Jump to content

veschich

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно veschich

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд 2.4 2010
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

732 профилни разглеждания
  1. Бях днеска в Бултрако - сложиха ми 2 ъпдейта - на кутията и на инжекторите. Като цяло не усещам разлика засега.
  2. Здравейте приятели, Наскоро си взех Хонда Акорд 8ма генерация - 2010 - 2.4 автоматик. Направих обслужване на масла, филтри и т.н. Колата е супер. Нямам никакви проблеми засега, но се зачудих дали има някакви софтуерни ъпдейти за кутията и ECU-то и как може да се провери? Благодаря!
  3. Благодаря за отговора Markony. Това отнася ли се и за вървежа на газ след отваряне на VTec-a, след 5200 оборота ако не се лъжа, защото там е силата и густото на Хонда така да го кажем?
  4. Здравейте колеги, Виждам, че в тази тема има някакъв елемент на полемика, което е добре, за всички желаещи по-детайлна техническа гледна точка. Тъй като скоро обмислям да сложа газ на своята хонда и не успях да намеря по-конкретен отговор, на това което ще питам по-долу, според вас за по-долните параметри автомобил и ГИ може ли и дали ще се усети усезаема разлика(тук разбирам, че самото понятие е малко относително за всеки) във вървенето на газ спрямо на бензин? Мнението на газаджиите го знам: В ниските обороти 3-4 няма да се усети разлика, възможно е да има такава във по-високите(където вече знаем че навлизаме във VTec-a). Какви са вашите лични наблюдения и опит по този въпрос? П.С. - Уточнявам, че имам доверие на газджиите, които смятам да монтират уредбата. П.С. - за разхода ми е ясно до 15-20 % повишение спрямо бензина. Honda Accord 2.4 190 К.С. 7ма Генерация - Automatic ГИ: BRC последно поколение seq 32 - с OBD Благодаря!
  5. Здравейте, Според мен ОЕМ също стой най-добре(но го има това и за цвета, на светли тича повеч). Някой знае ли от къде можем да се сдобием с оригинален ОЕМ?
  6. Здравей колега, Задължително сложии видии, мисля че имплементацията не е сложна тъй като самият багажник има готови заготовки под кората. По отношение на марвел тунинг, човекът е доста отзивчив единственото което ми липсва е стопът който присъства при оригиналния ОЕМ. Някой да има представа от къде може човек да се снабди с оригинален?
  7. Здравейте, Очевидно преминаване към нормалния автопилот не е възможна опция, затова ще използвам само ACC-то. Благодаря на всички за коментари и мненията! Темата може да бъде затворена.
  8. Knoxville карал съм кола с нормален и с този вид темпомат, и 2те имат приложение, но ACC-то според мен е полезно само ако искаш да караш зад определена кола, защото повечето хора не поддържат еднаква скорост и реално ще се налага да го пренастройваш през определено време, което губи комфорта. Както и да е, все трябва да има начин, ще потърся и ако намеря начин ще пиша, пък ако някой друг открие нещо през това време ще се радвам да го сподели.
  9. h5rov благодаря ти за отговора, но честно казано бих бил много изненадан ако наистина няма възножност за превключване към обикновен автопилот тъй като все пак и 2 възможности имат различни приложениея и след като имаме "по-сложната" функция от 2те е логично да може да се премине и към "по-елементарната". Някой друг да се е зайгравал по-този въпрос? П.С. сещам се за доста хард начин да пробвам да си мина на нормален круиз, но не искам да стигам до там - да блокирам датчика за разтояние.
  10. Здравейте колеги, Отскоро съм горд притежател на Хонда Акорд 2.4 Executive face, 2005 и имам въпрос за адаптивния круиз контрол. Въпросът не е 100% по темата, но е много свързан и тъй като забелязах, че тука има доста хора наблегнали на тази екстра реших да попитам: Как да изключа адаптивния круиз контрол и да премина само към нормал круиз? Защо? - защото тази екстра я използвам най-много на магистралата а там, честно казано не ми се кара с адаптивния. Воланът ми излжедна абсолютно същия като на снимката по-долу: https://www.google.bg/search?espv=2&biw=1280&bih=839&tbm=isch&sa=1&q=honda+accord+7th+gen+facelift+2006+steering+wheel&oq=honda+accord+7th+gen+facelift+2006+steering+wheel&gs_l=img.3...6891.7065.0.7214.2.2.0.0.0.0.127.252.0j2.2.0....0...1c.1.64.img..0.0.0.vbYobPrtEK0#imgrc=TfFpceW2JYDltM%3A Уточнения:Нямам LKAS ако това е от значение. На таблото забелязах, че има 2 полета найменувани "ACC". Когато го пусна светва лявото в зелено, другото не ми се е появявало но предпологам свети в жълто когато е декативирана адаптацията на коли отпред. Копчетата свързани с ACC са: "ACC", "RES\ACCL" и "SET\DEC" + един бутон, с който се регулира дистанцията. Пробвах да изключа дистанцията както бяха написал е един аглийски форум но не може да се изключи от този бутон. Някой да има идея? Благодаря!
×
×
  • Създай нов...