-
Мнения
49 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
8 NeutralОтносно nistel_87
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 3.11.1987
Profile Information
-
Кара
Honda Accord Sport 2.2 i-CTDi '07 N22A1
-
Пол
Мъжки
-
Място
east & west
Contact Methods
-
Skype
sayman8293
Последни посетители
1525 профилни разглеждания
-
Изпратено от моят LE2121 с помощта на Tapatalk
-
Намерих оригинален в ОЛХ , обаче са ме изпреварили.. [emoji45] Мисля да поръчам AutLog , добър ли е този компромисен вариант. Има го в ибей на 38£ , като се върна в UK вземам един да имам резерва [emoji6] Изпратено от моят LE2121 с помощта на Tapatalk
-
Може ли да се намери ОЕМ в България? Изпратено от моят LE2121 с помощта на Tapatalk
-
nistel_87 started following Общи дискусии
-
Здравейте Колеги, преди време светна чека на ЦРВ 2.0 2006г. Нов внос е та днес бях за смяна на масла заден диф,скорости,хидравлика, антифриз и диагностика. Оказа се ,че чека свети заради детонационен датчик (knock sensor) . Може ли да споделите от къде да поръчам такъв и каква марка. По- сайтове за части гледах доста разлика в цените от 30,40 до 200лв. Изпратено от моят LE2121 с помощта на Tapatalk
-
Здравейте имам питане, относно резервоара за Акорд 7 дизел 2007г. Има ли вариант да се замени с пластмасов идентичен такъв да не е метален. Миналата година беше протекъл взех от морга друг, обаче вътре е тръгнала корозия най-вероятно и сега влиза в авариен режим понякога вече трети горивен филтър слагам и доста се цапа. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Е защо ти се изказваш неуместно. Аз нося частта, коя трябва и плащам цифра на този същия човек да я подмени, но той изобщо да не си направил труда да погледне е меко казано мърляво... Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Здравейте Колеги в началото на темата съм описал подробно проблема, който Имах. Този проблем се появи след смяна на резервоар, взех втора употреба, "майстора", който го монтира изобщо не го е погледнал вътре какво има или по-точно какво е нямало.. Тогава започнаха драмите губене на мощността, авариен режим, чекове светеха.. След почистване на горивната система през сондата (страшна мизерия имало вътре в резервоара), вече нещата са по-добре. Днес направих преход и 500км. и чека пак се появи [emoji15] Спрях за кафе и после, като запалих не се появи чека отново. Може ли да споделите някоя ДОБР@ добавка за почистване на гор. система в частност резервоар. Може би има все още нещо по-дъното, но свалянето на целия резервоар е голям филм. Може ли използването на такава добавка да отстрани, този проблем за в бъдеще?? Да вметна, че след почистване на горивната система минах около 1000км.нямаше ядове. Извинявам се за дългия пост [emoji849] Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Модела е този 1-ят Не този с тръбички-те Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Днес сутринта ново 20-е, няма палене [emoji17] Акумулатор има върти на стартер само. Винаги е палила от раз до тази сутрин, не светят лампи. Дали проблем пак идва от филтъра. Вчера като се прибирах от сервиз всичко си беше ОК Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Развитие по темата [emoji6] Проблем е бил изцяло в горивния филтър, има си мощност и няма грешки(чекинг). Датчика на Рейката, нямало нужда да го търся.. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Диагностика показва ниско налягане. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Не още майстора каза, като намеря датчика на един път. Сега като се поразрових във форума, видях че Колега е имал идентичен проблем, също с този датчик. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Проблема се оказа датчик на рейката, показва ниско налягане. 1.Въпрос може ли да се смени само датчика ? 2. Задължително нов или може и II-ра ръка. Номер по Bosch 0 281 002 534. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Колега не знам дали иронично наблягаш на (оригинален)? Писах имам го наличен, консумативите ги пращам от UK, а там цената на такъв консуматив е съвсем нормална. Едвали ще се бръкна 168 BGN за филтър от тук, пък ако ще и на пътя да съм ги намерил. Просто цените на оригинални консумативи в БГ са без коментар, затова ако се наложи да копувам от тук ще е афтъмаркет нещо. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Привет благодаря за съветите, наистина вече клоня към горивен филтър.С последата смяна на масло не е сменен филтъра, защото не мо можаха да отвият стария [emoji16] иначе и сега го имам наличен (оригинален). Колата е от Юк, 2016 е вкарах в България. При първото обслужване тогава, като ми казаха че е със оригиналния си гор. филтър [emoji15] (беше на 9) години , ако е така. Но там горивата нищо общо нямат с т@я боза. И нямаше проблем сега една смяна го прескочих и проблема е налице.. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk