
z_chakarov
Фен-
Мнения
132 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
z_chakarov last won the day on Септември 11
z_chakarov had the most liked content!
Обществена Репутация
41 NeutralОтносно z_chakarov
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
CARPERA GT TURBO
-
Пол
Мъжки
-
Място
пиша неграмотно
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Клиренса на 3та и 4та генерация е един и същ по техническа документация.Колегата е поискал мнение от собственици на 4та генерация.Тука пак се почнаха 1ва 2ра 3та....... Важното е да пишем, пък какво - не е важно.И много важно е да е неграмотно и с правописни грешки за второкласник.Поне преди да пуска пост да си го проверя ,вече има модерни техники chatgtp и други за правописните грешки.... Приятел има 4та генерация, където съм минавал аз с 2ра генерация и Subaru-то и той си е минавал без проблем.Не говорим за тежък оффроуд. За там си има джипове, не паркетни СУВ-чета.С хубави зимни гуми няма да имаш никакъв проблем по пътищата и по черен път.Вече в кал и коловози не е колата за там.Пък колегата ,където е писал за специални гуми , сигурно визира MUD или AL/TERRAIN това не са гумите за тези коли. Като искаш кола за извън пътя, такава с бавни предавки и истински диференциали.
-
Както си разбрал,без да свалиш ремъка няма как да елиминираш нещата.Телефона доста променя звука и нищо не може да се разбере.След палене , първите секунди има ли шум? Очаквай скоро включване на богЪ на хондите да си изкажи мнението.
-
Колегата , ти е дал телефона на човека.Намира се в София и Русе.Посещавал съм го в София.По-вероятно проблема да ти е в инвертора.Колата ти няма обикновен генератор за ток,който да зарежда 12волтовия акумулатор.При същите сиптоми сменихме батерията при него, но проблема остана.Прочети някъде грешките и ги напиши.Ако имаш за инвертора грешка проблема ти е там.Намира се зад задната седалка , проблема е в един чип или диод беше не помня.След като го сменихме всичко проработи.
-
На мен капацитета ми е толкова. Има колега , който повече ги разбира. Дал ти е достатъчно съвети.
-
Хората са измислили алуминиеви спортни радиатори.Взимаш 5см и забравяш.Имах Subaru Outback H6 , което е прославено с греенето.За 300-350лв монтирах 5см алуминиев радиатор и забравих... В най-големите жеги 38-40градуса миналата година не е вдигнало температура над 94г-5радуса.За непознатите на 103-5 градуса тръгва перката на 2ра степен. Около 170-80$ с доставка до България.
-
Има си инчови луфтомерни пластини.Не е никакъв проблем да си я караш така.
-
При кой майстор ходи,че не можа да намери бушон и си сменил вентилатора? Я го кажи да не ходим при него.Ти уж много ги разбираше нещата, пък не можа да подадеш принудително ток на перката да видиш дали работи..... Евала страшни майстори. Към автора. Вземай втора употреба перка и си карай.Нова оригинална е безбожно скъпа.
-
Много е важно маслото да е Германия ,че ако не е и колата умира..... Сега по темата.Общо взето е нормално под 2ка да тръгва по-бавно. Трябва да се види на живи данни по време на шофиране ,налягане на турбо,гориво и т.н.Да се направят логове и да се разгледат. Всичко друго е чесане на клавиатурата тука.
-
Антифриза оригинален ли ти е по спецификация?
-
Не , сменил е капачката и е оставил радиатора празен..... Почваш от малкото към голямото.Смени си термостата първо,водна помпа ако не си сменял, може да превърта да не прави достатъчна циркулация.Като е загряла или с дигитален термометър или с напипване , но трябва да внимаваш и желателно да си откачил акумулатора, за да не тръгне перката , може да опипаш радиатора да видиш дали е топъл навсякъде.Да видиш в какво състояние са ламелите на радиаторите, да не са запушени , да ги измиеш. И не на последно място може да направиш тест за изгорели газове в системата, дори аз ще го направя първи, не струва скъпо и поне знаеш ,че проблема не е в гарнитура на главата и почваш да търсиш тогава проблема по охладителната система.
-
@CARPERA Какво общо има сензора???? Колегата е дал грешката ,която му дава и таблица с кодовете , колегите да не се чудят. Важното е да пишем навсякъде щяло и нещяло. Чети малко преди да пишеш глупости. Към колегата. Сваляш жабката и ще го видиш.На хонда не съм се заигравал, но на Lexus с адаптация през toyota tech stream се оправят.
-
поръчваЙ един фал от алиекспрес идвът бърже и карат достатъну за ценъта си
-
Качил е клип на шума, написал е ,че не светят лампи. Поръчай си оригинален въздушен филтър и го сложи.На 2.2 някой филтри не лягат добре и се получава един резонанс.За пробата може да махнеш филтърната кутия , оставяш само тръбата с дебитомера и виж дали ще изчезне шума.
-
На хонда се слагат оригинални части, как може да си караш колата с такива боклуци. При гаражен майстор ли ги монтира? Дали ги е монтирал правилно? Като си купуваш сам частите, ще обикаляш за рекламация.Отиваш в нормален сервиз плащаш си и после им я връщаш за рекламация с фактурата,която си платил за ремонта.