
Gladiator_BG
Фен-
Мнения
96 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
40 NeutralОтносно Gladiator_BG
- В момента Темата: Покупка на Акорд 8, мнения за обява
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Jazz 1.4 Sport
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
-
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Процедирах по същия начин 1. Нарязах цилиндъра. Единия сряз е до "шапката", другия е в началото на резбата. 2. Избих въпросната втулка с вложка #19 3. От "гайката" направих ключ. Правят се 4-рите отвора по чертежа назад в темата. Пинове направих, като нарязах опашката на свредло Ф3,9 мм Сега остана само да намеря време да я сменя
-
@dandilov как обезвъздушаваш с тази помпа? Преди време купих такава, изтегля течността, но при вакуума, който прави влиза въздух през резбата на щутцера и постоянно се появяват балончета в контейнера и така не мога да разбера, кога съм изкарал всичкия въздух от апаратите
-
Обикновено ако има изгоряла свещ на дисплея изписва PGM-FI Благодарение на "хубавата" нафта може да има нагар върху нажежаемата част на свещта. Реално е здрава и замерването с мултимер показва правилните омове, но не работи коректно. Едно време на старите дизеляци замервахме свещите, като директно ги вържем към акумулатора и визуално виждахме как нагряват. На акорда работят на 11V и вероятно минават през модул, та не знам до колко това измерване би свършило работа. Аз карам с BDC и се усети леко подобрение в поведението на колата, но чак след 6-тия резервоар. Уж почиства дюзите. Една диагностика вероятно би свършила добра работа. Другата опция - ако имаш обратен чук - сваляш дюзите и ги носиш за проверка. На бош са и търпят рециклиране. После обезателно нови дифтунги https://www.youtube.com/watch?v=tAkFq_PI_v4 Съмнявам се да успееш, но пусни снимки ако ако го свалиш.
-
Разбира се, че всеки сам решава колко му е дебел портфейла. Аз лично бих изчакал ден-два соленоид за 40лв вместо да дам 400лв за нов стартер ... Да не говорим, че едни четки са 10-20 лева. Отделно най - често дефектиращите части по стартера в повечето случаи се намират веднага.
-
Понеже не мога да коригирам вече предходния си пост ... ТЪРСЯ обективни мнения
-
Развитието ?!?
-
Здравейте, обективни наблюдения за Hyundai I20 GB и по конкретно за G4LC мотора. Има няколко нютон-метра повече от джазката и повече екстри спрямо същата. Подгрев волан, лайн асистънс и др. Разхода е сходен и в градско вероятно ще чукне 8-9/100. За тези 5-6к км на година в предимно в градска среда се обезсмисля слагането на газ. Четох някъде назад в темата че бензиновите двигатели на хюндай нямат много ресурс, но този уж е по ново поколение му дават ~300 000 км. Проверих базовите консумативи в сайтевете за корейски авточасти - то поддръжката си е направо без пари. Вероятно като возия е същото дърво като джаза (и почти всики автомобили в този клас).
-
При мене от регулеруемите клапи срещу водача и пасажера духа топло, а на прозореца и кръглите нерегулеруеми клапи към страничните стъкла духа хладко/студено. 'Що така? Режимите които ползвам са ауто и прозорец/крака. AC OFF Вероятно това е причината да не се потят стъклата дори при 5 човека, но си е ужасен дискомфорт в краката да духа топло, а в лицето студено.
-
Спрямо Mazda 6 е по - малък Спрямо Avensis Т27 е много по малък Скосената 5-та врата, жабката в ляво, буфера в дясно и излишно издадените пластмаси около амортесьорите го правят симпатичен, практичен, но МАЛЪК. Да не говорим че нямаш отделение за резервна гума и ако искаш да носиш патерица в колата - тя допълнително заема място в него. Аз реших този проблем като си купих греди и 500л куфар Edit: Друг ОГРОМЕН недостатък - нямаш предвидено място да завиеш кука за дърпане/теглене. Респективно в комплекта няма и кука. Oт долу по шасито има заварени някакви "уши", но те са предвидени да те вадят от канавката или да те натоварят на репатрака. Трудно се стига до там, но случи ли се нещо в неподходящия момент - теглиш майните на японската инженерна мисъл.
-
Поразгледах в немските amazon и eBay ... дисковете са около 80-90€ ... накладките около 40-50€ ... да предположим, че са сменили и водачите с уплътненията - още около 20€. Вярно, че труда там е скъп, но 300% надценка за части
-
Според мен си рециклирай твоя с хубави части. Би трябвало да изкара още толкова. Сменяш изхабеното, слагаш хубава грес, сглобяваш, палиш, край с ядовете.
-
Здравейте в момента също се оглеждам за фейслифтово джазче 12-15г. Големия мотор (то 100 коня колко ли да е голям ама ...) . В сайтовете е пълно с хибриди. Предвид, че цената на хибрида е по ниска от "големия мотор" имам съмнения за изхабена батерия. Възникват ми няколко въпроса. 1. Ако батерията е "пътник" може ли да се кара само на бензин без да светят лампи, писукат пищялки или други дразнещи напомняния. 2. При положение, че е хибрид - Еко нормите при ГТП повече ли са затегнати спрямо обикновения мотор 1,4 3. Каква би била инвестицията за замяна на батерията? Предполагам не е просто plug & play? Може би новата ще трябва да се интегрира с HDS 4. Гледам че хибридите са оборудвани със Start/Stop. Тая досадна (за мен) система може ли да се деактивира изцяло? 5. Автоматика мисля че е CVT. Надежден ли е както 7-степенната кутия на предишното поколение или се чакат зайчета при определени километри? Също гледам и фейслифтовия ярис 3-то поколение VVT-i. Из форумите пишат и за двата модела че похапват повече или по малко масълце. Ясно, че ако не е обслужвана на време всяка кола ще го похапва. Допълнително е 6-степена ръчка и с по малък радиус на завой 9,60м
-
Джазката 4 години я карах със задни дискове като на снимката - никакъв проблем. Но да не се маха ръждата от предните дискове ми се вижда крайно не приемливо. Само отвън ли са така или и от вътре ... да не са клеясали водачите, в следствие на което от вътрешната страна (буталата) да натиска по силно отколкото от вън? Ако е така по добре рециклирай целия апарат.
-
И аз сам да си отговоря. Ходих в магазин за авто аксесоари на кукленско срещу митницата. Момчетата там са симпатяги и ми дадоха да пробвам няколко размера. Вероятно всяка марка си налага свои размери. Станаха с размер 100. Прилагам снимка, на тези които паснаха за моите гуми.