Jump to content

shopa

Фен
  • Мнения

    145
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

59 Neutral

Относно shopa

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Хонда CR-V 3ген./2.2 дизел / 140к.с.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

1716 профилни разглеждания
  1. Здравейте! Прочетох във форума, че сте правил поръчки от амаяма! Мога ли да се надявам на съдействие от ваша страна, че мисля да поръчам пълния ангренажен комплект за 3ген. 2,2/140 к.с.!

    Как е по изгодно да процедирам? И вие сте поръчвал същия комплект, като ще помоля ако пазите списъка с оригиналните номера да го споделите! Благодаря!

  2. Поясни колега какво значи електронно? Имаш в предвид електрохроматично огледало/затъмнява се при заслепяване отзад?
  3. https://forums.hondabg.com/topic/101559-ръководство-за-cr-v-2007г/ пост номер 19!
  4. Хайде и аз да се включа! Най- вероятно имаш ДПФ ? Колега, симптомите ти са за започнала регенерация с цел самопочистване на ДПФ филтъра! Прекъсваш я с гасенето на автомобила и в следствие на това ти вкарва гориво в маслото!!! Перките се включват на климатика, като част от програмата за самопочистване и също разхода на колата скача с доста на инфо дисплея. Не ти ли е светнала сигнална лампа в жълт цвят, за да подскаже прекъсната регенерация? Като се случи отново, изкарай автомобила на път, на който можеш да поддържаш/поне 10мин./ минимум 60км/ч и 2200 оборота докато си завърши регенерацията! Ако маслото се е вдигнало на щеката повече от см. си за подмяна на същото! Ако често ти прави тези магарии с регенерация ДПФ филтъра си заминава/нов или премахване физически и софтуерно/. Има и доста фирми за почистване, но отзивите са противоречиви. Влез в групата на Хонда ЦРВ в фейса и ще намериш с търсачката много теми за твоя проблем!
  5. Имаш ли лед крушки отзад по стопове? Ако да- при мен от това примигваше дисплея. Отдавам го на съпротивлението на обикновената крушка! Махнах лед-а и всичко се оправи! Има вероятност и да има студени спойки по таблото, но там си трябва електричар!
  6. Прегледай тампони стабилизираща щанга/най- вероятно/. Прегледай и прашниците на задни амортисьори, че много често опират в стеблата на амортисьора, а са пластмасови и трият! Окачването ако си го огледал добре го изключвам. В краен случай самия амортисьор.
  7. Най лесния начин на канал и гледате отдолу!
  8. Има много колеги предлагащи оборудвани врати втора употреба в фейс групата на Honda CRV! Ще ти свършат същата работа!
  9. Сериозна грешка! Иска си майстор, който се занимава с хонди! Диагностиката с каква програма я направиха? Някой с HDS/ софт за хонда/ трябва да я прегледа! Тук!
  10. Направи диагностика и сподели каква грешка записва!
  11. Ето ако ти се чака! Трябва ти само да си отрежеш 6мм шпилка с необходимата дължина.
  12. Хайде и аз да се включа, че съм със същия проблем, но в процес на решаване! Така: Сваляш подлакътника. В долния си край кората е на щипки и я дърпаш от там. Колегата е прав за щипките! В страни и отгоре е на крачета, които завършват със кука, която си има място на закачане. Пропуснах да напиша, че плата от зад е пришит към пластмасови куки, които ще откачиш. Стигаш до моторчето/отдясно до подлакътника/ и го сваляш със стойката. Има един нит, който ще разпробиеш на стойката, за да отвориш зъбния механизъм. Вътре проблема е или счупени зъбни колела, или счупена зъбна ролка водач на жилото! Решението е намирането на 3D принтер да ти изработи частите от пластмаса/аз очаквам направата им/ и сглобяваш. Това е!
  13. Виж дали тази тема няма да ти даде насоки! Тук
×
×
  • Създай нов...