Jump to content

zemnovodno

Фен
  • Мнения

    71
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно zemnovodno

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer 2.2 Executive MT 2010
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    варна

Contact Methods

  • Website URL
    [url=https://www.carspending.com/bg/vehicle/7237-honda-accord-tourer][img]https://images.carspending.com/sigimg/7237/bg/honda-accord-tourer_big2.png[/img][/url]
  • Skype
    borisovgeorgi

Последни посетители

1650 профилни разглеждания
  1. Колата има ли шибидах, ако има може да има запушен отходен канал. При мен се получи при смяна на предното стъкло от залепянето със силикона. Тази лайсна е декоративна няма връзка с изолацията от вода.
  2. мисля че ми взе за 1.5 литра по 30 лв и аз имах близо 1 литър от предишната смяна. Беше си оригинално
  3. 150 лв труд и 40 лв за масло от майстора чатите си ги носих във варна
  4. Като сменях маховика и лагера беше на LUK, съединител успях само ОЕМ да намеря който вътре беше Valeo ако не се лъжа
  5. точно там стои стрелката целогодишно
  6. След като загрее колата вече има парно но това става доста бавно
  7. Година и половина със сигурност си е заминало ако ще и на 2000 км да е
  8. при мен беше проблем с подгревна свещ на 1ви цилиндър
  9. при мен го има записан и в подлакътника като се отвори вътре на една лепенка
  10. Относно точка 2 повечето коли имат вградена аларма не е нещо уникално
  11. Part Number: 16904RL0G01 https://samurai.bg/капачка-горивен-филтър-oem-16904-rl0-g01-16904rl0g01-honda-accord.html https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-2-2-i-dtec-fuel-strainer-cap-various-models/ среща се но е скъпа като гледам може и от морга да си вземеш
  12. Това е функция която може да се включи при купуване на автомобила от дилъра, но ако някой който е ровил ( вероятно някой джамбазин при манипулация на километража) я спира и активирането и вече става само със специализиран софтуер на хонда
  13. Предполагам проблем е в ABS модула. Може би е влязла в авариен режим и затова не може да се форсира.
  14. със същите дискове и накладки съм от над 20000 км и си скърцат още от нови. В началото след смяната за известно време накладките триеха по диска постоянно просто бяха доста дебели след няколко стотин км се поизтриха и това триене изчезна.
  15. Смяната става през кората на калника а от едната страна е малко по сложно че трябва да се изважда един въздуховод
×
×
  • Създай нов...