
Gladiator_BG
Фен-
Мнения
127 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Gladiator_BG last won the day on Юни 27
Gladiator_BG had the most liked content!
Обществена Репутация
66 NeutralОтносно Gladiator_BG
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Jazz 1.4 Sport
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
-
Интереси
-
Contact Methods
-
Skype
-
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Щеше да си още по изчерпателен ако беше написал "предната задна лява дясна седалка" ... сега на сериозно - вероятно не е щракната снаждащата скоба между двата маркуча ... Не е изключено и да е счупена ... по описанието горе ми идва на ум #20 от тази схема ... във всеки сервиз с подемник или поне канал може да се провери. Избери си най - близкия до теб. Успех. https://forums.hondabg.com/forum/15-сервизи-магазини-цени/
-
Отиваш при климатичар, който поне знае как работят тея системи . Не е задължително да е автосервиз. Може и за обикновени климатици. Извличате останалия фреон, ако има такъв. Слагате от зеленото масло. Надувате системата на 20 бара. Отваряте по едно кенче (кой каквото обича) и след 20-30 мин поглеждате манометъра. Ако налягането не е мръднало най-вероятно новия компресор е от не толкова добрите китайци. Ако има спад - святкате лампата и започвате да оглеждате всички съединения. За по сигурно ги пръскате с разтвор вода + веро и гледате за балончета. Климатичната система на колата не е разработена от NASA и ако майстора не може да ти хване проблема или не му се занимава или не е за тая работа. Също тези сервизи дето са накупили по една машинка за зареждането с фреон разчитат само на каквото покаже дисплея й. ПП: какви са предположенията на хонда и софийския сервиз?
-
По спомен от джазката когато закачах радиото, бях оставил ключа в позиция || и при включване на буксата, изгоряха всички крушки по средната конзола - наведнъж. Отделно крушките в самото радиото се оказа, че работят на 6V вместо очакваните 12v. Нямам идея как е при акорда, но ако има останали символи по старите крушки може с лупа да се направи опит да се прочетат. Тези на радиото предполагам са запоени диоди на платката. Вероятно смяната им е чрез поляна станция. Ако успееш да го отвориш направи снимки за форума.
-
Мина доста време откакто махнах джазката, но помня че заради тази тема й бях налял АТЕ SL 6, мислейки, че й слагам най доброто. Уви - ефекта беше обратен. Вярно е че спираше добре, но ABS-a се включваше прекалено често и ненужно. Например при спиране по паваж започна често да "рита" педала на спирачката. В сняг или заледен участък дори лекото натискане на спирачката активираше ABS-a. Карах така няколко месеца и я смених със ATE SL (без 6). Заработи както преди и мисля, че сигурността при спиране се подобри.
-
След смяна на всички шарнири, вътрешни накрайници, две нови гуми (ненужно), лагера на полуоската (ненужно), задна лагер-главина (ненужно) и три стенда се оказа, че проблема е в две малки шупли в лагера на дясното колело. Когато колата се вдигне на подемника и започнат да въртят колелетата на ръка - не се чува нищо. Това обаче се оказа абсолютно подвеждащо. Поздрави на майстора от Стамболийски и скоро да си оправи и неговия акорд
-
За 8-ма е но нещата са доста сходни
-
Понеже не мога да си едитна последния пост пускам нов При ОЕМ бутониерата (500+лв) го има заложено. Даже май можеше да се избира кога да отключва - дали при гасене на двигателя, поставяне на P или при вадене на ключа. Заключването е ясно - при 20км/ч. При китаеца фърмуера явно е ограничен без опция за промяна. Писах на продавача дали не мога да махна auto lock/unlock функцията - първо каза не, после писа че щял да пита в завода .. ама така и конкретен отговор няма. Пробвах да ги деактивирам по стандартния начин - не се получи. За 25€ толкова
-
При мен не. На комбито трябва да му отключа всички врати за да позволи със задържането на третия бутон на дистанционното (багажника) да отвори багажника. Всъщност нищо не съм "отключвал". Всички тези допълнителни екстри ги има заложени в новия (китайския) суич. Лошото е че няма как да ги премахнеш всички или избирателно. Винаги са активни. Бутониерата на шофьорската врата не е просто механика, вързана към ЕКУ-то. Може да се разгледа като отделен модул, който отговаря за джамците, огледалата и централното. Повреди се бутона на шофьорската врата. Опитах да го побългаря, но го омазах още повече. Гледах за нов - цени над 500лв. Питах на няколко места на стари - 300лв ... Накрая реших да рискувам с китаеца и то се оказа че ударих бингото - глезотийки разни към него. Мисля че тези екстри ги има в акурата, но китайците са го моднали и за акорда. В алито има мастър суичове със същите глезотийки предимно за американския акорд, но те не работят на европейските модели. Ако не се ползва линка който оставих по горе - внимателно да се чете в описанието дали е съвместим с европейския модел. Не лансирам конкретния продавач - да се внимава какво се поръчва за да няма непроятно изненадани. Да, plug and play IMG_6190.mov
-
Моите съмнения са относно предназначението на автомобила предимно бизснес средите. Няма много логика във семеен автомобил да я заложиш тая идиотия. Допълнително за да си ползваш автоматичното отваряне на багажника трябва първо да отключиш всички врати (да цъкнеш два пъти). ПП: Преди седмица си взех тая глезотийка. Със заключването на вратите автоматично вдига свалените прозорци и затваря огледалата. Заложена е и ауто лок/ънлок функцията на вратите. Ужасно много ме дразни това последното, но за 50лв и глезотийките с прозорците и огледалата ме предразполага да му свикна. Оригинален суич е 500+лв и това допълнително ме стимулира да си го ползвам
-
Мога и по меко да ти го кажа ... нЙе
-
Това за спирането се отнася за всички автомобили с турбини, не само за автомата. На кратко ... ако си ходил до магазина, до работа, до село и прочие - спирай както/когато поискаш ... ако тръгнеш по Тракия към София (примерно) и настъпваш двигателя 3200-3500 оборота (което задължително заради DPF-a) и на Пловдив решиш да спреш да заредиш и да си вземеш нещо освежаващо - преди да изгасиш, чакаш минута-две-три, турбото да свали малко градусите. Няма температурен датчик на охлюва. Не очаквай конкретно време за изчакване или да видиш колко са градусите на турбината. По твоя преценка. Ако си спокоен шофьор и си решил пътя Бургас - София да го вземеш за 5-6 часа - това със изчакването не е за теб Карай си я като джазката.
-
При опция D колата сама решава кога да те изкара от ръчния режим при спокоен стил на каране. При опция S (спорт) имаш пълен контрол над скоростите. Като защита сама ги сменя на долу, когато оборотите на двигателя паднат под минимума на зададената предавка при намаляне на скоростта, но при ускорение ти си ги качваш ръчно и гледай да не е постоянно в червеното. Кутията има достатъчно защити за да работи добре под всякакъв натиск. Друг плюс е ускорението при възстановяването на зададената скорост при круиз контрола. Акорда набира плавно, докато при повечето автомобили скоростта до зададената стойност се достига чрез "газ до ламарината" Ако нямаш възможност да изкарваш колата всеки месец на магистрала, карай поне веднъж извънградско в продължение на 10-15мин на 3000+ оборота. От миналата тема сподели, че си спокоен шофьор, но от време на време тоя дизел иска скорост и обороти. В противен случай има голяма вероятност следващата ти тема да е какъв е този знак. Ако не си махнал DPF-a де. Акорда по никакъв начин не сигнализира, че е в режим на регенерация и няколко пъти ако я прекъснеш (изгасиш колата) се запушва. Само градското каране също го запушва. Разгледай ръководството. Ще откриеш неща, които дори не предполагаш че съществуват. При Drive няма особена разлика в боравенето. При рязкото натискане има забавяне при понижаването на предавките и "захапва" да речем от 3000 оборота на долната предавка. За това писах в другата тема че е "тромава". При спортния режим е малко по адекватна, но там основен фактор за набирането са високите обороти. Лично неангажиращо мнение