Jump to content

satzata

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно satzata

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic D16Y2, 1997; EX - Honda Civic D14A4, 1998;
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Beer, Metal and Chess

Последни посетители

1006 профилни разглеждания
  1. Не съм JapCar, но ще отговоря доколкото мога. Двигателят се газифицира, както и на 8-ма ген. За разход и вървеж нямам много прецизни наблюдения, но за мен е по-муден двигателят от в 8-ма ген. Задното окачване е на греда и вози доста по-приятно от 8-ма. Като цяло е стегнато, на мен не ми е особено твърдо като за класа си.
  2. Привет, на приятелката ми сивикът е същият. Лампата за старт/стоп и липсата на хил асист се оправиха със смяната на акумулатор. Трябва да търсиш такъв, който да е предвиден за старт/стоп. Казанчето за антифриза е на скандално място, никакъв шанс да разбереш колко течност има, но мисля, че ако намалее, ще се появи грешка. Засега не съм усетил воланът да се променя при градско и извънградско шофиране. Бих казал, че е доста директен. Дали има някакъв датчик или да се покаже грешка, ако не работи адекватно? ПП. Извинявам се, че ти ползвам темата.
  3. Здравейте колеги, някой дали е гледал този акорд? https://www.cars.bg/offer/63486a3e54dcc8e1ca0a1483
  4. Аз налях антифриза до горе в радиатора, също до макс в разширителя и покарах. Беше глътнала системата и долях още в радиатора. Ще погледна на какво ниво е в разширителя. Какви са индикациите, ако не е обезвъздушена добре системата? И има ли как след като се покара колата и има течност в разширителя все още да не е напълно обезвъздушена? Стрелката за температурата е закотвена на малко под половината и си стои така след като загрее колата.
  5. Тя не се ли обезвъздушава автоматично?
  6. Здравейте, свалих таблото с помощта на приятел и извадих радиатора. Оказа се, че е имал малка пукнатина и от там е изпарявало по предното стъкло. Беше ремонтиран и сложен обратно и таблото върнато на мястото му. Дотук добре, но сега ми се струва, че струята само към предното стъкло е слаба дори и на 4, а двете странични духалки духат много силно. Не съм го тествал още дали ще отпотява, че е топло и сухо тия дни. Също при връщането на таблото явно нещо се е прекъснало и сега не ми работи клаксон, радио и часовник.
  7. Благодаря. Лошото е, че през зимата няма как да не пускам парното и да карам колата.
  8. Здравейте, колеги. Карам колата от подписа ми и имам проблем с омазняване на предното стъкло и гадна миризма в купето (вероятно на антифриз) като се пусне парното. Сменен е филтърът на купето, огледано е по пода за течове и няма. Имам подозрения, че от някъде изтича малко количество антифриз, което се изпарява веднага и не може да се хване. Има и слабо намаляване на течност в разширителя. Не намерих информация по темата, явно не е често срещан проблем при 6 генерация. Та, някой свалял ли е таблото и ако има информация за последователност на работа, ще ми бъде доста полезно. Освен ако не се измисли друго решение на проблема. Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...