Flyer
Фен-
Мнения
48 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
10 NeutralОтносно Flyer
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda hr v
-
Пол
Мъжки
-
Място
РУСЕ
Последни посетители
1381 профилни разглеждания
-
Аз си купих руско изпълнение, ама хич не ми харесва как стана. Цена 45 лева, от ей тука:http://1001-1.com/bg/avto/hood-deflectors/honda
-
Да не би шумът да е от диференциала? При тръгване при напълно навартян волан се чува по-ясно пукане (чакъркане). Диференциално масло сменял ли си?
-
От 1 година карам харви с ВТЕК и досега въпросния "удар" не го съм усещал (както при дизела). На 2-ра и 3-та предавка след 5 к. оборота си ускорява равномерно и постоянно до прекъсвача, но рязко тласкане няма при включване на клапана (ако включва изобщо). Двигателят определено става по-шумен, ама то и на татко жигулата квичи повече като я настъпиш. Едиственото за което съм сигурен е, че при тези обороти разхода на гориво и масло е почти 1:1 Не съм карал друго харви, за да го сравня. Ма то и кой ли ще си даде колата да се пържи.
-
Корите излизат лесно. Гъвкави ся и счупването на фиксиращо зъбче е трудно, но все пак е нужно да се внимава. Използвах права отверка(омотана в малко плат, за да не се надраска пластмасата) и започнах да свалям от към седалката в посока багажника.
-
Ще използвам темата да запитам. Някой монтирал ли е CD dublle DIN? Харесъл съм си едно Blaupunk New Jersey 220BT, но не знам дали е съвместима буксата.
-
Ако чуваш, че моторчетата работят, а огледалата не се движат трябва първо да почистиш механизмите. Моите също запъваха, когато купих колата. Обилно напръсках с ВД40 няколко пъти (без да разглобявам, а пръсках направо във фугите) и направихме няколко раздвижвания. Внимавай, да не се оронят зъбчатките, че май са пластмасови. При натискане на бутона помагай с ръка, докато не започнат да се движат сами. Вземи някой да помага за дясното огледало. Успех.
-
Вярно, че върти дупето на хлъзгав терен. В началото и аз очаквах брутално сцепление на сняг, но дотогава не бях карал 4х4. От задкормилното устройтво е, както казва Маркони.
-
Най-лесно става, като напръскаш пружината обилно с WD40 и енергично раздвижваш 2-3 минути (може и повече) докато се оправи. И моята беше така.
-
То аз като бърках из изпускателните тръби, че голям келепир хвана. Те джамбазите знаят, че невежите бъркаме тук-там и са се погрижили.
-
Аз си купих на Хонда от Бултрако (MTF и DPF мисля че бяха). Трансмисионно 2 литра и за диференциал 1 литър. Доколкото си спомням платих 86 лева за трите туби. Прочети тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=52043
-
Тези дребни детайли са голяма мъка за намиране. Бултрако сигурно ще могат да ти доставят, но цената ........... Мега партс продават много употребявани авто части, но предполагам, че само пластмасови накрайници няма да ти предложат, а целият механизъм. Друг е въпросът, доколко няма да са амортизирани, като твоите.
-
Ускорението е много добро за тази кола. Динамична и удобна за градски цикъл и къси дистанции. Другото ми возило е Мазда Премаси - печка, 90 к.с., 1340 кг., 240нм. Ускорението и може да се сравни само с това на Москич 21412 (карал съм такъв). Според ауто датата от 0 - до 100 км. са необходими 12 секунди, но е мноооооооого далече от тях.
-
Здравейте колеги, днес след преминаване по един "лежащ полицай" светна индикацията за ABS и си остана светнала. Направих тест в движение и при силно натискане на спирачката ABS не сработи. След паркиране изключих колата, но след повторно даване на контакт и запалване, лампата продължи да свети. Някой имал ли е подобен проблем и, ако "да" как го е решил. Предполагам че е дефектирал датчик за ABS. Дали е възможно да е друго?
-
В резервоара за гориво или непосредствено до него.