Jump to content

ivanpavlov89

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ivanpavlov89

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 11.02.1989

Profile Information

  • Кара
    2006 FR-V 2.2 CTDi, BE05
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    ivan.pavlov89

Последни посетители

709 профилни разглеждания
  1. Колега,blues_man, Смени ли тампоните(ако да, с какви и от къде), скърцането спря ли?
  2. изчаквам лампата да изгасне преди запалване. обикновено за около секунда е активна. гориво сипвам на марешки в бургас и ивони на правец.до сега с тези горива не бях/съм имал проблем. последното зареждане направих на шел пазарджик и сложих добавка за дизел Autol Desolite DW. тази сутрин запалих да преместя колата, запали трудно. след 30-40 мин се натоварихме и при първи опит да запаля чак на 5-6та секунда въртене едвам запали и след секунда изгасна, след това 5-6 опита безуспешни като въртя 6-7 секунди на стартер. дигнах капака подкачих няколко пъти нафта докато се втвърди помпичката и следващият опит на 4-5та селкунда запали. забелязах, че проблема е по сериозен след дълго пътуване (София - Бургас) и на следващият ден е най-трудно запалването.
  3. Здравейте, колеги, От 1 седмица насам при "студен старт" ФР-Вто ми пали много трудно (5-10 сек върти) и след като запали оборотите са нестабилни за още 5-10 секунди. Като подам газ и поработи малко се регулират и няма никакви други симптоми. На горещ двигател няма проблем при запалването. Към момента индикации/лампи по таблото не светят. Говорих с майстора ми и каза, че проблема може да е от много места и е трудно откриваем (дюзи, датчик за високото налягане на горивото, гнп и т.н.) Някой имал ли е сходен проблем с такъв дизелов мотор и как го е отстранил? Изчетох доста теми, но все за бензинови и не открих тема с решен проблем за 2.2 дизеловият мотор. Благодаря предварително!
×
×
  • Създай нов...