-
Мнения
622 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
53 NeutralОтносно gamencerista
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 4.05.1989
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
От масатана мотора беше, и то защото беше сменена с "афтърмаркет" кабел главната маса и нещо явно окислява откъм купето кабела, а малката дори я нямаше. Явно съм изгубил тренинг с годините хах
- 1 reply
-
- 2
-
Сблъсках се с най-странния проблем досега със Сивика. Колата е суапната б18ц4 в хеч, с инсталация без рязано и т.н Колата в момента няма контакт като въртя, но пък има фарове, стопове, ел.стъкла. Давам и плюс на стартера и пак нищо. Мейн релето ( с нито едно не цъка в момента и не чувам помпа )и клемореда ги сменях с няколко различно. Също така и пробвах с 3 еку-та. Няколко дена преди това колата се кара тестово и нямаше проблем. П.с. малко преди да стане тоя проблем започна да свети постоянно десния стоп, заради което махах минуса на акумулатора, но не мисля че там е драмата. Честно казано от 11 години за сефте виждам такава аномалия
- 1 reply
-
- 1
-
Търсиш, търсиш, търсиш и намираш чисто нови врати от вти, седeли 10 години в гараж И са кво да ги правя тия врати хахах
-
gamencerista changed their profile photo
-
Чисто визуална, защото искам колата да стане в топ състояние и такива дреболии ми бъркат в ... Намерих чисто нови такива лайсни. Само чакам удобно време за да ги преместя на моите врати с надежда да не изпочупа щипките. Същото ще правя и на едно вти седанче, че и там доста са се олюпили
-
Тези дългите, дето вършат работата на водобран http://civic-eg.com/forum/viewtopic.php?t=1161
-
Влади Газ на Околовръстното преди разклона за Горна баня и Овча купел
-
Включвам се със сериозен ъпдейт по темата. Колата беше доста време в гаража, после на боя и най накрая проблема е решен. Закарих изпарителя за подмяна на мембрани, там обаче се оказа че няма нужда. Имало е доста голямо зацапване около иглата и оттам е ставал проблема. Така ми обясни момчето. Почистил е всичко, без никаква подмяна на нищо и в момента всичко е тип топ. П.с. Заместители на мембрани за Принс в БГ няма. Нямат нищо общо с оригиналните. Само оригиналните стават. Имам един комплект, който мога да подаря на някого за научни цели
-
Здравейте, понеже новата ми придобивка е от Португалия и лайсните на вратите са изгоре адски много. Поразрових се за нови, но излизат към 180 долара двете. Въпроса ми е някой свалял ли ги е и опитвал ли се е да ги "възстанови" до някаква степен. Проблема е май с това ръбче, дето се чупи и действа като водобран
-
Джантите са оригинални за сивик 5та генерация. Оригинално полирани, но с доста забележки. 2 гуми са зимни чисто нови на под 30 км, но дот 2017. Купувани са 2018 и колата след това се бракува. Седяха в гаража оттогава. Някъде имам и капачките за тях. Другите 2 гуми са стари зимни. Цена само на джанти 150 лв, цена с гуми 220 лв Имам и оригинални 14ки железни с летни гуми. 2 броя Мишлен дот16 2броя Фулда дот15. От същата колата и те са седяли в гараж. Цена джанти с гуми 80 лв Предпочитам лично вземане от София/Долни Богров
-
Квадратно е копчето. Реално може би имаше въздушен балон и затова правеше проблем в началото, но сега според мен е ниската температура която е зададена. Накрая ще се принудя да си купя кабел, моя авер може да я погледне и оправи, но не намирам безплатен софтуер в нета. Тези които си посочил не съм ги проверил. Ще гледма да се обадя утре или сряда да погледнат нещата.
-
Ами проблема си го има. В момента оставят да загрее хубаво на бензин и прехвърлям. Според мен трябва да се направи регулиране на градусите за зимата, но поне в София не намерих човек със софтуер, който да го извърши. Не оставя ли колата да загрее хубаво, започва да мерише яко на газ. Един авер регулира някакъв болт по изпарителя и горе долу има резултат.
-
Провери капачката на делкото. Най-вероятно е спукана и влиза влага.
-
Намерих само един при когото отидох. Ако не стане утре с обезвъздушаването обмислям да отида до Карлово къде е представителството за марката.