-
Мнения
13 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
7 NeutralОтносно Be Yourself93
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 28.08.1993
Profile Information
-
Кара
ходна сивик 1.4 75 к.с. 98г 6 генерация
-
Пол
Мъжки
-
Място
София/ Друго - Обл. Бургас, Сунгурларе
Contact Methods
-
Skype
revolta3
Последни посетители
554 профилни разглеждания
-
Понеже беше в сервиз, не можаха да я закачат на диагностиката и явно ще ми е нужно в София друг сервиз където да я закачат...ако някой пак ме насочи на някъде ще бъда също много благодарен... Закарах я в сервиз да направят диагностика, ще разбера всичко утре. Иначе едни колеги ми казаха същото като при вас - ламбда сонда. Благодаря на всички за отзивите, като разбера проблема ще напиша пак коментар.
-
Здравейте на Всички... Току що се прибрах с колата и ми светна жълта лампа на таблото: Светна,изгасих светлините и пак светеше.Изгасих колата - запалих я и изчезна. Колата е хонда сивик 1.4 75кс 1998г хечбек 6 генерация. Четвърта година я карам и не ми е светвало нищо до сега! Никакви ядове със двигател и т.н. .. Днес обаче ще заспа ядосан.. Мисълта ми е, има ли за какво да се ядосвам, мога ли да предприема сам нещо, става ли за дълъг път колата със светеща лампа и най вече какво да предприема освен да отида на сервиз... Диагностика Няма как да им се направи понеже няма такава букса..Благодаря и се извинявам ако не съм споделил темата на правилното място.. Ако на някой му е по удобно може да се свърже с мен на телефон 0877062499. Колата се намира в София.
-
Здравейте на Всички. Продавам Преден Десен Шенкел с ABS за Honda Civic 1.4 75 к.с. 1998 г.. Англичанка Шенкела е в много добро състояние, както и ръжда няма. Лагера е в много добро състояние както и Шарнира - Нямат нужда от Смяна! Когато имах нужда от Този Шенкел, рових из интернет и намирах шенкели които или са по - малки или дупките им се разминават с моите и са на цени от рода на 80 - 90 лв - от които бяха разядени от ръжда или липсва Ламарината зад главината. Освен това и Шарнира им беше за смяна, а лагера на половината не вдъхваше никаква надежда - смених сигурно 4 шенкела докато намеря моя! За това цената предлагам да бъде 100 лв, а за София може и лично предаване!
-
Вижте, аз съм много доволен от момчетата в този сервиз, просто "глобите" им ми идват в повече. Шенкел си носих аз, маслото и филтъра си е от тях. Шенкела който им нося е за 2 ри път, понеже 1 вия шенкел не беше за моята кола т.е. Не Стана. Първият път цената беше една, а сега друга... Маслото и филтъра на различни места го сменям не ми излиза да речем повече от 60 лв със смяната, а шенкела съм го занесал лично аз, и мисля че няма кой знае каква философия да се смени, просто съм "бежанец" в тази София и нямам нито канал, нито инструменти, най - вече нито възможност да си направя каквото и да било по колата .. 90 лв за смяна на шенкел смятам че е предозирано, но нека сме живи и здрави всички .Не им се сърдя, радвам се, че всеки път ми обръщаха внимание и си вършат наистина добре работата момчетата ! Адреса не го знам, нито името на сервиза, но ще ви прикача 1 снимка: Намира се в Люлин 7 сервиза срещу ресторанта Адашите (старо име, сега е Скадарлиjа (Skadarlija)) на кръстовището точно.
-
Прав сте, че не се обосновах каква е причината за сервиз за което се извинявам! Причината е, че колата беше като часовник - чукнеш стартера и пали на 2 секунда. Обаче, преди два дни нещо отказа. Качвам се както обикновенно в нея, карах я поне 8 км, спрях да заредя на бензиностанция и при стартиране на ключа в стартера, колата издаде звук все едно акомулатора е без ток.. завъртя два пъти - Кют Кют....кют и "Умря". . . сърцето ми се скъса .. от две години я имам тази кола и никакви проблеми не ми е правила относно стартер - акомулатор - двигател.. Принципно винаги си пали ЗИМА - Лято на 2-та секунда без проблем, някой път повече секунди но е ужасно рядко ... та прекачиха ме с кабели и ми подадоха ток, та зазпали. На другия ден докато се връщам от работа пък ми светна ЧЕК лампата - Жълта . Не мигаше, светеше постоянно, но след 15 мин каране на светнала чек лампа, изгасих колата в движение и я запалих без да спирам - изчезна лампата и все още не е светнала . Замерихме акомулатора с работещ двигател със мултицет и си показваше над 14 .. и нещо .. При изгасен двигател беше 13 и нещо.. След 3-4 часа замерихме акомулатора отново и показа 12 и нещо .. Понеже не знам от къде да се почне този "ремонт" на колата защото беше по принцип проблема в Акомулатора, след това стана алтернатора, и днес Уж било Стартера... Ходих при друг майстор в Горубляне и му обясних всичко, човека ми каза че може да има мъртва клетка акомулатора. При 10 майстора да ида всички различно ще ми кажат, за това много се надявам да си реша проблема в най скоро време. И другото което е не можахме да намерим БУКСА за Диагностика ...3 пъти стана се въртя на циганско колело във колата, пред пасажерската седалка , пред моята и няма и няма .... Модела на колата е: Honda civic 1.4 75 к.с. 1998 г. 6 Генерация JHMEJ9330WS027102 D14A31208553
-
Be Yourself93 changed their profile photo
-
Здравейте, понеже видях последните теми във "Общи дискусии" са със стара дата, реших да направя нова защото ми трябва актуален отговор в сегашно време. Искам да попитам къде в София мога да си закарам колата на ремонт ? Трябва ми качествен майстор който работи на добри цени. Не съм от София и ходя при един, който където пипне си личи и се усеща че си разбира от работата, но за сметка на това май ме "бръсне" повече от нужното... За смяна на един преден десен шенкел и масло на двигателя ме глоби 150 лв .. което според мен не е много ОК за кола 1998 год, 1.4 75 к.с. 6 генерация . Благодаря Предварително!