Jump to content

HFA

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно HFA

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    FR-V diesel
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора/Казанлък
  1. и сертификати On vehicle with DPF model: ACEA A2 or ACEA C3 On vehicle without DPF model: ACEA A1/B1, ACEA A3/B3, or ACEA A5/B5
  2. Я кошера забръмча. Всеки разбирач си купува качествени масла, а не иска да каже на невежите, как ги разпознава в морето на некачествените. Пък за жените- в друг форум.
  3. кажете, т.е. избройте ми некачествените марки масла и защо са такива.
  4. много ловко, обаче я да видим това- къде са разликите?
  5. образователна таблица по данни от производители и тук вече един риторичен въпрос - Защо 0W-30 както силно се препоръчва от разбиращите
  6. N22 виене

    Реши ли се проблема? И аз го имам същия мисля, че е хидравличната помпа.
  7. Беше до горно ниво. Бързо намаля до средата за 2-3000км и така си стои (слабо намалява). Сега е на 7000. 5W-30 е. Лятото, може би ще мина на 5W-40, че 5W-30 било до 35 градуса.
  8. Решен ли е проблемът? Форумът е останал без отговор. Някой знае ли тази пластмасова шайба на вилката на съединителя за какво служи (на долната снимка)? Ходи си свободно по оста.
  9. Много добри статистики Fresh1974. А някой да има наблюдения за разхода на масло? Моята първите 2000 км изгори 0.5 л., а следващите 3000 км. не е мръднало. Питам се, като е високо нивото на маслото, дали разхода не е по-голям?
  10. Ако свисти и на свободна, не би трябвало да е турбина. Тя не трябва да се пуска на свободна, т.е. без натоварване. Свистенето може да е и от хидравликата.
  11. Вижте тука http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12328 градско 6.7 л./100 км. извънградско 4.4 л./100 км. митове, митове... Другата ми кола, P407 е със същото тегло, сходна мощност и ускорява по-бързо. Разходът, многократно проверен, е с почти 2 литра по-малък от Хондата. Масло не пипа, ни грам. Тъй, че и аз, като blues man, съм доста разочарован, след като съм се наслушал на големи приказки, а реалността показва друго.
  12. Относно разхода на масло, Fresh1974 казва, че му връщала гориво в картера при регенерациите. Моята обаче няма DPF и няма какво да върне. Обаче от капака, където излизат картерните газове до входа за турбото няма никакъв клапан CDR или PCV или както там им викат, което означава, че газовете непрекъснато си вървят и си изгарят. Диагностичния уред нещо такова ли е ? http://www.ebay.com/itm/V3-017-HDS-HIM-Diagnostic-Tool-For-Honda-Z-TEK-USB1-1-To-RS232-Convert-adapter-/232227902450?hash=item3611dc93f2:g:MrwAAOSwukdXcKxi&item=232227902450&vxp=mtr
  13. Браво на колегата Фреш, много подробно изследване. И моята, при по-продължително измерване, показва около 7.2/100. Така че, blues_man, свиквай с разхода. Оказва се, че повечето от хвалбите, които чуеш за Хонда са митове. Скоро ще забележиш, че и разхода на масло не е никак малък. На всеки 3000км добвяш по 0.5литра (странно, но няма клапан за картерните газове и вероятно за това лапа масло). Освен това е и шумничка. Иска специални уникални течности. Често свисти хидравличната помпа, твърдо вози и т.н. Инак си е хубава колата. Имам следния въпрос към Fresh 1974, aко реши да ми отговори - като махна DPFа, EGRa стои ли, мислиш ли да го махаш, чистил ли си го? Какъв ти е адаптера за диагностика, откъде може да се вземе такъв и може ли да показва реалните километри?
  14. Понеже показва среден разход, преди да тръгнеш нулирай километража и тогава отчитай разхода. Моята показва среден около 7-7.2, иначе след нулиране, само извънградско е около 5.5, при около 90-100км/час. Круиз контрола след активиране се пуска със стрелката надолу.
  15. Привет колеги, някой знае ли дали при този двигател има клапан(PCV) за картерните газове, филтър(маслоуловител) за газовете, къде се намират, как се сменят и въобще каква е системата за вентилация на картера?
×