
Gladiator_BG
Фен-
Мнения
107 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
48 NeutralОтносно Gladiator_BG
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Jazz 1.4 Sport
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
-
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
За първи път ми се случи. Помислих че съм згафил нещо и съм отнесъл рестрикции. Явно всичко е наред, на алгоритъма не му е харесало нещо 😁
-
На бош са и могат да се рециклират. Като начало би било добре да се свалят и закарат на стенд за дюзи, за да разбереш коя ти прави проблем (ако въобще има такъв). Предполагам с HDS също може да се направят тестове за да се подскаже дали въобще са те, защото според описаното оставам с впечатлението че разчиташ на 6-тото си чувство ПП: ти ли ще си ги сваляш или ти трябва сервиз, в който да оставиш колата?
-
Привет Пуснах коментар с две снимки прикачени като линк. Сравнение на предната решетка между фейса и префейса на акорд 8 в темата. Коментара е в червено и пише Hidden. Има ли проблем?
-
Разликата:
-
Вероятно е тествано, но да го дам като идея.. Натискаш веднъж за отключване - отключва само шофьорската врата. Натискаш втори път - отключва останалите врати и багажника. Натискаш и задържаш бутона за багажника - отваря багажника.
-
На една от семейните коли стопа започна да се пълни с вода и постоянно имаше конденз. Оказа се че при сваляне, някой е пропуснал да сложи точно това уплътнение. Естествено можеше да се намери само при дилъра на необосновано висока цена и месец доставка. Как импровизирах аз... От магазин за вентилационни компоненти си купих парче 30х30 микропореста гума. Изрязах го с ножицата по формите на стопа. Цялата работа ми излезе около 4лв. Важно: дебелината на този материал започва от 6мм, но е изключително мек и лесно се сплесква за това е желателно да се сложи 10мм.
-
Мани го гугъла .. виж в яндекса ... При Бтатушките (те вече не са де) може да се намери инфо. Ползвах преводача и според дървения превод, рядко се ползва такъв вискозитет в Япония. С клизма върви на техния пазар, но като локален производител все пак се харчи. https://www.drive2.ru/b/575621001371451702/ ПП: Ако решиш да продължиш традицията на предишните 4 собственика, можеш да сесвържеш с дистрибутора им е Европа - UK https://www.hkseurope.com/contact-us.html
-
Сваляш ... избиваш ... и после примерно ТУК или еквивалентно място. В профила пише, че си от Пловдив.
-
След като няма DPF, вероятно отпада изискването маслото да е C2 .. с какво масло я караш ? При мен на 250к още сипвам 0W30 на Castrol H или Honda (което изпадне на по - добра цена) и за сега не го пипа - 300-400 грама на 10к
-
Преди колко време направи ремапа... на мене ми предстои да махна DPF-a и обмислям да се пипне софтуерно до около 180 кончета. Предполагам ще може и повече, но не мисля да си насилвам късмета. N22B1 или N22B2 караш?
-
Процедирах по същия начин 1. Нарязах цилиндъра. Единия сряз е до "шапката", другия е в началото на резбата. 2. Избих въпросната втулка с вложка #19 3. От "гайката" направих ключ. Правят се 4-рите отвора по чертежа назад в темата. Пинове направих, като нарязах опашката на свредло Ф3,9 мм Сега остана само да намеря време да я сменя
-
@dandilov как обезвъздушаваш с тази помпа? Преди време купих такава, изтегля течността, но при вакуума, който прави влиза въздух през резбата на щутцера и постоянно се появяват балончета в контейнера и така не мога да разбера, кога съм изкарал всичкия въздух от апаратите
-
Обикновено ако има изгоряла свещ на дисплея изписва PGM-FI Благодарение на "хубавата" нафта може да има нагар върху нажежаемата част на свещта. Реално е здрава и замерването с мултимер показва правилните омове, но не работи коректно. Едно време на старите дизеляци замервахме свещите, като директно ги вържем към акумулатора и визуално виждахме как нагряват. На акорда работят на 11V и вероятно минават през модул, та не знам до колко това измерване би свършило работа. Аз карам с BDC и се усети леко подобрение в поведението на колата, но чак след 6-тия резервоар. Уж почиства дюзите. Една диагностика вероятно би свършила добра работа. Другата опция - ако имаш обратен чук - сваляш дюзите и ги носиш за проверка. На бош са и търпят рециклиране. После обезателно нови дифтунги https://www.youtube.com/watch?v=tAkFq_PI_v4 Съмнявам се да успееш, но пусни снимки ако ако го свалиш.
-
Разбира се, че всеки сам решава колко му е дебел портфейла. Аз лично бих изчакал ден-два соленоид за 40лв вместо да дам 400лв за нов стартер ... Да не говорим, че едни четки са 10-20 лева. Отделно най - често дефектиращите части по стартера в повечето случаи се намират веднага.