Gogo.sokola
Фен-
Мнения
6 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Здравейте, Благодаря на а0700 за информацията. Аз съм с Хонда Акорд 2015 (дано не ме наплюете, че ви пиша във форума) и в началото на годината забелязах, че моя саатник показва с 1 час напред. След сума ти лутане и четене установих, че на моя модел не мога да влияя на показанието на часовника - той се синхронизира с GPS-a от навигацията. Да, ама не... Нито навигацията знае колко е часа, нито може да синхронизира показанието на часовника на малкия дисплей. (който по неведоми пътища е решил да показва с 1 час напред) Иначе навигацията хваща сателити и работи нормално. Като достоен представител на инженерите опитах всичко, според познанията си, след това дори отворих и ръководството на автомобила и на навигационната ситема (при мен са на френски и понаучих някоя друга дума) и накрая се забалтах в нета... Нищо не сработи... СъбЗироу... Депрессед... Вдигам телефона и се обаждам на местния представител на Хонда... с моя куц Немски успях да им обясня какъв ми е проблема. Те, с техния куц немски (щот в Швейцария, в немско говорящите кантони говорят немски, колкото баба от Петрич говори български) ми обясниха, че знаят за проблема. Като ги попитах, какво знаят, ми казаха, че проблема са го ескалирали и чакат решение от Хонда Япония. Да се обадя след 1-2 месеца :) Потвърждавам мнението на агент 0700... Не си човъркайте навигациите (за да си оправите часовника) Моля, ако на някой вече са му разрешили проблема да сподели.
-
Благодаря на всички колеги, за изказаните мнения и препоръки. В крайна сметка излиза, че това не е някаква дефект или неизправност (въпреки моето убеждение, че е ) Спомням си сега, че дори ходих в началото, до оторизиран дилър на Хонда. За щастие един от консултантите говореше добър английски и още тогава ми каза, че това е нормално явление, разбира се в разумни граници. Запозна ме с цените за пълен преглед и реглаж, след което отидох в друг сервиз за изпълнение на същото, но 3 пъти по-евтино. В интерес на истината, лека полека, се свиква. Скоро ще слагам зимните, там и шума е по-малък и дърпането драстично намалява. Следващото лято ще въртя, увъртам, регулирам, минимизирам ефекта, тествам с други гуми и т.н.
-
Здравейте отново. Ето и снимките. Доколкото разбирам, предположенията клонят към твърди бордове на гумите и че конструктивно си е прдвидено така.
-
Здравейте, Разрових из архивите и открих само една снимка с летните гуми. Утре ще имам повече. 4-те гуми са напълно еднакви, купени нови 2016 година. Не са износени не-равномерно. За сравнение това са зимните:
-
Здравейте, почитатели на марката Хонда. От година и половина съм собственик на Акорд турер 2004, 7-ма генерация, 2.0 бензин с ръчни скорости. От както имаме колата, та и досега не можахме да разрешим проблема с дърпането на волана вляво и вдясно. Проблема се състои в следното: При движение по равен път, без страничен наклон, проблем няма. Проблеми няма при ускорение и при спиране. Никъде не тропа, не чука, луфт във волана няма. Реглаж е правен и всичко е в норми. При движение по път със страничен наклон, както са в общия случай пътищата, волана започва да дърпа в посока на наклона. Страничен наклон на дясно - дърпа на дясно, страничен наклон наляво - дърпа наляво. При това дърпане, ако пусна волана, колата си завива и потегля или към канавката или към насрещното движение. Това е в случай на равни пътища без дупки и неравности. В случай на неравности по пътя волана става трудно удържим Получава се моментно дърпане вляво после вдясно до отминаване на бабуните или коловозите. Проблема е силно осезаем с летните гуми и летите джанти. Със зимните гуми и стоманени джанти, проблема съществува, но е наполовина изразен. Бих казал - със зимния комплект е почти приемливо, но пак съществува някаква неизправност. Прочетох доста неща и тук и по английски форуми. Определят явлението като tram-lining, което на мен обаче не ми звучи като нещо нормално. На Сивика такъв проблем няма (в момент асе управлява от тъста ми в България) На всичките немски кошници, които съм карал също няма такова нещо. След теоритичната подготовка започнах със сервизите. За съжаление, тук в Швейцария, ме гледат с учудване и липса на желание за постигане на каквито и да било резултати. Щом не е за смяна на консумативи (както си е по спецификация на производитела) а става въпрос за трабълшутинг, просто ги няма. Естествено помолих за обстоен преглед на предница, ако има нещо за смяна да се смени и да се направи реглаж и баланс на гуми. Прегладаха, направиха всичко, увериха ме че всичко си е ок и по живо по здраво. Просто не им се занимава с диагностициране и отстраняване на по-различни проблеми. Съжалявам за твърде дългият пост, но ще оценя всякакви идеи за моят проблем. Също така при вас има ли нещо такова? Благодаря.
- 80 replies