Bobkata
Фен-
Мнения
20 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Bobkata
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 28.12.1983
Profile Information
-
Кара
H-rv 1 ген. 105к.с.
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
Bobkata
Последни посетители
893 профилни разглеждания
-
до стартера надали ще стигна като и свърши майчинството на жена ми и се видим с пари ще оставя това на професионалист. Човек неможе и не трябва да разбира от всичко
-
мерси за предложението. Със сигурност ще е японският масите съм ги проверил където са видими и достъпни от мен. Днес ще си поиграя с мултицета, но от всичко казано до тук ми става ясно - акумулаторите които продават просто са боклуци и си карат по толкова. Явно теорията ми със стартовият ток не е както си я мисля аз.
-
Стартовият ток не е ли колко максимално може да отдаде акумулатора без да падне напрежението. ако на 330а акумулатора пада на 11 волта на 410а не би трябвало да пада до толкова. Аз така го разбирам. Скоро четох някъде за този модел препоръчват 410а стартов. При всички положения като умре този акумулатор ще взема някой от горните и ще разбера. Просто ми беше интересно на някой от вас дали се е случва подобно нещо (рестартиране на касетофон, примигване на фарове - табло ако са пуснати) по време на палене и какви акумулатори ползвате. Схемата с кондензаторите за касетофона за която споменах по- горе работи, но все пак по-голям кондензатор от акумулатора няма и не би трябвало да се случва.
-
Тя пали почти веднага няма и секунда никога не съм я държал 5 сек. на стартер. Нямам проблеми със запалването. Просто в момента на запалване за част от секундата сякаш всичко освен запалването губи ток. Съответно касетофона се рестартира. Което ме навежда на мисълта че стартовият му е слаб и не му достига и спира всичко, за да има достатъчно за стартера.
-
Това с клемите съм го направил все си мисля че стартовият ток му е слаб и просто го убива за 2 години. Утре ще измеря за отечки както колегата CCord ме посъветва. Лошото е, че изкарват 2 години и един месец точно да избута гаранцията. Повече ме притеснява примигването на всичко когато паля и съответното рестартиране на касетофона, което е много дразнещо, но не е болка за умиране. Даже си бях направил една схема от два кондензатора които съумяваха да запазят касетофона жив по време на палене ама ги махнах щото съм виждал как гърмят и не ми се иска да гръмнат в таблото а и са излишни манипулации след като не трябва да става така попринцип
-
Да, никога не съм измервал сам. Имам бегли познания а и току що намерих подробно как се прави, но да не слагам линк от друг форум тук съм ти го изпратил на лично да си кажеш мнението. Сега като се замисля никога никой не е чакал два часа, за да заспи автомобила напълно както е описано. Утре мога да сляза с мултицета. Благодаря за направеното предложение.
-
замервали сме нали, за да ти важи гаранцията на акуто се мери. всичко е в норма.
-
да видях им цялата гама Аз съм карал с бош с4 с гигават и тудор всичките кретат по 2 години. като преди зимата ги зареждам с 4А зарядно.
-
винаги съм смятал, че търсенето в гугъл ми е една от силноте страни :D, но за акумулаторите направо се изложих
-
в момента го зареждам Винаги го правя преди зимата. Просто си спомням че оригиналният с който я купих беше 410а и не е примигвала по време на палене. И вероятно се съсипват от това че се тормозят при палене. В русия е пълно с 45Аh с 400 и нагоре CCA а тук в България не намирам нито един.П. С. това което си дал е перфектно. Благодаря уж рових и в този сайт, но не съм ги видял. YBX5053 това е моделът направо поръчвам
-
Дали ще влезе, защото 45ан са му точно за мястото без никакъв аванс. А и трябва да е другият плюс R+, но предполагам ще има и обърнат.
-
С какви акумулатори карате Hrv-тата си. Питам защото 45ан с 410а стартов ток не намирам никъде по нашите ширини. Този с който съм в момента е 330а стартов и когато паля всичко примигва и касетофона се рестартира. Касетофона ми е андроид и няколко пъти вече се срива операционната от внезапното спиране. А пък и мисля че заради тормоза при палене акуто издържа 2 години вече 4ти сменям различни марки.
-
Здравейте, смених въпросното уплътнение обърсах старото масло по двигателя и покарах малко. За сега от към скоростната кутия е сухо. Има по една капка от двете страни на картера но ще го следя и ще видим. Благодаря на всички които се отзоваха.
-
Аз закупих hondash с три пиновата букса и за сега съм доволен ако още имаш нужда може да се разберем и да минеш да го закачим ако си от София или просто имаш път.
-
Ще е цяло чудо да не гори италианка на 20 години. Катализатора не е махнат.