Jump to content

shopa

Фен
  • Мнения

    145
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

59 Neutral

Относно shopa

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Хонда CR-V 3ген./2.2 дизел / 140к.с.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

1398 профилни разглеждания
  1. Поясни колега какво значи електронно? Имаш в предвид електрохроматично огледало/затъмнява се при заслепяване отзад?
  2. https://forums.hondabg.com/topic/101559-ръководство-за-cr-v-2007г/ пост номер 19!
  3. Хайде и аз да се включа! Най- вероятно имаш ДПФ ? Колега, симптомите ти са за започнала регенерация с цел самопочистване на ДПФ филтъра! Прекъсваш я с гасенето на автомобила и в следствие на това ти вкарва гориво в маслото!!! Перките се включват на климатика, като част от програмата за самопочистване и също разхода на колата скача с доста на инфо дисплея. Не ти ли е светнала сигнална лампа в жълт цвят, за да подскаже прекъсната регенерация? Като се случи отново, изкарай автомобила на път, на който можеш да поддържаш/поне 10мин./ минимум 60км/ч и 2200 оборота докато си завърши регенерацията! Ако маслото се е вдигнало на щеката повече от см. си за подмяна на същото! Ако често ти прави тези магарии с регенерация ДПФ филтъра си заминава/нов или премахване физически и софтуерно/. Има и доста фирми за почистване, но отзивите са противоречиви. Влез в групата на Хонда ЦРВ в фейса и ще намериш с търсачката много теми за твоя проблем!
  4. Имаш ли лед крушки отзад по стопове? Ако да- при мен от това примигваше дисплея. Отдавам го на съпротивлението на обикновената крушка! Махнах лед-а и всичко се оправи! Има вероятност и да има студени спойки по таблото, но там си трябва електричар!
  5. Прегледай тампони стабилизираща щанга/най- вероятно/. Прегледай и прашниците на задни амортисьори, че много често опират в стеблата на амортисьора, а са пластмасови и трият! Окачването ако си го огледал добре го изключвам. В краен случай самия амортисьор.
  6. Най лесния начин на канал и гледате отдолу!
  7. Има много колеги предлагащи оборудвани врати втора употреба в фейс групата на Honda CRV! Ще ти свършат същата работа!
  8. Сериозна грешка! Иска си майстор, който се занимава с хонди! Диагностиката с каква програма я направиха? Някой с HDS/ софт за хонда/ трябва да я прегледа! Тук!
  9. Направи диагностика и сподели каква грешка записва!
  10. Ето ако ти се чака! Трябва ти само да си отрежеш 6мм шпилка с необходимата дължина.
  11. Хайде и аз да се включа, че съм със същия проблем, но в процес на решаване! Така: Сваляш подлакътника. В долния си край кората е на щипки и я дърпаш от там. Колегата е прав за щипките! В страни и отгоре е на крачета, които завършват със кука, която си има място на закачане. Пропуснах да напиша, че плата от зад е пришит към пластмасови куки, които ще откачиш. Стигаш до моторчето/отдясно до подлакътника/ и го сваляш със стойката. Има един нит, който ще разпробиеш на стойката, за да отвориш зъбния механизъм. Вътре проблема е или счупени зъбни колела, или счупена зъбна ролка водач на жилото! Решението е намирането на 3D принтер да ти изработи частите от пластмаса/аз очаквам направата им/ и сглобяваш. Това е!
  12. Виж дали тази тема няма да ти даде насоки! Тук
×
×
  • Създай нов...