XEPAKOBO
Фен-
Мнения
20 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно XEPAKOBO
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda - CR-V III - 2.4 i-VTEC
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
Hhh
Последни посетители
880 профилни разглеждания
-
Може и да е бил. Като чета колегата по-надолу за реда и начина на откачене и закачане на + и - и стигам до извод, че доста неща май са се случили, за да губя нерви и пари последните дни.
-
Има има, има и един червен ключ, който малко хора знаят за него. Абе внимавайте.
-
Случи се при смяна на масло и откачане на +, защото пречи за въздушния филтър. Интересното е, че при предната смяна пак е откачен, но явно е или или и сега се е случило. Майсторът каза, че трябва да се случва това с байпас, за да не се бъгва компа.
-
Такаааа.. Проблемът се оказа откачането на акумулатора. Смяна или временно откачане се прави с байпас, за да не крашне компютърът. В моя случай са крашнали и 2та ключа. Надявам се друг да не е имал този проблем и да не му се случва.
-
Здравейте. Не мога да запаля, защото мига зелено ключе и върти, но не пали. Проверката установи тази грешка, която се появява на 3 места, запалване, имобилайзер и скоростомер. Не може да се изчисти. Пробвах да не е бушон, слаба батерия на ключа или слаб акумулатор. Някой с подобен проблем?
-
Нямам идея, колата е на 175к, но пък и е клекнала, което значи, че е товарена. Няма теглич, но знае ли човек. Говорих с един майстор, каза че не може да се справи, заради някакъв маншон, който е специфичен.
-
Здравейте. Някой правил ли е и може ли да ме насочи към човек или сервиз, където да сменя лагера на кардана? Става въпрос за CR-V 2008 бензин 2.4 автомат. Благодаря.
-
Друго интересно е, че пичът, дето я е вкарал от Дубай или и аз не знам коя точно държава в района е сменил целите стопове с европейски, предполагам заради крушките, та реално трябва да имам заден халоген, но вероятно няма откъде да го пусна. Забавна история.
-
Както казах само предните халогени се пускат от там. Странно ми е защо така, но е 2.4 бензин американско (предполагам) изпълнение и излиза, че се пускат по друг начин. Има определени разлики като ръчната, която е крачна вляво от спирачката.
-
Това е, че оттам има само за предните халогени за мъгла.
-
Привет, колеги. Съжалявам за може би глупавия въпрос, но не намирам откъде и как да пусна задната светлина за мъгла, която би трябвало да се намира най-отдолу в ляво.
-
И аз имам подозрения за лагер. Ускорява и намалява без проблем, никакви вибрации. Вие точно като лагер.
-
Здравейте. 2.4 бензин автомат. Има виене при потегляне и ускорение, чува се между предните седалки. Мислех да не е от скоростите, но при N продължава. При намаляване на скоростта намалява и виенето, а при спиране спира. Предполагам лагер, но очаквам мнение от вас и особено от някой имал същия проблем. Масло на скорости и диференциал е сменено.
-
Продаваш ли го?
-
Благодаря, колега