-
Мнения
115 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
11 NeutralОтносно bahamonde
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Civic
-
Пол
Мъжки
-
Място
Ст. Загора
Последни посетители
1704 профилни разглеждания
-
Имам такъв въпрос - какво е туй животно Honda Civic Evolution 1? Има и една обява, на която съм хвърлил око, но съм леко скептичен, когато се касае за "прехвалени ягоди"? https://www.cars.bg/offer/65d8971d5f9396f041095e42
-
Да попитам само - датчиците за ABS, еднакви ли са на всичките модификации за сивик 8?
-
Да, и аз забелязах това, че доста мудно тръгва! Като набере инерция е вече добре, но тръгването е зора!
-
Да питам и по друг въпрос, за сивик 8? Искам да сменя фабричното радио, но като гледам, то далеч не е само радио? Освен това, панелът е голям и доста извит, дали изобщо може да стане тая манипулация? Някой правил ли го е?
-
Да питам за нещо, вероятно банално, но дразнещо! Смениха ми накладки и преден лагер на главина! Всичко мина добре, доволен съм от резултата, но ми светнаха лампите на ABS и VSA! Как се изчистват тия грешки /вероятно от някой датчик/, майсторът не изключил клемата на акумулатора, преди да ги свали? Че е тъпо, да си оправиш едно нещо, пък друго да даде фира?
-
Залагам на съединител
-
Какво съдържа този комплект? Принципно, резба не се възстановява, прави се нова, по два начина! Първо, чрез разпробиване до следващия подходящ диаметър, и последващо нарязване на новата резбова стъпка. Нужно е обаче, и да се изработи нова пробка, което не е сложно! Другият начин е също да се разпробие малко /вече на произволен диаметър/, изработва се по този диаметър втулка с вътрешна резва, и със спазен допуск, се набива в корпуса! Там също трябва да се изработи пробка, със същата резба като втулката! И в двата случая, трябва да се свали картера, и да се направи от технически грамотни хора, на практика става вечно! Правил съм подобна манипулация /с резбова втулка/, на един газов изпарител, и стана по.добре и от нов! Трябва обаче, материала за втулката, да е задължително по-твърд от алуминия, в който ще се набива, аз предпочетох хромникел, но може и някаква стомана!
-
Някой може ли да ме насочи към упътване, за функциите по таблото, дисплея на радиото, климатика и прочие? Че от 20 дни се дзверя, и дали съм разгадал и половината...
-
Аз не знам да е с отнет лиценз, работи си нормално! Ако имаш нещо по-сложно за оправяне отивай там, да не стане като моята работа... А ако все пак не искаш там, отиди в Сузуки, при Драгомир Тонев, също е добър!
-
Наскоро смених гумите на сивика, преминах от 225/45/17 на 205/60/16. Возията наистина доста се промени, но остана едно досадно, леко претрисане, което се усеща при ускоряване, на около 80 км/час! Мислех, че е от гумите, старите бяха доста зле, затова качих нови, но явно не е там причината! Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо, да сподели, от какво може да е? Тампон, биалетка, шарнир?
-
Нищо не се вижда, наскоро купувах така джанти, бяха опаковани във фолио, всяка една поотделно! Освен това, еконтаджиите се изтарикатиха /а може и продавача да е поискал такава опция/, но преди да ползваш опцията за преглед, първом плащаш /като капаро/ разноските по доставката, и в двете посоки! По тоя начин, дори и да откажеш пратката след оглед, вече си вътре с 40 лв! Вероятно, само ако изобщо не идеш до Еконт, няма да си вътре... Затова, поне според мен, при закупуване на джанти втора ръка, винаги ходете на място! Стига разбира се, да не е от Силистра до Благоевград, или от Видин до Бургас, че тогава вече наистина не си заслужава. Винаги съм правил така, и не съм съжалявал, последният път беше до Айтос /от Ст.Загора/, и смея да твърдя, че оттам взех най-свестните джанти досега, още за голфа ми! Но направихме пълен преглед, качихме ги на баланс в един вулканизатор, и прочие! Иначе, винаги могат да се очакват неприятни изненади, особено при алуминиевите.