал да чуя и вашите мнения по въпроса. Става дума за Сивик Англичанка 1,4 1998 след фейслифта. Лек ден на всички.П.п. Ще съм мн благодарен ако някой даде и кратко обяснение как се маха таблото отпред ако евентуално се наложи тази процедура ...
  9. Разбира се, че се продобива - никой не е роден научен. Проблема е липсата на знания относно правописа и прилагането му, както и мързелът, който обхваща 90% от хората, които пишат във форумите. Обикновено тези хора така се отнясат и към ежедневието и задълженията си (лично мое мнение).
  10. Здравейте колеги! Продавам следните халогени, които бях закупил за моята кола , но така и не влезнаха в употреба, тъй като са за Хонда Сивик ПРЕДИ фейслифта, а моята е след. Цена : 140 лв. Ето актуални снимки: Ами това е. За контакти - тук или на ПМ. Лек ден на всички. Едит: Става въпрос за 6-та генерация англичанка преди фейслифта (96 година модел). Запазени за "todorov" до четвъртък следобед.
  11. През 2006 завърших магистратура по специалност "Електротехника" в ТУ - Пловдив. Хубави години бяха ...
  12. Да. И при моята е така - а тя е същата като твоята като гледам. Жълтата е проверка за грешки ако съм информиран правилно.
  13. На мен пък ми казаха точно противоположното за Монро - че били пълни болкуци (тези, които са на нашия пазар разбира се). Няколко човека ми казаха добри думи за Sachs ... също и Bilstein ... хмм, еми ще изчакаме още малко и ще видим.Лек ден на всички.
  14. Здравейте колеги съфорумници! Налага ми се смяна на задните големи тампони и на задмите амортисьори на моята Хонда Сивик 98 англичанка. Като се разрових из форума успях да разбера за тампоните - оригиналните от Бултрако, с които по думи на колегите се забравяло за тях за дълъг период. Но за амортисьорите нямах такъв успех - странно защо почти никой не беше посочил конкретна марка и впечатление от нея... Та след като се разрових из нета, попаднах на следните марки, които се водят като качествени - Bilstein, Koni, Sachs, Delphi, Kayaba(сигурно има и други, обаче ми беше писнало да търся). Зачетох се за всяка във форуми на други автомобли, но както винаги отзивите бяха променливи - от "тези са много добри" до "не си ги купувайте - пълен боклук са". И колкото повече четох, толкова повече се обърквах Затова реших да запитам - какви амортисьори трябва да си купя за мека и комфортна возия. Подчертавам мека и комфортна, защото не си падам по спортни окачвания и др. подобни... Очаквам вашите съвети и експертни мнения.Лек и спорен ден на всички!
×
×
  • Създай нов...