Здравейте, накрая се реших и аз да отворя моят двигател. Колата е Хонда ФРВ 1.7 Втек с код на двигателя Д17А2. Симптомите, заради които го направих бяха: шум(тракане) на определени обороти в двигателя; загуба на мощност; загуба на масло - литър на 1000км.( повишено картерно налягане и от там омасляване покрай капака на клапаните). След отварянето - шумът(тракането) е бил от счупен биелен лагер, на косъм е бил да затегне мотора, но слава богу никакви поражения по буталото. Предстои ми закупуване на : Гарнитура на цилиндрова глава, биелни лагер, маслообирачи и сегменти. За гарнитура на главата съм се спрял на Elring - 70лв.; Въпросът ми е : Сегменти - TP или NPR? Биелни лагери - NDC или NPR? Маслообирачи - Elring или THO? Какво масло да налея след ремонта? Благодаря Ви предварително.