Jump to content

petnt

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно petnt

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 19.08.1976

Profile Information

  • Кара
    honda accord tourer 2.2 i-CDTi 2004 executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    варна

Последни посетители

1000 профилни разглеждания
  1. Имах проблем с оборотите, след доста търсене се оказа замърсена буксата на датчика за налягане на горивната помпа. На горивната помпа до кутията на въздушния филтър се намира
  2. Имах проблем с имобилайзера и даваше грешка Р0602. Това ми отговориха от Бултрако
  3. След като се бях примирил, че няма да имам верен часовник днес мистериозно се свери автоматично. Не знам дали от новата година се оправи бъга ( бях откачил и акумулатора за 24 часа за дозареждане ).
  4. Аз използвам от няколко месеца това: https://www.ebay.co.uk/itm/HYDRA-Fuel-2-EHN-2-Ethylhexyl-Nitrate-Cetane-Enhancer-Fuel-Additive-1L/281897939689?epid=1159445550&hash=item41a26d32e9:g:IBoAAOSwSJVavxDP:rk:2:pf:0 Мога да споделя, че колата стана доста по пъргава и разхода е с една идея по малък.
  5. И при мен имаше същия проблем. Изпускаше изгорели газове покрай едната дюза. Със смяна на медния дифтунг на дюзата изчезна миризмата.
  6. Колега, при мен също се беше появила миризма на изгоряла нафта и се бях насочил към смяна на колектор. При по внимателно слушане ми се стори че чувам нещо средно между свистене и чукане от към дюзите. Напръсках ги със сапунена вода и открих, че едната дюза " издиша ". Смених медния о-пръстен на дюзата и миризмата изчезна...
×
×
  • Създай нов...