Jump to content

farscape

Фен
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно farscape

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz SE 1.4 Sport, Honda Accord 8 Tourer 2.2 I-DTEC AT EX 150Hp N22B1-2013
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

224 профилни разглеждания
  1. То с автоматик на магистрала ( примерно ), как да поддържаш тези обороти, освен да минеш на ръчни. А пък на магистрала на ръчни. То май и няма как да разбереш, че си прави регенерацията за да изключиш ръчните и да си караш спокойно.
  2. Здравейте Понеже темата е "Препоръка за сервиз", ако може да се възползвам, за да не се отваря нова тема. Хондичката ми отива на дясно, като пусна волана и предна дясна гума се оказа износена по външния ръб. Малко по-късно ще пусна и сномки на гумите. Просто не остана време за проверка преди почивката. Намирам се в Стрелча и ако някой може да препоръча сервиз наблизо, било в Панагюрище, Пазарджик, Пловдив или в околността. Предстои ми още път и нещо не ми се кара така. Благодаря и лек ден на всички!
  3. Това пред нас, на работа или някъде другаде като спирам, вече може да се каже че свикнах. Остана да свикна като спра на бензиностанцията да не я гася веднага. Дано темата да се окаже полезна за тези които за първи път карат автомат. Както насоките и съветите които дадохте са ми полезни.
  4. Ахаа, значи между N и P се опуска крачната за момент след ръчната. Ясно. Абе лека полека ще му свикнем. Благодаря!
  5. Това с ръчната при спиране вече го свикнах. След като, мисля че във форума прочетох, че колата без ръчната се държи само на един чоп. Колкото и да е здрав, все пак си е над 1.5 тона. Да, вече след като спра напълно, първо N ( от днес ще пробвам и така ), ръчна и тогава на P ( при натисната и крачната спирачка ). При тръгване изчаквам около минутка след като запаля, от P на D, пускам ръчната и тогава тръгвам. При спиране съответно също изчаквам преди да загася. Надявам се, че процедурите са правилни.
  6. Да това наистина ще го пробвам. Не съм ползвал N, защото някъде в нета четох, че N е почти само за аварийно изтегляне на колата. Ще пробвам при спиране с N и ще пиша за ефекта. И тука да се оплача пак от себе си. Както споменах навика от бензина играе лошо. На два пъти вече гасих без да преместя на P и докато се усетя се чудех защо не мога да извадя ключа. Но това беше първите дни. Да се надявам, че е дуракоустойчива и не е станало нещо.
  7. Благодаря! По принцип изчаквам след като запаля, но явно понякога не достатъчно. Някой ми беше казал, че трябва да не се тръгва веднага при дизела и съответно да не се гаси веднага. Навиците от бензина малко трудно отшумяват. Ама взех да му свиквам.
  8. Вече съм в Стрелча. В Айтоския проход се престраших и включих на S. При избор на предавка, заедно с нея светна и "м", примерно "м4". Това май вече означава ръчен режим. И наистина всичко е като компютър. Предавките нагоре си сменях аз. До 85-90 км/ч, държеше 4-та и превключих на 5-та. По аналогия с ръчната кутия. Може би трябваше някъде да натисна още малко за да видя какво ще стане, ама в прохода къде да вдигнеш повече . Оборотите отидоха някъде между 2500 и 3000. Мисля че така беше. В един момент трябваше по рязко да спра ( бях на 3-та ), заради една костенурка и просто изключих че съм на S. Като погледнах, колата сама беше свалила на 1-ва скорост. Всъщност нагоре си ги превключвах аз защото почваше да ръмжи повече. Ха... живот и здраве на връщане ще я оставя да видя дали няма да превключи сама нагоре. Ако събера смелост де... . Да когато за първи път караш автомат е така. Първите дни левия крак отиде на два пъти на спирачката и добре че зад мен нямаше никой и коланите са автоматични. Сега вече си кротува в ъгъла . Та така де. Благодаря за насоките на всички! Уточнение - И да, за да излезеш от ръчен режим когато си на S след като си чукнал някое от перата, трябва да минеш на D. А за нещо неестествено - при тръгване, когато колата е стояла ( примерно една вечер ), като превключвам от P на D при тръгване, понякога се усеща едно слабо ритане, а понякога даже гледам дали свети D, защото не се усеща нищо. И при двата случая спирачката си я държа натисната. Иначе в движение изобщо не усещам кога се сменят скоростите ( дано така да си и занапред ).
  9. Благодаря, за отговорите. Утре тръгваме от Варна за Стрелча и ще проверя и режим S по пътя. Педала на газта не го чуквам рязко. Просто го натискам леко и за малко, колкото да ускори леко - това в ситуацията описана по-горе. Иначе гледам да подавам плавно газ, освен ако не трябва да изпреваря. По принцип карам 80/20 извънградско/градско. Ами взех я точно в края на март и вече за втори път сменям маслото ( 10к км. преди седмица ). А колкото до символа от снимката, с него се запознах още първата седмица след като взех колата. Светна заедно с ACC OFF. Колата заби и не искаше да върви като хората. Едно изпреварване не можеше да направи. Бяхме пак в Стрелча и полека полека се прибрахме. Беше по Велик ден и още седмица докато намеря майстор. В крайна сметка - принудителна регенерация и всичко се оправи. Но си изкарах акъла, викам си толкова пари и да се счупи още в първата седмица .
  10. Здравейте Както бях споменал в друга тема, от около 2 месеца съм собственик на Акорда от снимката. Някои неща може да се каже, че са изяснени, но има още доста за уточняване. На първо четене от Джаз на Акорд усещането е за лукс, комфорт( предните седалки ) и съвсем друга возия. Благодарение на ceco_accord и Plamen-CRV понаучих нещо за АТ, за което благодаря! Та конкретния ми въпрос е за ръчния режим на автоматика. Засега съм го използвал само по надолнище за убиване на скоростта. Но не знам дали правилно боравя с перата на волана. При скорост 50-60 чуквам минус и се включва 3 скорост. От време на време натискам спирачката за доубиване на скоростта, но в по-равен участък, където колата намаля, ако натисна леко газта( само чукване и отпускане ) се ускорява малко, ако обаче натисна и задържа малко, ръчния режим се изключва. Така ли трябва да работи или нещо не е както трябва? Уточнение - лоста е в положение D. Не съм пробвал на положение S.
  11. Абе все пак колегата Dimorge, да си прецени. Не се написа кой знае какво. Колата си има предимства и недостатъци. Не е кола за състезания, води се семеен автомобил. Важното е да върви безаварийно. За около два месеца навъртях 10к км и е доста по различно от предната кола ( Jazz 1.4 83к.с. ). Абе кола втора употреба си е на късмет. Дано да го имам и с тази кола. Успех и късмет в избора!
  12. Нищо не разбрах. На български моля! Това със сигурност ще е интересно. Благодаря все пак!
  13. Та по темата - колата по лично мнение си я бива - моята е с максимум оборудване - адаптивен круиз контрол, следене на лентата, система за следене на предната кола и още някои неща. Не бях карал автоматик и това наистина нещо много добро. Дали ще се хареса колата е въпрос на личен вкус и избор. А сега за автоматичната кутия. Когато не разбираш, по-лесно май се доверяваш на приказки. Тези снимки май отговарят на въпроса каква е скоростната кутия. Късмет и безаварийно шофиране на всички.
  14. Да, прав си, от Джазка на Акорд ми се вижда като самолет. Не съм привърженик на високите скорости. Взех Акорда уж за повече място за багаж и за малко повече мощност, все пак.
  15. Това ще помогне ли с нещо. Хубаво е да се узнае каква е.
×
×
  • Създай нов...