niksi
Фен-
Мнения
175 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
niksi last won the day on Април 20 2023
niksi had the most liked content!
Обществена Репутация
75 NeutralОтносно niksi
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
CR-V III 2007 N22A2
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
2472 профилни разглеждания
-
Здравей колега, Ръжда по купето не съм срещал. Относно майсторите, също е на късмет. А клишето за скъпата поддържа на дизела ще я оставя без коментар, само ще Ви препратя към поста на Емича, като при мен нещата не са по различни. Кола и жена е на късмет. Няма значение дали е бензин или дизел, важното е екземпляра да е читав и да ти допада начина на управление! Желая успех и дано скоро да се похвалите! П.П. Цената се формира съобразно търсенето и предлагането. А разликата в цената е по-скоро заради евро ограниченията и обявената война на дизела. (разбира се не ангажирам никого с мнението ми)
-
Здравей, по принцип се сменят пружините с нови и всичко си застава по-места, но е по-скпия вариант. Във форума има доста писано по върпоса. Всеки сам си преценява!
-
Да, (по-горе съм го объркал) при мен действа на обратно, кляка задницата и фаровете трябва да се навеждат, а при мен се вдигат. Събота или неделя ако времето позволява ще се заема по-серизно. При монтажа, беше възможно само по един начин, но може да не съм догледал нещо ще проверя. В коментарите на магазина още един клиент се оплака, че датчика му работи на обратно (по-принцип е китайска работа - всичко е възможно).
-
Здравейте, след смяна на задните амортисьори системата за регулиране на фаровете спря да функционира. Не работеше изобщо нищо, видях че задния датчик не работи и го смених с нов. Направих и нивелирането и видях че се движат, първо на долу после нагоре и спират. Когато освободя щангата на преден или заден датчик и я движа на ръка се движат фаровете нагоре на долу, но като е закачено всичко както трябва и променя наклона (качвам я на легнал полицай) нищо не мърда. След изчетеното тук и в руския форум предполагам че проблема е в модула за управление на фаровете над педала за газта. Номера му е 33137-SWA-G01, но цената му е доста сериозна, а не съм сигурен че това е проблема. Въпроса ми е как да го тествам моя дали работи и дали може да бъде отремонтиран?
-
Хубаво е да се сменят и двете крушки. Дясната е ясна развива се капака откача се баласта чрез завъртанe на около 45 градуса и се откопчават телчетата на крушката като на обикновен фар. Лявата е същата, но откачаш пластмасата зад фара чрез дърпане (отнема 10 секунди), а закачането не трудно. Чак голям зор не е - не плашете колегите!
-
Здравей, да споделя и че при мен протече, но от другата (задна лява) страна. Аз реших проблема като първо се сваля багажника и двете греди (ако има такива), след това дългата пластмасова лайсна. Под нея има нещо като кръпка, точно по средата на тавана (там където свършва стъкления покрив). Съединени са двете части с нещо меко (болкит или нещо такова) и отгоре е боядисана с оригиналната си боя. При мен точно там беше леко спукана боята (едва забележимо), но след натискане силно с пръст излизаха капчици. Но след натскане на това место и връщане на всички части по места (защото нямах силикон под ръка), в следващите проливни дъждове не протече. След седмица вече се воръжих с подхдящия силокон (такъв за уплатнения на авто стъкла) намазах и двете (лява и дясна) страна за по-сигурно. И вече теча е в историята! Прилагам снимката на която се вижда цепнатината.
-
Аз използвах това описание. То е същото както ти го е обяснил колегата (подплатено със снимков материал). Аз избрах изкуствена кожа. (не мръднала) Тук още една хубава тема.
-
Проблема обикновено е в бялото ключе, а не в крушката, тя си работи щом светва при натискане. Ключето се продава в алиекспрес. В раздела на Акорда мисля беше описан проблема. Аз ги подмених и проблемите изчезнаха.
-
При мен беше така когато сипвах Кастрол EDGE - специално разработен за Хонда с ДПФ (не помня С2 или С3).
-
Здравей, И при мен преди 5 години така прихлопваше на неравности и имах сълзене. Губеше масло за около 3-4 месеца около 5к. км от максимум падаше на минимум. След четене и консултиране с майстор, се установи че вътре има разбира втулка. Решението е смяна с оригинала такава на тогавашна цена около 250-300 лв., както и ремонтни комплекти долен и горен и те като цена и на двата пак там някъде. Майстора ме посъветва да и сипя добавка, докато се подготвя за ремонта. След като я сипах хлопането изчезна, а теча намаля, сега нивото пада от макс. до минимум за около година. И доливам пак тази добавка. Не твърдя, че това е решението, но мен за сега ме устройва! П.П извинявай сега видях, че твоята не е хидравлична.
-
Здравей, Аз бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (49,99+1*12,59)*1,9775 =123,75 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Да/ 1комплект - 12 лв Обща стойност на поръчката: 123,75 +12 = 135,75 лв. С пожелания за хубав ден!