Jump to content

joro1986

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно joro1986

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda FR-V 1.8 Executive (r18) 2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

3063 профилни разглеждания
  1. Да,хубавото е ,че и аз съм попадал на информация из чуждите форуми ,че от този модел с автомат има доста големи пробези, като такива от 400-500 000км. Моят е канадски ,както той така и американскят е 5степенен класически. 1.8vtec 140к.с .Автомобила се кара само и единствено на бензин и никога не имало газови уредби. Казвам го,за да засегна и разхода. В Пловдив ,само градско 11на 100, извънградско 7,смесен 9 литра. Показанията при мен са 180000км (които без да се проверят не са миродавни) За 2007година модел колата се държи достойно ,вози комфортно и има много голям багажник. Като минуси бих изтъкнал проблема с досадните тампони на Макферсън ,както и това ,че отзад е на барабани(което ми казаха ,че за Канада били така). Накратко за сега най общо за това се сещам.Не съм маниак ако ме разбирате и не търся проблеми там където ги няма. Освен навременна поддръжка ,при това с препоръчани за модела консумативи ,лично според мен (правилно или не) е спазването на условието, винаги да подгрявам мотора и автомата при първо палене. Е,това е което мога да кажа за сега. Живи и здрави да бъдем ,колите се сменят....
  2. Здравейте. Да , разбира се че и тук има и положителни, има и отрицателни случай. Пожелавам ви късмет и безгрижие със свт-то Поздрави
  3. Не знам дали сте запознат ,но CVT има няколко вариации.Лично съм карал такъв Сивик седан със CVT и си беше чист трамвай от всякъде. Карал съм и Jazz 2012 CVT и там е съвсем друго. Усещането,динамика и работа на кутията е забележително напреднало във всяко отношение. А за евентуален ремонт на свт по добре и да не започвам. Моят съвет- заложете на класическият автомат щ.Направила са го неубиваем,в други форуми сочат пробези далеч над 300 000км без ремонт и никакво пазене
  4. Здравейте. Имам такава - седан, мотор 1.8, US модел. Спрямо разпространения хеч бек модел ,тук имаме един доста по голям и удобен автомобил,което всъщност можете да прочете навсякъде. Особенно в комбинация ,която не е хибрид ще забележите чувствително по големия по обем багажник. Продължаваме с далеч по добрата визия и представяне на пътя заради задното окачване,което вече е измислено и решено по интелигентно.Не е на права греда и комфорта е на друго ,по високо ниво. Тук, в Европа масово разпространен е седана с хибриден двигател,който всъщност е онзи малък 1.3 двигател с 8 свещи ,ведно с присъединен ел.мотор и батерия с пренебрежими капацитети и за да стане още по интересно върви със скорости тип вариатор,в допълнение на който, страда динамиката и всички тези изброени неща крият "изненади" на вторичният пазар. За мен лично това не беше вариант и заложих на класическата изпитана рецепта - добре познатия двигател R18 sedan US версия. Части за модела има доста,намират се спокойно като цените са много конкурентни.Общо взето автомобила е рай за каране и рай за поддръжка. Използвайте добри масла и консумативи ,препоръчани за тази Хонда и тя ще ви се отблагодари с дълговечност и надеждност. Ако имате въпроси ще помагам. Със здраве
  5. Здравейте колеги,нека всички които карат американски или канадски модел от Сивик 8а серия споделят опит,тънки моменти и всичко ,което би било полезно взаимно
  6. Колега здравей, искам да те попитам дали евентуално си решил проблема с копчетата за ел.стъклата , защото при мен се появи абсолютно същия проблем както си го описал. Благодаря ти предварително.

     

  7. Здравейте.Нека ви споделя на кратко за един от моите модове по автомобила.Искам да уточня ,че се старая максимално да избягвам натруфени истории и цигании,точно обратното-цели се само техъпдейт без брутални намеси. Тъй като автомобила ми е Exclusive ниво,имайки фабрична навигация,която оказа се в България е неприложима,но пък не желая да я махам тъй като няма засега plug&play устройство,с което да я заменя а и има страхотен саунд,искам да се възползвам от дисплея на навигацията като я използвам и за екран на камера за задно виждане. Камерата ми е налична,много е добра,изпратиха ми я от UK за Honda и става точно. Закарах колата при техници ,които чисто и качествено прекараха кабелите от задният номер,където ще е камерата до под седалката на пасажера отпред в дясно,но нямаха наличен кабел с видео букса към камерата и букса от другия край към двд устройството за навигацията под седалката. Към момента най накрая открих въпросният кабел и го очаквам да пристигне. Някой от вас правил ли е това за да сподели подредбата на кабелите в плоската букса пин по пин? Поздрави
  8. След редица проверки и мнения всичко било 6точки. Толкова си можел този ДВГ. Компресия все още не е мерена,колебая се за едно преместване или Дино тест.Кое е по-добрият вариант? Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
  9. Здравейте колеги ,искам да изкоментира е един случай с Хонда FRV,мотор 1.8ivtec. Не знам как да постъпя защото момента на пръв поглед е много тънък ,но приятел се качи и той потвърди усещането ми...ТА... Колата си върви прилично,но като че ли има една немощност при настъпване на педала.Усеща се че при плавно натискане на педала на газта колата върви по добре,по еластична е и не Бучи само пък да не върви. Сменян е съединител с чисто нов,оригинален Exedy,когато я купих,но въпреки това когато я настъпвам 1ва,2ра,3та с газ,се усеща ,самофорсиранеМислех си че настройките и са такива за по плавен ход но вече не знам...Не зная на колата дали и е правен реглаж на клапани някога,но мисля ,че трябва да се направи и дано да тръгне.Все си мисля че за 140к.с+ витек ,тази кола трябва да върви повече. Не зная и как може да се хване какво би могло да я спъва евентуално и дали отговаря на мощността си?Диагностика в Хонда ли да правя или на Дино да я качвам. Дали да не проверя реглажа на клапаните първо,от там възможно ли е да тръгне. Дали пък не е от съединитела някакво несъответствие на модела,да са сложили друг? Възможно ли е да е запушен катализатора,колеги? Никога не ми е "светвала" тази иначе страхотна кола,просто имам нужда от съвет как да разбера греша ли или не и колко всъщност е вървежа на този двигател и дали отговаря на способностите си в този случай? Поздрави на всички,които могат и желаят да помогнат Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
  10. При EXECUTIVE нивото на FR-V звука е УБИЙСТВЕНО ДОБЪР при този обем кола! Не бях чувал по добро аудио във Ван!
  11. Здравейте, ще се радвам на малко cooperation от Ваша страна. От скоро отказаха да работят ел.стълата на Фрв-то, всички без шофьорското. Отказват, както от централната конзола, така и от самостоятелните копчета на вратите. Това се случи след смяна на стр. огледала в сервиз. Наблюдава се, че Safe бутона за заключване светва и изгасва бутоните, което подсказва, че същият функционира(може би). Възможно ли е нещо да се е омотало в сервиза или пък да искат някаква настройка. Има ли възможност за ресет и обучение? С каква диагностика мога да стигна до функцията на ел. Стъклата? Ако в крайна сметка се окаже, че е заминала цялата конзола отпред с бутоните, то тя ремонтира ли се? Ако някой продава, или може да помогне, да пише.... Ще се радвам. Поздрави Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
  12. Manual-а си е бая умрял, колега. Не мога да открия инфо за тях Благодаря ти все пак Поздрави, оставям въпроса отворен
  13. Добър ден колега!Можеш ли да споделиш някакви наблюдения относно ФР-В то,защото и аз от скоро съм собственик на такъв модел само че 2009 с този мотор.

  14. Много благодаря за изключително ясните, формулирани и точни отговори на въпросите.Бяхте абсолютно прав и последователен в написаното. Още веднъж благодаря и дано има повече такива хора като Вас, колега. Поздрави
  15. Все още се надявам някой да помогне....
×
×
  • Създай нов...