veschich
Фен-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Благодаря за отговора Markony. Това отнася ли се и за вървежа на газ след отваряне на VTec-a, след 5200 оборота ако не се лъжа, защото там е силата и густото на Хонда така да го кажем?
-
Здравейте колеги, Виждам, че в тази тема има някакъв елемент на полемика, което е добре, за всички желаещи по-детайлна техническа гледна точка. Тъй като скоро обмислям да сложа газ на своята хонда и не успях да намеря по-конкретен отговор, на това което ще питам по-долу, според вас за по-долните параметри автомобил и ГИ може ли и дали ще се усети усезаема разлика(тук разбирам, че самото понятие е малко относително за всеки) във вървенето на газ спрямо на бензин? Мнението на газаджиите го знам: В ниските обороти 3-4 няма да се усети разлика, възможно е да има такава във по-високите(където вече знаем че навлизаме във VTec-a). Какви са вашите лични наблюдения и опит по този въпрос? П.С. - Уточнявам, че имам доверие на газджиите, които смятам да монтират уредбата. П.С. - за разхода ми е ясно до 15-20 % повишение спрямо бензина. Honda Accord 2.4 190 К.С. 7ма Генерация - Automatic ГИ: BRC последно поколение seq 32 - с OBD Благодаря!
-
Здравей колега, Задължително сложии видии, мисля че имплементацията не е сложна тъй като самият багажник има готови заготовки под кората. По отношение на марвел тунинг, човекът е доста отзивчив единственото което ми липсва е стопът който присъства при оригиналния ОЕМ. Някой да има представа от къде може човек да се снабди с оригинален?
-
Здравейте, Очевидно преминаване към нормалния автопилот не е възможна опция, затова ще използвам само ACC-то. Благодаря на всички за коментари и мненията! Темата може да бъде затворена.
-
Knoxville карал съм кола с нормален и с този вид темпомат, и 2те имат приложение, но ACC-то според мен е полезно само ако искаш да караш зад определена кола, защото повечето хора не поддържат еднаква скорост и реално ще се налага да го пренастройваш през определено време, което губи комфорта. Както и да е, все трябва да има начин, ще потърся и ако намеря начин ще пиша, пък ако някой друг открие нещо през това време ще се радвам да го сподели.
-
h5rov благодаря ти за отговора, но честно казано бих бил много изненадан ако наистина няма възножност за превключване към обикновен автопилот тъй като все пак и 2 възможности имат различни приложениея и след като имаме "по-сложната" функция от 2те е логично да може да се премине и към "по-елементарната". Някой друг да се е зайгравал по-този въпрос? П.С. сещам се за доста хард начин да пробвам да си мина на нормален круиз, но не искам да стигам до там - да блокирам датчика за разтояние.
-
Здравейте колеги, Отскоро съм горд притежател на Хонда Акорд 2.4 Executive face, 2005 и имам въпрос за адаптивния круиз контрол. Въпросът не е 100% по темата, но е много свързан и тъй като забелязах, че тука има доста хора наблегнали на тази екстра реших да попитам: Как да изключа адаптивния круиз контрол и да премина само към нормал круиз? Защо? - защото тази екстра я използвам най-много на магистралата а там, честно казано не ми се кара с адаптивния. Воланът ми излжедна абсолютно същия като на снимката по-долу: https://www.google.bg/search?espv=2&biw=1280&bih=839&tbm=isch&sa=1&q=honda+accord+7th+gen+facelift+2006+steering+wheel&oq=honda+accord+7th+gen+facelift+2006+steering+wheel&gs_l=img.3...6891.7065.0.7214.2.2.0.0.0.0.127.252.0j2.2.0....0...1c.1.64.img..0.0.0.vbYobPrtEK0#imgrc=TfFpceW2JYDltM%3A Уточнения:Нямам LKAS ако това е от значение. На таблото забелязах, че има 2 полета найменувани "ACC". Когато го пусна светва лявото в зелено, другото не ми се е появявало но предпологам свети в жълто когато е декативирана адаптацията на коли отпред. Копчетата свързани с ACC са: "ACC", "RES\ACCL" и "SET\DEC" + един бутон, с който се регулира дистанцията. Пробвах да изключа дистанцията както бяха написал е един аглийски форум но не може да се изключи от този бутон. Някой да има идея? Благодаря!