Jump to content

z_chakarov

Фен
  • Мнения

    109
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

31 Neutral

Относно z_chakarov

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV 2gen
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Хасково

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Човека е казал, че лятна шарка не му върши работа.Колко повече да изкарат от 60к км? На субаруто карам с michelin latitude cross , доволен съм.
  2. "разглобих цялата изпускателна система. Не можах да открия нищо което да дрънчи или да не е закрепено добре" Четеш между редовете.
  3. Изтъркваш хубаво около пробката с телена четка.Напръскваш със спрей за ръжда.С вложка и тресчотка пробваш без много да напъваш да не я скъсаш.Купуваш си горелка, но не такава детска дето колегата е показал да си палиш пурата.Взимаш на rothenberger има ги на промоция в големите вериги около 40лв с флакона газ.Другия вариант е продават спрей за замразяване , но по-добре да си купиш горелка с флакон.Последния вариант сваляш апарата и отиваш в сервиз където се занимават с ходова част да ти ги нагреят с индукционен нагревател.
  4. Явно ти си по компетентен от инженерите.Пиши им един email да се корегират да не се излагат.Виж като спре и нещо друго да работи елеминирай го и него.Пък за твърдението, че при 3ма човека и багаж фаровете не се вдигат можем да поспорим.Или си на твърдо окачване на отзад тип лагерна количка.Колегата добре каза, като не може да си поддържате колите в заводски вид и състояние, защо ги купувате.
  5. Да , за това колегата е изключил системата и е направил колата като Лада, отпреде с отверка да си регулира фаровете.Натоварваш 3ма човека и багаж и слизаш с отверката да свалиш фаровете ,че да не светят в небето... страхотна инженерна мисъл.
  6. Те тука масово обичат само да пишат без покритие.Добре,че двигателите са малко и си е научил домашното с маслата и филтрите.За да затвърди знанията ги повтаря във всяка тема.
  7. Май само в един сайт си го намерил на тази цена и като цяло това в сивата туба.Това е много стара партида и за това е на тази цена да си го изчистят.Намери ми го в сайта на фукс същото масло? Няма да можеш. Новата партида на това масло е в черна туба с 138лв клиент цена или 86лв за сервизи.Фукса е хубаво масло. Цената не винаги е определящ фактор.Ментета има на всичко, въпроса даденото нещо да се купува от дистрибура за дадена марка.Като купиш оригинално масло на Хонда , да не би Хонда да го произвела.Много знаеш на коя фирма е дала да го бутилира.
  8. При сцепен турбо маркуч , няма ли да пуши черно и да няма мощност колата? А към автора на темата , повечето 2.2 си имат един характерен шум, който дори се чува и при форсиране на място в диапазона ,който си споменал.Може единствено да проверите турбината за луфтове.
  9. Пробвай на 4та с 30 дали ще набира.
  10. Оригинална гарнитура ли сложи? Маслото по спецификация ли е? Ти ли си я сменя или пишман майстор?
  11. От този двигател няма как да искаш да върви в ниските обороти.След 4000 оборота почва да се случва нещо.Като искаш да върви си взимаш дизел да има нютони или турбо бензин или v6-v8.
  12. От aliexpress можеш да си поръчаш.Другото е виж в сайта на dbk dimitrov. Хубаво е да си възстановиш ключалката.Колегата никога не я е ползвал, да се моли да не му падне акумулатора, че ще я обикаля катосамсар в кокошарник. Ама при него всичко се обслужва с оригинални части и акумулатора може да го сменя профилактично на 2г и няма да има проблеми.
×
×
  • Създай нов...