shopa
Фен-
Мнения
145 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
59 NeutralОтносно shopa
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Хонда CR-V 3ген./2.2 дизел / 140к.с.
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стара Загора
Последни посетители
1441 профилни разглеждания
-
Поясни колега какво значи електронно? Имаш в предвид електрохроматично огледало/затъмнява се при заслепяване отзад?
-
https://forums.hondabg.com/topic/101559-ръководство-за-cr-v-2007г/ пост номер 19!
-
Хайде и аз да се включа! Най- вероятно имаш ДПФ ? Колега, симптомите ти са за започнала регенерация с цел самопочистване на ДПФ филтъра! Прекъсваш я с гасенето на автомобила и в следствие на това ти вкарва гориво в маслото!!! Перките се включват на климатика, като част от програмата за самопочистване и също разхода на колата скача с доста на инфо дисплея. Не ти ли е светнала сигнална лампа в жълт цвят, за да подскаже прекъсната регенерация? Като се случи отново, изкарай автомобила на път, на който можеш да поддържаш/поне 10мин./ минимум 60км/ч и 2200 оборота докато си завърши регенерацията! Ако маслото се е вдигнало на щеката повече от см. си за подмяна на същото! Ако често ти прави тези магарии с регенерация ДПФ филтъра си заминава/нов или премахване физически и софтуерно/. Има и доста фирми за почистване, но отзивите са противоречиви. Влез в групата на Хонда ЦРВ в фейса и ще намериш с търсачката много теми за твоя проблем!
-
Имаш ли лед крушки отзад по стопове? Ако да- при мен от това примигваше дисплея. Отдавам го на съпротивлението на обикновената крушка! Махнах лед-а и всичко се оправи! Има вероятност и да има студени спойки по таблото, но там си трябва електричар!
- 1 reply
-
- 1
-
Прегледай тампони стабилизираща щанга/най- вероятно/. Прегледай и прашниците на задни амортисьори, че много често опират в стеблата на амортисьора, а са пластмасови и трият! Окачването ако си го огледал добре го изключвам. В краен случай самия амортисьор.
-
Най лесния начин на канал и гледате отдолу!
-
Има много колеги предлагащи оборудвани врати втора употреба в фейс групата на Honda CRV! Ще ти свършат същата работа!
-
Има! Само измери дължината!
-
Ето ако ти се чака! Трябва ти само да си отрежеш 6мм шпилка с необходимата дължина.
-
Хайде и аз да се включа, че съм със същия проблем, но в процес на решаване! Така: Сваляш подлакътника. В долния си край кората е на щипки и я дърпаш от там. Колегата е прав за щипките! В страни и отгоре е на крачета, които завършват със кука, която си има място на закачане. Пропуснах да напиша, че плата от зад е пришит към пластмасови куки, които ще откачиш. Стигаш до моторчето/отдясно до подлакътника/ и го сваляш със стойката. Има един нит, който ще разпробиеш на стойката, за да отвориш зъбния механизъм. Вътре проблема е или счупени зъбни колела, или счупена зъбна ролка водач на жилото! Решението е намирането на 3D принтер да ти изработи частите от пластмаса/аз очаквам направата им/ и сглобяваш. Това е!
-
Виж дали тази тема няма да ти даде насоки! Тук
-
Този
-
Тук