-
Мнения
13 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Благодаря за отговора. Наистина така и направих. Написах грешен, изчисти и след това въведох правилния, който го има на сто места в документите написан
-
Привет колеги. Днес закупих едно бензиново Црв 2004год. Преди фейслифта е. Къде си нямах работа и преди да изнамеря кода, натиснах една цифричка и първото поле от кода се попълни. Какво ли не натисках за да изтрия въведената цифра, но не успях. Зная, че доста марки навигации-мултимедии се вграждат в црв 2, но на това не забелязах марка. П.с. Код имам, но не зная с кой бутон да изтрия въведеното, за да го напиша отново. Утре мога да го снимам, че не е при мен колата.
-
Мога да помогна само за управлението на круизконтрола. Бутона на таблото, който се намира до бутона за VSA трябва да е натиснат и стои леко потънал. На моя също не му свети лампичката на самия бутон, не е проблем. След това при достигане на желаната скорост и предавка натискаш най-ниско разположеното копче в дясната част на волана- "set" пише на него. Тогава на таблото в лявата му част трябва да светне зелен надпис "круиз контрол". Т.е. бутона на таблото задейства системата в режим на очакване, а след това самия запуск става от волана.
-
Привет, колеги! На някой случвало ли му се е първата скорост на перките за охлаждане да не работи? Установих го наскоро при моята, след като пуснах климатика и 30секунди перки няма, а след това тръгват на пълна мощност и спират. Ходих при добър майстор за автоклиматици, който ме насочи при електричар, но след празниците. И втория проблем е теч в краката на пасажера отпред в дясно. Продухани дренажи на люка, отпред под чистачките проверено- беше почти чисто и всички технологични отвори за вода са ок. След всеки дъжд отново се появява вода при натискане на мокета избива отгоре.
-
Здравей, Чавдар! Желая да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 0W-30 ECT C2/C3 1х4 L + 2х1 L Стойност на поръчката: (28,95 + 2*7,49)*0,95*1,9675 = 82,11 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка, чрез каса в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: чрез куриер /данните ще посоча на лс, както е изискването/ Благодаря!
-
Много благодаря!
-
Привет колеги! Извинявам се ако е писано по темата, но с търсачката не можах да открия инфо. Става въпрос за мястото за теглене отпред на Хонда Сивик 7ген. 1.4 бензин. Колата е на мой приятел и не можем да открием къде е ухото или резбата, ако е с подвижно ухо. Не че ще му се налага, ама човека е по сигурните работи, затова е и избрал и марката, под мое давление разбира се
-
marto 85 changed their profile photo
-
Колега Парушев, странно ми се струва да замръзне нафтата при тези температури. Аз сипвам на една бензиностанция до Чистота, ще се сетиш коя е. Тази зима ми е първа с Црв и не съм имал проблем, а я карам всеки ден. Горивния филтър смених миналата седмица, трудоемко е. Вади се цялата кутия на възд.филтър, наложи се да откача от страната на филтъра разпънката между бомбетата на макферсона и да я надигна леко нагоре. После се вади цялото тяло, като преди това се откачват всички букси по него. Абе ако не си го правил е трудоемко.
-
И моето црв така бавно загрява. След като запаля, сега при тези отрицателни температури я оставям да работи на място около 2 до 5мин., след което са и нужни да измине около 3-5км., че да достигне стрелката почти оптималното си положение. Иначе топлото от парното идва малко преди стрелката да почне да отлепя нагоре или вече е леко мръднала. Според мен това загряване е напълно нормално. Съдя, че така си заграват тези двигатели, а не е от проблем с термостата, защото при външна темп. -7С, спускам дълъг наклон на 6та предавка, почти без да подавам газ и стрелката не мръдва милиметър надолу. А съм имал коли с заминал термостат- започнех ли при тях да спускам на скорост, без газ, стрелката веднага мръдва леко надолу или направо си слиза до към 40-50С.
-
Благодаря, emod, за изчерпателния отговор! В началото на идната седмица ще го налея и след изминати достатъчно км, ще върна отговор по слух и "вкус" .Още съм зелен за тестовете, за които адмирации, виждам за първи път в автомобилен форум нещо от такъв ранг! Но има време..., като закоравея ще се пробвам. Маслото, с което е в момента, по данни на търговеца е Manol, мислел, че е 5w30, взел варел от Белия за колите в автокъщата. Ще го махна при първа възможност.
-
Привет на всички! Поздрави за страхотните теми за маслата, от които ми се изясниха доста неща. Насочих се към масло съобразявайки с наученото от тук. Но моля, да ми кажете правилен избор ли съм направил- Bardhal xts 0w30 по ACEA A1/B1, A5/B5. Насочих се към него, защото ми е под ръка в близкия автоцентър. 1.Honda CR-V 2005г. 2. Двигател- N22A2 3. Обем на събирано масло освен 5.9л по каталожни данни не мога да посоча, това ще ми е първа смяна, предполагам 5.7 ще събере. 4. Гориво-дизел 5. Режим- извънградско около 70%, предимно равнинен терен и скорости рядко до 110, най-много 120км.ч, предимно 90-100км.ч, градско ненатоварено гр.плевен 30% 6. Планиран интервал за смяна 10 000км, което ми се пада по 2 пъти в годината най-малко. 7. Колата няма DPF, има катализатор, за TWC не съм запознат дали има. 8. Препоръчано масло 0w30 A5, C1, C2 /по инфо от тук/ 9. Мотора за сега не харчи масло, 2000км изминати и от мах на щеката може да е мръднал милиметър,а може и от терена при измерването. Звучи добре двигателя, особено като загрее, на студено е леко по-шумен първите няколко минути.Спокоен стил на каране имам, рядко и за кратко мога да доближа и подмина 3хил/об при дизела, ускоренията са предимно плавни. Благодаря!