Jump to content

Добо

Фен
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Добо

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 8 2.0 MT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG

Последни посетители

1341 профилни разглеждания
  1. Здравейте, имах проблем с единия заден датчик, не поръчах от хонда понеже цената беше много висока, поръчах на HELLA, който струваше 58 лв. смениха ми го, после започна да ми дава check system и да засветява другите два датчика отзад, слава богу след известно време всичко си заработи добре. Според мен понеже не е оригинален датчика системата не го харесва. В крайна сметка сега вече всичко е наред.
  2. Здравейте колеги, аз карам с два комплекта джанти оригинални за акорд, зима и лято с едни и същи размери на гумите 225/50/17 и не съм закъсвал на Боровец и Пампорово зимата, така, че дали 16 цола или 17 цола за зимата, за мен няма значение, по важното е да си отговарят на параметрите и джантите и гумите. Предпочитам да не експериментирам, а залагам на производителя за джантите, относно гумите си е Ваш избор, който също е много важен.
  3. Здравейте, най вероятно е от сензорите на парктроника отпред в ляво, опитай да почистиш със суха кърпа датчиците, когато се навляжнят пищи постоянно.
  4. Здравейте, откакто съм с този, за първи път трета зима изкарвам. Препоръчвам марката. https://akumulatori.bg/produkti/akumulatori/leki-avtomobili/yuasa-50ah-ybx5063/
  5. Здравейте колеги, и при мен го има този звук като стържене само при потегляне на първа по наклон нагоре и на задна скорост по наклон също. Иначе педала на съединителя е мек. Според Вас да търся ли въпросния лагер или да сменям целия комплект съединител. Акорд 2,0 бензин, ръчни скорости. Благодаря!
  6. Може ли да ми помогнеш с кода радиото Сивик 7. С 1 и 6 ми вади U 3000   L 0547 ???

  7. При положение, че се окаже единия от двата предни, можеш да не сваляш бронята, бърка се зад решетката, свалят се тромбите и стигаш до датчиците.
  8. Здравейте колеги, при мен няма никакви шумове, скоростите влизат много леко без кликане, не съм сменял масло на скоростна кутия. Сравнявайки с всички коли които съм карал до сега, мога да кажа, че това е най хубавата скоростна кутия, просто е удоволствие от шофирането.
  9. Здравей колега, в крайна сметка намери ли уплътнения за стоповете и ако отговорът е ДА, оправиха ли се нещата?
  10. Красимир, радвам се, че си се справил след като говорихме по телефона.
  11. Има два вида термостати, зависи колата за коя държава е правена, може да пробваш да смениш термостата с такъв за по студени държави.
  12. Колеги имах 8 грешни опита с грешен код. Намерих верния код, разкачих акумулатора за 10 минути, вкарах кода и готово, всичко е наред. Балгодаря.
  13. Здравей Иво, имах такава и я карах 1 година. Мотора е чук, с верига е, колата върви прилично и е много стабилна на магистрала, зимата трябва да внимаваш, че е малко по ниска и не много стабилна на сняг, разхода на гориво е приличен, мотора е vtec до 2007 мисля, после става ivtec. Колата е уникална за себе си, дано намериш читава.
  14. Филтърът на купето се намира отпред от лявата страна на пасажера има капаче долу в краката от лявата страна- където е централната конзола, вижда се добре.
  15. Здравейте, дизелите по принцип загряват по бавно, проверете при майстор термостата и клапите за топъл и горещ въздух дали затварят, и накрая радиаторчето за парното да не е запушено.
×
×
  • Създай нов...