Georgiev crv
Фен-
Мнения
205 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Georgiev crv started following Продава части / аксесоари
-
Здравейте! Колеги, продавам нов ПЪЛЕН комплект ангренажна верига на Hepu за N22A2, I CTDI. Причина - оказах се с два комплекта [emoji1628]и единия просто не ми трябва. Цена - 600 лв за членове на форума или 5% по - ниска от най - евтината, която намерите в Мрежата вкл. с цената на доставката. [emoji4] Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
-
Колеги, разгадах мистерията - сутринта в гаража случайно натиснах капака на предпазителите и релето "цъкна" само - оказа се, че майстора който го е сменял преди две години е сложил неоригинално, с отрязан (недостатъчно) един от пиновете на релето. Вследствие на всичко това, този недобре отрязан пин е причинил повдигане на релето, и при опиране горе в капака то се включва (затваря веригата на съединителя). Досега не се е случвало, защото едната щипка на капака не е била закопчана - майстора я закопчал неволно при свалянето на акумулатора. Изпилих крачето до нула и нещата заспаха. Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
-
Здравейте! След смяна на масла и филтри, при което се наложи сваляне на акумулатора, климатроника започна да се държи зловещо. Проблема е, че не изключва! На таблото изписва AC off, но явно компресора продължава да работи. Когато вкарах колата в гаража и запалих отново двигателя, започна да се чува шум (периодично стържене) откъм компресора, мисля. Някой може ли да ме упъти къде се намира релето на климатроника за да изключа него от уравнението? Благодаря! За съжаление не мога да кача видео, защото било с голям обем данни. P. S. Колата е Cr-v 2.2 I CTDI 2008 година. Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
-
Тук се вижда къде е капачката. Лошото е, че не знам в какви граници трябва да е разпънат обтегача, за да е сигурно дали веригата е за смяна. Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
-
Прочетох темата ти, но нищо не мога да използвам оттам - въпроса ми беше трябва ли ми изобщо такъв модул, след като ще ползвам чат пат мигачи и стопове. Товари ли се инсталацията на колата? Има ли опасност при късо някъде в стоповете на колесаря да ми изгори комфорт модул или нещо подобно? Естествено, ще има предпазители на всяка линия, но при всичката тази бързодействаща електроника бушона е направо като охлюв - всичко отдавна ще е свършило когато той реши да "изпуши". Или може да не съм прав. P. S. - в темата ти всички снимки са се изтрили. Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
-
Тоя модул всъщност какво прави, какво ми дава повече от стандартното свързване? Предпазва ли нещо? Идеята ми беше да слагам водоустойчиви стопове, за да не ги свалям всеки път като вкарвам колесаря в морето... Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
-
Куплунга се оказа на левия подкалник. Сега е шунтиран, тоест входовете и изходите на мигачите са дадени "на късо", стоповете на колесаря сега работят нормално. Когато колесаря беше с крушки с нажежаема жичка, нямаше такъв проблем. Сега изглежда модула следи натоварването и като отчете по - ниско, прехвърля и към другия мигач (не ме питайте как, не намерих схема в мрежата на този модул). Аварийните просто бяха откачени от модула - сега имат вече + и работят. От стопа на десния калник на колата висят два свободни кабела, но нямаше време за разглеждане. Всичко по монтажа на модула беше изпълнено абсолютно некадърно, със полупрекъснати кабели тук - там, и заголени кабели на места... Правено е в Немция от предишния собственик (мисля, че е гаражно изпълнение). Тия дни ще сваля кората, за да дооправя нещата, това време лети много бързо и не остава време за всичко.. Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
-
Да, сега махнахме корите. Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
-
Благодаря, късно се усетих че на вътрешната страна на капака има схема. Оправих ги. Филма, заради който влязох там е, че имам странно поведение на светлините на колесаря... При даден десен или ляв мигач, мигат и двата едновременно. Аварийните и те липсват. Иначе поотделно уж всичко бачка, само че със малко по слаба интензивност. Има ли някакъв модул в багажника, който управлява токовете зад теглича, защото оттам се чува някакъв зумер (когато се даде мигач)? Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
-
Здрасти. Някой би ли качил снимка на правилното разположение на предпазителите под предния капак, че нещо ги разбърках в бързината? Благодаря предварително! Honda cr-v 2008 I CTDI Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
-
Ровил съм в тази жабка, но не съм видял нещо, което да прилича на интерфейс. Уж е премиум там нещо си ала бала.. Да не е скрита някакси? Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
-
Колеги, на кое казвате "горната жабка"? Тази пред пасажера ли? Моя 3.5 мм TRS (жака) се намира в жабката между предните две седалки. Друго, което забелязах - при големи горещини, когато таблото на колата е напечено екрана на навигацията ми изключва. Като извадя cf картата и като запаля отново двигателя, всичко се оправя (явно не държат на жега). Мини ipod - а с жак ли се свързва чрез тоя Aux? Мисля и аз да взема нещо такова - с телефона е удобно, но като звънне и гръцкото и метъла спират [emoji2957] Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk