Jump to content

morfey

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно morfey

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VIII Wagon 2.4 AT EX. 2010
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велинград

Последни посетители

1355 профилни разглеждания
  1. Здравейте, Аз имах същия проблем и се оказа датчика на скоростта намиращ се в скоростната кутия. Смених го с нов (втора употреба) и колата се оправи.
  2. Здравей, Преди 3 седмици имах подобен проблем. Светна ми чека за еърбег. Отидох в Бултрако и се оказа проблем в буксата под седалката. Леко била поизлязла.Та в тоя ред на мисли може да си провериш буксите под седалките.
  3. Здравей,
    пускам ти клипчето на лично....
    нещо не ми се иска в общия чат, защото е срамно лесно да ти отворят вратата.

     

    https://www.youtube.com/watch?v=mhhT0dQePrw

     

    1. morfey

      morfey

      Това са ленти за стягане на пакетирани продукти.
      По възможност вземи по-широки и дебели, по-лесно преминават през уплътнението на вратата. По тънките лесно се кривят и не стават.

      Ако имаш питанки .... пиши.

    2. tsetsolini

      tsetsolini

      Голямо благодарско Morfey

    3. tsetsolini

      tsetsolini

      Здравей отново,

       

      Пробвах, обаче стигам само до вътрешното уплътнение и там законтря.

       

      Ти горе долу на кое ниво ва прозореца успя да минеш през вътрешното уплътнение

  4. Здравей, преди около 2 години ми "падна" акумулатора звънях на ключар. НО има едно интересно клипче в youtube как се отваря колата при така стеклите се неща. Оказа се че се отваря за секунди. И казах на ключаря да не идва.....
  5. Много благодаря Оправих се. Смених бушона 10А но ми е странно защо изгоря от компресора, а от запалката си работи без проблем при положение, че е същия.
  6. Здравейте, Преди време ми се наложи да използвам компресор в гнездото за 12 V, което се намира в багажника на комбито. Както си работеше компресора започна да работи по-бавни и спря. Включих го в гнездото за запалка в купето и компресора работеше чудесно. Пробвах зарядно за телефон в гнездото за 12V в багажника и не работеше ( съмнявах се да не би, буксата на компресора да не е дала хубав контакт). Въпроса ми е има ли отделен бушно за гнездото за 12V в багажника и как мога да издърпам гнездото от пластмасата да проверя буксите ( не можах да намеря нищо подобно в мрежата)
  7. Здравей, Имам същия проблем. Появи се миналата зима.... и през лятото се оправи /всичко си светеше/. Сега пак изгасна осветлението на радиото. Мисля си, че е спойката на подсветката на дисплея към платката /баща ми имаше същиа проблем на неговата кола/. Но за да се оправи трябва да се свали и разглоби радиото и да се оправят спойките.
  8. Здравей., Имах почти същия проблем. Стрелката на скоростомера играеше в покой и в движение. И в един прекрасен ден на път за Хасково, скоростомера спря да рабори, светна чека и ..... В крайна сметка се оказа датчика на скоростомера, който се намира на скоростите. Трудно го намерих от автоморга и проблема се реши. Успешна седмица.
  9. Здравей, Интересни диаграми. Като гледам за предните амортисьори, си мисля че левия е изпуснал. Не "работи" като десния. Къде си ги правил тези изпитвания ?
  10. Аз имам Акорд 2,0. Преди време четох, че не трябва да духа от щеката за маслото. Но при мен духаше .... И като се загледах по оранжевата дръжка видях 2 реда (по спомен) гумени уплътнения. Явно има защо да има уплътнение и точно там и 2 реда. Японците явно са имали нещо в предвид. А колата много си дърпа. Ако има проблем няма да дърпа. Масло си гори колкото е нормално за двигателя и в зависимост колко я настъпвам.
  11. Да за комби. Става въпрос за стъклото между задната врата и капака на багажника. Аз съм с рейки. Ако колата ти е както на снимката на подписа, не знам как се махат лайсните. Доста търсих из нета как се махат при мен и намерих доста оскъдна информация.
  12. Не съм на 100 %, но първоначално когато видях проблема дамаската на покрива в тази зона беше влажна. Махнах кората и видях ръжда по ламарината и за това реших че е там. След като махнах лайсната, видях че е мазано с боди кит, който е беше напукан. Напънах с отверйка и се отвори бая цепнатина. Изчистих я, намазах целия участък от багажника до предното стъкло с боя 3 в 1 и силикон и повече нямаше теч при доста силни дъждове. Но след като пак ми протече забелязах че силикона се е отлепил на няколко места. Явно не е бил правилния силикон. За това питам ако някой е имал същия проблем какво е направил. Начини за направа материали и технологии много, но на мен ми трава работещо решение. Един приятел който ме запали по Хонда, има Хонда Акорд комби. На него му тече от едно уплътнение на прозореца. След доста оливане с вода и водоструйки го е забелязал. Ако може някой да ти помогное оливането и ти да си вътре може да го видиш теча След дъжд и на мен по черното на правогете има вода, но аз мисля че е от уплътнението на вратите се стича надолу. Конструктивно решение на японците, заради самата форма на купето.
  13. Здравейте, Купих си Хондата преди няколко месеца. Всичко беше наред до преди един силен и продължителен пролетен дъжд. Оказа се че ми тече дъждовна вода в задната лява част на комбито. Оказа се, че е била скъсана заварката на контактната зона на покривната ламарина в зоната на захващане на лайсните към покрива, и всеки който ги хване и заклати колата отвара една малка цепнатита и с течение на времето тя се е разширявала. Предишния собственик я е давал на някой майстор да я оправя, но не е успал да го направи. Аз махнах лайсните, заварих цепнатината на няколко места, намазах по цялата дължина на снадката със боя 3 в 1 и силикон. Оказа се, че след вчерашно - днешния дъжд, пак ми тече покрива. Питането ми е: Да използвам високо температурен силикон ако замажа фугата, ще се оправят нещата. Предполагам че през лятото когато се покачат температурите, силикона се отлепа макар да не е прако изложен на слънцето. Да използвам двукомпонентно еластично лепило. Ако може да ми предложите някое Да използвам грунд с, който се обработва купето от долната страна. Прилагам и няколко снимки за да можете да се ориентирате отностно питането ми
  14. Здравейте, От доста време искам да си взема Акорд и ми попадна една обява http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11479641174370150&slink=1ipvaf. Като разглеждах снимките видях, че таблото свети в червено. Принципно, това табло не е ли за ниво на оборудване Sport ? Ако е така, не трябва ли да има темпомат, но на волана няма бутони за такъв (или таблото е сменяно, или волна е сменян)? Видях също, че има Ел. разпределяне на спирачното усилие - това не е ли за по-високо ниво на оборудване. Може ли да ми кажете каква е по-съществената разлика в ниво на оборудване confort и ниво sport, освен темпомат. Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...