Jump to content

Punko

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Punko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2003
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пазарджик

Contact Methods

  • Skype
    Punko84

Последни посетители

845 профилни разглеждания
  1. Да Dindin общо взето вече всичко е сменено и единственото нещо което остана е да са криви бракетите в които влизат водачите и да заклинва вътре за да не отпуска после ,всичко останало вече е по системата е сменено . А относно ABS modul-а номерата не съвпадат на 100 % при мен и аз се зачудих.
  2. ABS modul който купих е втора употреба ,смених го и пак същото .Не ми свети нищо по таблото.имам една джаджа с която проверявам дали има нещо грешка но и тя нищо не дава.не зная в сервиза на Хонда дали са я закачили на диагностика . в пържия сервиз са пуснали въздух през трабичката и тя не е запушена .
  3. Здравейте , имам проблем със задден ляв спирачен апарат който задържа ,до сега колата влиза от сервиз в сервиз сменят се части и общо взето 99% от елементите вече са сменени и проблема си остана . Ще опитам да разкажа на кратко . Разбрах за проблема когато вече накладките липсваха и диска беше вече тотал щета .оставих колата в първия сервиз където я държаха 10 дни като смениха дискове,накладки,спирачни апарати и накрая мастър цилиндър и проблема остана като механика каза че остава да е ABS modul който обаче нов не се пипа . Казах си тия тук се гаврят с мен и закарах колата в сервиз на HONDA,викам си ще платя повече но поне ще свършат работа ...да ама не механика казал че жилата на ръчната задържали и че трябва те да се сменят .казах му че ръчната няма нищо общо със спирачната система и задържането на заден ляв спирачен апарат....както и да е смених и жилата естествено и двете .проблемът си остана при което се консултирах по телефона с човекът който ми ремонтира колата в БГ и той каза че проблема е в спирачните маркучи та смених и тях и намерих втора употреба ABS Modul и него смених и заден ляв Спирачен апарат продължава да задържа Препоръчаха ми друг механик който днес се е борил с колата 3 часа и каза ела взимай я нямам представа защо продължава да задържа като всичко е сменено с ново. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и е намерил решение или има идея от какво може да е ще съм много благодарен да сподели защото аз се изчерпах от към идеи. Благодаря предварително !
  4. Здравейте ,незная дали да пиша в тази тема е най-подходяща но имам нужда от вашата помощ. имам проблем със задден ляв спирачен апарат който задържа ,до сега колата влиза от сервиз в сервиз сменят се части и общо взето 99% от елементите вече са сменени и проблема си остана . Ще опитам да разкажа на кратко . Разбрах за проблема когато вече накладките липсваха и диска беше вече тотал щета .оставих колата в първия сервиз където я държаха 10 дни като смениха дискове,накладки,спирачни апарати и накрая мастър цилиндър и проблема остана като механика каза че остава да е ABS modul който обаче нов не се пипа . Казах си тия тук се гаврят с мен и закарах колата в сервиз на HONDA,викам си ще платя повече но поне ще свършат работа ...да ама не механика казал че жилата на ръчната задържали и че трябва те да се сменят .казах му че ръчната няма нищо общо със спирачната система и задържането на заден ляв спирачен апарат....както и да е смених и жилата естествено и двете .проблемът си остана при което се консултирах по телефона с човекът който ми ремонтира колата в БГ и той каза че проблема е в спирачните маркучи та смених и тях и намерих втора употреба ABS Modul и него смених и заден ляв Спирачен апарат продължава да задържа Препоръчаха ми друг механик който днес се е борил с колата 3 часа и каза ела взимай я нямам представа защо продължава да задържа като всичко е сменено с ново. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и е намерил решение или има идея от какво може да е ще съм много благодарен да сподели защото аз се изчерпах от към идеи. Благодаря предварително !
  5. Здравейте и на мен ми свиха катализатора днес ,сега до колкото разбирам нов катализатор и двете сонди също че кабелите са срязани ?
  6. И аз бих желал някой да каже нещо по въпроса със съединените на бензиновите джипки
  7. Здравейте,след второто изтриване на грешката повече не е светвала,лошото е че нямам възможност да покарам извън градско но мисля че проблема е решен ,този сензор явно е добър ,благодаря за ценните съвети ,хубав ден !
  8. Еми нали трее да се посмеете малко стигнах до датчика от долу като махнах кората и понеже камъка 27 е доста дълбок едвам той влиза а за ключа абсурд ,та затова ползвах обикновен гаечен ключ,нямам оригинален софтуер да изчистя грешката имам една джаджа която купих от нета с която проверявам и чистя грешки ,чакам да ми пристигнат още някакви части и инструменти за да мога да ползвам ключа .Чакам удължител и чупещ се преходник от 1/2 това е на камъка а ключа е 3/8 но като поръчвах ,това не го съобразих та като пристигнаха видях че са различни . А в неделя на работа голяма скука и хубаво слънчево време та си викам що да не пробвам с обикновения ключ .От по горе в темата имаше колега при които проблема бил в буксата на кабела към компа и с контактен спрей решил проблема.да препоръчате контактен спрей ако някой има добри впечатления от някоя марка.След като свалих старият сензор сравних го с новия на тежест и размери всичко си е еднакво и буксата излезе много лесно ,по Пина на сензора нямаше нищо нередно ,всичко си беше чисто . Не посмях да разглобявам мотора за повече достъп че до края на работния ден можеше да не успея да я събера пък точно сега колата ми спасява живота.благодаря хубав ден .ще кача снимка на джаджата с която чистя грешките да кажете става ли ,ако нещо да търся софтуер и кабел за през лаптоп и ако някой каже име на софтуера на Honda ще съм много благодарен,все ще го има някъде хакнат от някой луд руснак. Благодаря,хубав ден!
  9. Смених въпросният сензор но нямаше как да ползвам динометричния ключ ,та го стегнах леко с обикновен гаечен ключ, като запомних в каква позиция беше завъртяна буксата и новия стегнах до тази позиция но пущината пак свети на таблото.Въпросът е дали проблема не е в кабела до сензора защото имаше колеги и с такива проблеми или трябва да е натегнат точно както япончето е казал 31nM?и как да си тествам кабела ,моля за съвет.благодаря
  10. Благодаря,в неделя ще го мъча и ще драсна какъв е резултатът с този сензор.
  11. Да имам такъв ключ надявам се да е калибриран добре,но се опитах да го сваля от долу като свалих кората но мястото е много тегаво и не мога да сложа ключа на камъка .Пречи ми това пластмасовото дето са инжекторите та ще трябва и него да сваля първо а като е с газ е още по тегаво това и въпроса ми е дали трябва да сменя и гарнитурата за него като го свалям или мога да си ползвам същата ? А сензора е autlog надявам се да не е китайски .
  12. Благодаря ви ,колата работи доста по добре след реглажа на клапаните .Направих го сам и стана една беля та ще търся съвет от вас.При поставянето на капака на двигателя поставих нова гарнитура( гуменият уплътнители )и като затягах болтовете отгоре остана този луфт на капака това нормално ли е? На мен не ми изглежда нормално, но се скъса шпилката и остана в гайката ,тази точно от дясно на щеката за маслото . Не посмях да донатягам останалите че да не скъсам и тях (не ми се смейте много защото ползвам кгюч с много дълго рамо и незная колко силно затягам .Колата поработи на място 30 Мин и после за 20 мин градско за бира.от никъде не видях да има омаслява и колата работи доста По- добре.Всички 16 клапана бяха доста под нормата .Предполагам че тая шпилка трябва да се смени ,може ли съвет.Благодаря,без този форум нямаше да се справя , информацията която давате на хора които им се налага за първи път да отварят предния капак е много достъпна и разбираема !! Сега остана и сензорада сменя на е верно наврян на много терсене място та чакам подходящият инструмент че да не скъсам и него .Мисля че валове да тръгнали .ще кача снимки да дадете мнение.
  13. Zmiata 29 Яко сравнение усещам че така става но се надах някой да е имал подобни проблеми и да знае от къде идва болежката .Поръчал съм кита с гарнитурата на капака и knock sensor дойдат ли събирам кураж и почвам ще е доста тегаво с смяната на knock sensor без удобствата на сервиза но ще се пробвам и ще дам инфо , благодаря!
  14. Благодаря Diezz 100 %ще го направя но не се знае дали ще намеря сервиз работещ та ако нещо самичък.чакам да ми пристигне кита за капака гарнитурата и пръстените за улътняване на лулите за свещите че видях че двигателя е леко омаслен от задната лява част .Най странното е че на газ проблеми няма само на бензин това ме озадачава много .от досега изчетенето всички с комбиниран газ бензин проблемите почват първо на газ а при мен обратно на газ колата работи чудесно без missfire,P0172,само P0325 и то за секунди премигва .Ще пиша след регулирането на клапаните какво е станало , благодаря !
  15. Здравейте колеги нов съм във форума и имам сходен проблем като вашия с missfire na всички цилиндри +knock sensor и от време на време p0172 мисля че беше за богата смес с малката разлика че това е само на бензин ,на газ колата работи доста по добре .Оборотите на празен ход като спирам на кръстовище и освободя от скорост на бензин падат до 100 дори понякога гасне даже вече твърде често .на газ този ефект също го има но колата не гасне оборотите падат до 300 и възстановява до 680-700и от всички грешки по горе само knock sensor но той премигва за по 10-15 секунди.На бензин свети постоянно.Побликувах проблема си и във друга тема за knock sensor но отзовалите се в нея казаха да си говорим след реглаж на клапаните.Това че ще се прави ще се прави но едва ли ще реши проблема с 4-те missfire и богата смес.Ще съм благодарен за малко помощ да стесня кръга на проблема.забравих да кажа колата е Honda CR-V ka20a4 сменени са свещи и е чистен дроселов клапан само без така наречното стъпково моторче . Благодаря предварително и се пазете че вируси има на всякъде !
×
×
  • Създай нов...