-
Мнения
143 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно Petargazdov89
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda accord sport 2007 2.2 i-ctdi
-
Пол
Мъжки
-
Място
Svishtov
Contact Methods
-
Skype
Pepi_ludiq1
Последни посетители
1804 профилни разглеждания
-
Petargazdov89 changed their profile photo
-
това с оборотите и аз го наблюдавам отдавна но немога да го хвана ... при исвобождаване от скорост пропадат до към 500 и се връщат обратно ...следователно подавам леко газ и има вибрацйя която изчезва сле 1000 1100 оборота
-
има ли решение по въпроса при някой ?
-
Ако някой се интересува за пропадането на оборотите направих следното нещо и се оправят нещата : махам клемите на акумулатора за около 20-30 мин и закачам в обратният ред от + към - и оборотите си заковават няма пропадания няма проблеми , по светофари и темподобни ..... Но се случи следното нещо : загасих я без да искам като изпуснах педала на съединителя и при следващо палене колата беше олашкана както преди ресета ..... Ако има компетентен колега да изрази мнение дали ТПС на дросел клапта не прави мизерий ..... Та след ресет и малко каране да си се калибрира
-
Здравейте колеги има ли намерено решение на проблема и при мен се появи след смяна на съединителя акорд 7 2.2 140 Чистих дросел,смукателен колектор Егр, Дебитомер, Мап .... решение никакво
-
замерихме централния вакум директно от помпата но е слаб а турбото го взех от приятел за проба понеже продава 3 коли Хондилаци и е перфектно
-
насочете ме как по лесно без много разглбяне да се смени
-
не ще направя утре ... взех втора ръка помпа а иначе не сме разглабяли за да махнем старата понеже си е работа като се почнело горен капак,дюзи ремак ..... ако има по лек начин за сваляне ще е добре .... някой които е правил подобна процедура може да каже .... ако се има в предвид ,че ще се стигне до там предполагам ще е добре и смяна на верижките така или иначе ще се отваря
-
Здравейте какъв е редът за подменяне на вакум помпа понеже ми дава ниски стойности на вакум и явно идва проблема с мудното ускоряване и ред други неща ( при запалване издърпва лостчето към актуатора на турбото и след секунди го отпуска- проверен е да не истърва мембраната ) .... Изолиран бе и вакума към сервото при замерване поради съмненията от там да се губи , но след замерване на централният вакум от помпата според майстора има недостиг. При запалване си прави налягането с вакум но като позагрее почва да се губи след по-малко от минута.
-
Здравейте Ако може помощ имам сходен проблем не светва чек или някакви грешки да записва спрямо клапни за вакувама към турбото но при палене ми изтегля актуатора съвсем лекичко . В ниските колата е мудна усещам теглене след 2500 оборота нагоре .... преди това е праволинейно без усещане кой знае какво .... все едно съм с лагове и педала на газта го натискам до ламарина и започва реагиране след 2 3 секунди та правиха тестове в един сервиз на познати и ми казаха,че проблема ми идва от тва ,че лоста на актуатора се вдига до край и нещо го кара да се връща на някакво положение или съвсем лекичко се дърпа ,реагира мудно.... Може ли да е зацапна геометрия понеже вакума бил нормален ... ( във високите няма удържане ускорява като луда) ... сменяхме 3 клапана за проба
-
това само при бензиновите ли се сменя или и на дизела ?
-
закачаха я двама майстори всичко било ок гледаха дани стойности и нищо .... на какво може да се дължи това с въздушната струя ако не е Ок и какво имате в предвид ?
-
как изяден ?
-
да прав си смесих ги малко нещата като цяло играта на оборотите ме притеснява .... просто се чудя от къде да се хвана за да излезна от проблема по безболезнено ,че наринах сума и пари по майстори .... няма да задълбочавам.... та ще изчакам още някое мнение и ще се хващам на хорото за последно ... ако не се справиме я оставям за музеен експонат много е красива но явно все целя късите клечки
-
никога !