-
Мнения
38 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
17 NeutralОтносно Green147
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CR-V II 150hp
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Последни посетители
1347 профилни разглеждания
-
Известно време след баланс на гумите почна вибрация в предницата. Регулиране предница-нищо. Отидох на друг баланс и се установи, че джантите ми не са за модела и имат втулка. Е поне три имаха. Четвъртата се е затрила. Та внимавайте с баланс майсторите.
-
Прозрачните пластмаси са на чопчета. Внимателно с отвертката и излизат.
-
Аз купих нови дюзи за левче и сложих бензинов филтър. Всичко заспа. https://a.aliexpress.com/_mrtdl6E
-
Само на опаковката
-
Платих ги и сложих оригинал, но другия път алиекспрес 30лв
-
След 1000 км и макс 140 км/ч, впечатленията са за По-бързо палене По-добра динамика Металическият звук след 6000 оборота вече го няма. Разход, леко надолу.
-
Днес, най после излизаме от сервиз след 2 дни ремонт. Сменени двете вериги комплект на Hepu, изпускателен вал от алиекспрес https://a.aliexpress.com/_msl2Y4q , ремък, гарнитури-капак клапани, втек, семеринг и д-р. Масло, фюлеринова добавка и филтър. Труд 600лв. Предстоят 20000 км тестове да видим дали вала пак ще се износва. Снимки на стария вал.
-
Колата е 2005г, бензин, 150 коня, автомат. При изпреварване натискам педала до ламарината, кикдаун и колата вдига почти 7000 оборота, но след като махна крака от педала той не се вдига и колата полита безконтролно напред. Между 3 и 15 секунди ми се е случвало да остане долу след което се вдига сам. Как е най правилно да се процедира в такава ситуация и какво трябва да ремонтирам, че съм като камикадзе?
-
Малко цени за оригинали: Гарнитура глава - 206.50 Гарнитура капак клапани - 208.75 Изпускателен разпределителен вал - 1356 Верига - 463.26 Обтегач - 281.68 Банан 1 - 222.34 Банан 2 - 204.85 Банан горен - 84.90 ЗК разпредел вал - 222.34 ЗК колянов вал - 523.67 За маслената помпа имало още една верига Верига - 165.44 Банан 1 - 225 Банан 2 - 40 ЗК 1 - 50.36 ЗК 2 - 240.43 Филтри Филтър vtec - 23 Филтър цедка - 17 Тотал към 4500 лв. Искам да са нови и оригинални, но с тези цени за "консумативи" ще се търси друг вариант.
-
В olx попаднах на обява за 350 лв вал втора употреба. Човека ми обясни че има внесени бройки от Канадски автоморги. В процес на взимане на решение съм, нов или втора употреба. И трябва ли вала да е комплект с кобилици. Те ли драскат по гърбиците?
-
До Фена: Колега, аз съм от тези третите. Минах от crv 1 на 2 и като я заведох на реглаж, честито-верига и износен изпускателен вал. Та на въпроса: имаш ли читав изпускателен вал за К20А4?
-
По километраж е 225к. Газ има от 10к. Маслото беше Мобил 5w40. В момента я карам с мотул 5w30.
-
Наскоро купих двойка бензин от човек. Минах я на оглед в сервиз /30лв/, не се откри нищо. Почнах да правя реглаж на клапаните и се оказа, че имам износени гърбици на изпускателния вал и разтеглена верига. Та сега ми идва на акъла, че вместо преглед на автомобила в сервиз трябваше да искам реглаж на клапаните в сервиз /разликата в цената е минимална/ и щеше да лъсне истината. Като съвет за бъдещите купувачи - искайте реглаж на клапаните в сервиз. Слаби места са на този модел веригата и изпускателния вал, а струват мин 2000лв.
-
OMV не съм съгласен с количеството което зареждат. 2018 карах само на петрол, филтрите пълни с графит. 2019-21 карах само на еко, филтрите с малко графит. Колата обаче нагоре се мъчи. Вчера заредих на Лукойл, crv-то рипна да качва Рила. Ще сменям филтрите и ще карам цялата 22 на Лукойл. Разход комбиниран 11,6 не се е променял на годишна база.