Jump to content

Ra6ko

Фен
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно Ra6ko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Cr-v 2.0 147hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе

Contact Methods

  • Skype
    mosquitos1992

Последни посетители

932 профилни разглеждания
  1. Добре са като идеи, и двата варианта мога да ги погледна. Но трябва да погледна понеже преди средното гърне върви на 60мм а след средното минава май на 55 или 50мм, такъв спомен имам. Освен може от други модели коли който са с по плоски гърнета и 2.0л като двигател. Ще се разровя. Благодаря колеги.
  2. @CARPERA Ясна ми е идеята на резонатора, но трябва и качествен такъв да се намери, затова и питах дали някой е сменял и дали си има на идея от кой модел, относно задното разбирам, че този модел коли се карат от хора който не ги бърка особено външния вид, но мен изключително много ме дразни колко огромно и видимо е задното гърне ако беше като при повечето коли прикрито и да се вижда само накрайника няма проблеми, но се опитвам да и докарам един по-красив вид на джипчето. @Vancho Издъних означава, че катализатора вътрешноста му се беше разпаднала и беше станала на парцали и пречеше на газовете да излизат нормално и в момента вътре няма нищо седи едно кухо гърне така да го нарека. А да го върна означава да взема нов. Когато на ГТП влезе задължителното поне в моя град за вредни емисии като дори и без него се минава като си на газ, тогава ще се изхарча за нов катализатор. И отново питам колеги ако някой е променял или има идеи за генерацията. Ако няма и ще получавам съвети да оставям старата генерация по-добре да затваряме темата и да си ги мисля сам. Благодаря все пак на колегите за по горните мнения.
  3. Здравейте колеги, всичко започна от това, че колата не искаше да върви след много гледане и умуване се стигна, че катализатора се е запушил и го издъних, но сега е кухо и звука е отвратителен. С какво да подменя тази част от катализатора, като ще трябва да направя и заваря отвор с резбра за сондата, но ще трябва и втулка да е по-нависоко, че така много сега ще и идва дирекна жега. Другото е идеи за подмяна на задното гърне понеже това е отвратително голямо. Като цяло някой правил ли е промени по изпускателната система и да даде идеи. Благодаря!
  4. Добре, явно така си работи. Като му замерих температура която ми духа през отворите, я меря 7 градуса незнам дали е добре или не, но мен ме устройва, охлажда доста добре. Така ще я карам явно.
  5. Радиатора на климатика е чист понеже, преди няколко месеца ми се наложи да сменям радиатора на двигателя и когато го смъкнах се хванах и измих този на климатика. Но въпреки всичко не успява да се охлажда добре и най вероятно вътрешно е запушен. А това за изключването незнам дали е нормално толкова често да изключва и включва, като при на баща ми црв-то няма такова нещо чак когато охлади изключва в много много редки интервали. Докато при мен го прави много често и не охлажда както трябва.
  6. След няколко дена проби и смяна на дехидратор, изпразване и пълнене на ново климатика, се оказа че много вдига налягането понеже не може добре да се охлажда радиатора. Докато работи и го охлаждаме със студена вода самиа радиатор всичко си влиза в норма и охлажда без да изключва компресора, та най вероятно съм за смяна на радиатор на климатика.
  7. Здравейте колеги дойде сезона за климатиците и с тях забелязах нещо което до сега не ми е правило впечатление и не знам така ли трябва да е. Та при включен климатик и най-добре го усещам извънградско е, че докато карам усещам как компресора изключва и включва когато си поиска(смисъл, че като включи и усещам колата как леко забива, а като изключи и се освобождава мотора). Нормално ли е това или да се засилвам към сервиз.
  8. Варианта освен е физически да се махне само катализатора, а да се остави втората ламбда сонда мисля, че имаше такива средни гърнета с място за сонда да се сложи. Но ако има някой по компетентен да изкаже мнение.
  9. И при мен втората не е бутана, нито катализатора е бутан, но явно е време да го резна. Щом не играе роля в дозировката не би трябвало и да е проблем като се махне.
  10. Извинявам се B20Z 147коня който е. 2000година е Cr-Vто
  11. Здравейте колеги, отскоро почна да ми излиза следната грешка: P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold Bank 1, получава се като позагрее колата и когато набера скорост около 80-90км/ч и включа 5та скорост и няма след 5 до 10сек светва чека. Ще прикача и две снимки от въпросната грешка. Някакви идеи, катализатор, ламбда сонда за смяна или някъде другаде да търся проблема. Допълвам колата е на газ, но проблема го прави и на бензин, карах 2-3 дена на бензин и като излязох извън града пак светна.
  12. Проблема е отстранен, никакво свързване към U маркуча.
  13. Здравей колега и аз подобен проблем със загряването още от миналото лято, но дойде есента и когато е на топло завъртяно парното не вдига никаква температура. Та и аз смених термостат, датчик на температурата( беше за друг проблем но го смених така ли иначе) и радиатор понеже мислих, че е запушен понеже като завъртя на топло и градусите падаха, Но проблема продължи. Та с едно OBD свързано към телефона почнах да следа градусите от компютъра дирекно, а не какво ми показва стрелката на таблото. Забелязах, че от 85 градуса до 103 стрелката на таблото седи в едно положение и не мърда, но качи ли над 103 почва вече да реагира и се покачва. Моята газова и на баща ми( едни и същи CR-V-та ) съм ги вързал на това въпросното U маркуче, понеже помислих колко ще попречи на термостата ако толкова мине през изпарителя първо, ами достатчно много му пречи, Оказа се че когато е вързан там температурата играе от 82 до 107 градуса при мен, а при него от 80 до 103 затова при мен видях някакви признаци на загряване, а при него не. В крайна сметка върнах този U маркуч и температурата си закова 88 до 92 нито нагоре нито надолу. Сега при теб незнам къде е вързана понеже не видях да си написал, но ако е там по-добре върни въпросния маркуч на мястото му. Знам, че ако е гарнитура е за смяна при студено палене почва да надува маркучите предната ми кола беше така, ако искаш пробвай. С това мога да помогна.
  14. Здравейте колеги, С първа генерация съм 147к.с. мотора. Свързал съм изпарителя към U маркуча и година и половина никакви грижи, но от скоро почна да позагрява смених термостат, радиатор, датчик температурен. След всичко това се поразрових и да разбирам, че е грешно да минава изпарителя през този U маруч и сега градусите играят от 85 до 107, като високите градуси ги качва когато е на свободна или на по-никси обороти. Към къде е най добре да се вързе изпарителя и да върна този U маркуч обрато.
  15. Извинявам се, не се до изразих точно какъв беше проблема при мен. Долната помпа изпускаше, но това го разбрах след като ми се наложи да сменя горната понеже тя се беше повредила и ми задържаше и се получаваше точно такова като отделяне на горна точка, след като я смених и почнах да Обезвъздушавам и не искаше, тогава видях, че долната изпуска и се наложи и нея да сменя. Извинявам се отново, че не се доуточних.
×
×
  • Създай нов...