-
Мнения
1995 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
35
Pavel_Pavlov last won the day on Юли 21 2022
Pavel_Pavlov had the most liked content!
Обществена Репутация
1029 MasterОтносно Pavel_Pavlov
-
Ранг
Опитен
Profile Information
-
Кара
Лексус
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
5728 профилни разглеждания
-
Не е вярно. Трябва си катализатор и то работещ.
-
Извинявайте за късния отговор. Аз ползвам точно VIOFO A129 Plus Duo Dual. Компромисът е, че не е 4К, а 2К (1440p), но записите са задоволителни и откъм цена/качество за мен лично е оптималният избор. Предпочитам 1440p предна + 1080p задна отколкото 4К само предна. Относно дебненето на оферта – има сайтове, които пращат имейли когато цената падне под зададена от теб. Аз съм ползвал camelcamelcamel. Просто правиш търсене с продуктовия линк от амазон и оставяш имейл, на който да пратят известие когато цената е добра. Също има и история на промяна на цената, която може много добре да те ориентира какво да очакваш. Моделът, който съм пуснал тук, държи сравнително стабилна цена, но от време на време има краткорсочни намаления.
-
Не знам дали е навременно, но този клип ще ти отговори на въпросите: С две думи, препоръчвам Виофо заради цена/качество. Неотдавна направих точно такава покупка – за ~250лв (на промоция тогава) виофо с предна и задна камера и gps модул. Откъм качество на записа е чудесно. Недостатък е ниската скорост на wifi – недостатъчна за стриймване на видео без буфериране. 3-минутно видео се прехвърля за 10тина минути. Затова свалям картата и я пъхам в четец, който си държа в колата. Неудобно, но със стойката-гпс модул, откачането на камерата става много бързо и лесно, а като е свалена и ваденето на картата е лесно. ПП: мога да дам отзив и за hardwire kit-а им. Поръчах го, тествахме с приятел и се оказа, че изключва на ~0.2 волта по-ниско напрежение от зададеното. Т.е. ако се настрой да изключи на 12.4V, реално изключва на 12.2V. Което е доста важно. Но иначе е постоянно и няма проблеми. Друго тествахме колко ток дърпа в различните паркинг, макар и да тествахме само с предна камера. Резултатите: • Стандартен запис: 160mA • Паркинг режим Low bitrate: 160mA • Паркинг режим 1fps: 130–135 mA • Паркинг режим 5fps: 135–140 mA • Паркинг режим Motion: 125 на standby; 155 докато записва Та… не очаквай особено пестене на енергия от паркинг режимите. Единият голям плюс на low bitrate е, че записва и звук за разлика от другите.
-
Има доста теми по чуждите форуми за дърпане надясно при акорд 7 и за жалост универсално решение няма.
-
Най-малкото получаваш и имейл, ако не работи нотификацията. Относно смятането на разхода разбит по градско/извънградско/магистрала: това като цяло не е много лесна задача. Приложението работи на следния принцип: за всяко едно зареждане въвеждаме колко % от изминатото разстояние сме минали в съответните режими. След това за всеки от режимите се прави сума на километрите от всяко зареждане със съответния общ / среден разход за това зареждане. Това дава добро приближение в някои случаи (когато по-често по-голямата част от изминатия път на един резервоар е била в един режим) и лошо в други (ако караме 50/50 в два режима, няма да видим разлика в съответните им разходи). Теоретично има различни начини за „решаване“ на проблема, но никой не е без своите недостатъци.
-
Разбирам желанието, но може би остави „синковеца“ да избира посоката на колата
-
Обичайно помощните системи за сигурност или комфорт, които са по-инвазивни, могат да се деактивират и/или позволяват да се промени чувствителността. Аз съм на същото мнение за системата за поддържане на центъра на лентата (не тази, която следи за настъпване на разделителните линии). А системите, които побутват волана в една или друга посока няма как да го правят толкова силно, че да те затруднят да направиш това, което си решил. Като цяло намирам за проблем това, че малко дават лъжливо чувство за безопасност и насърчават водача да не внимава толкова, но фактите сочат, че цялостно помагат за безопасността на пътя. Така че по-добре с тях отколкото без тях. Моето желание е просто да можем да контролираме колко да помагат Иначе всичко минава към абонаменти, нормално. Включително, доста вероятно, и самото шофиране и притежание на личен автомобил.
-
От това всичко е ясно. Имал си сцепление, но не е имало кой да стисне дисковете достатъчно силно. Или не си натиснал достатъчно, или има проблем със спирачките. Не може с изправна система да не можеш да активираш абс със силно натискане на спирачката. След активирането на системата за усилване на списачното усилие, реално си стигнал възможностите на спиране на колата. Които обаче трябва да са ти налични по всяко време.
-
VSA го оствяме за момент. При скачане на спирачката, ако активираме абс (педалът започне да пулсира), значи колата търси оптималното сцепление на всяка гума индивидуално. За да започне изведнъж колата да спира още повече, значи до този момент не се е справяла със задачата. Не съм изпитвал това, което Цецо описва, но ми е необяснимо. Освен ако или спирачната система не е напълно изправна, или не е натиснал достатъчно спирачките, че да активира абс-а. Ако някой има повече инфо за това какво по-различно (що се отнася до спирането) прави тази система за безопасност, ще съм много любопитен да сподели.
-
Това със спирачките е съвсем намясто. Не виждам как при аварийно спиране и активен абс, системата на Хонда изведнъж още повече ще усили спирането.
-
Поздрави за това, че споделяш. Но това не може да „компенсира“ поетият риск и лоша преценка. Не мисля, че която и да е била от негативните реакции е заради това, че си споделил. Абсолютно вярно, всеки прави грешки. Въпросът е как рефлектираме после върху тях и какви поуки си вадим. А последното ти изречение оставя впечатление като че не си извадил по-важните поуки. Вероятно си и това е въпрос на изказ, но ние реагираме на това, което четем. А и не си рискувал само твоя живот все пак. Отново не казваш нищо директно, но се надявам, че все пак сте обсъдили искрено ситуацията. Защото „отзад дума не обелиха“, „момчето само си е направило извод“ и „Възпитанието е много повече личен пример и много по-малко нравоучение“ не звучат като да е последвала дискусия за взетите поуки. А смятам, че едно от важните неща, на които можем да научим децата си, се съдържа в един такъв разговор. И се надявам да не ми приемеш коментара като нравоучение, далеч съм от идеята. Просто споделям мнение. Желая ти на семейството и на всички нас по-малко такива случки 👍
-
Мишелин ако вземаш, търси CrossClimate 2, не плюс. Плюсът е стария модел. Новият го надгражда сериозно, най-вече в поведението на сняг. Според мен най-добрата всесезонна гума, но последните години другите производители понастигнаха Мишелин.
-
Увереността не е нужно да се показва на пътя за сметка на безопасността. Знаеш добре до какво води това. Не говоря за конкретната ситуация, а за отношението към движението на пътя. Просто моите 5ст