-
Мнения
311 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Здравейте Колеги, Проблем със Хонда Джаз автомат ,грешката ,която показва е Р1895 CVT pulley pressure control valve , някой сблъсквал ли се е с нещо подобно. Разбирам,че проблема е в клапаните за високо налягане на кутията. П.п.Маслото е сменено с оригинално HONDA CVT преди 2к километра.
-
Колега,явно случваш на оригинални NGK или човека ,който ти ги продава е сигурен в стоката си,което е супер. Честно казано последно време ми се струва,че и измежду най-големите фирми за продажба на авточасти ,да не споменавам имена се пласира фалшива стока,както и с маслата.
-
Колега преди да ти кажат разбирачите,че свещи се не регулират, ще ти кажа пък аз ,че 80% от свещите в Бг са ментаци и най-вече НЖК-то , а от там може да забиеш новите свещи и въобще да не обърнеш внимание ,че китаеца като ги е правил не им е издокарал точни стойности м/у полюсите и може от 4ри свещи да имаш 2/3 с различен луфт на полюсите,а се сещаш че не е желателно примерно 1ви цилиндър да ти работи с 0.9 а 3ти примерно на 0.7 разстояние. Колкото и странно да ти е , преди всеки монтаж си ги проверявай с луфтомер пластини да ти е мирна главата. П.П Сигурен ли си,че някоя от дюзите на метана не е запушена и неработи на 100% на 3ти или 4ти примерно ???
-
Колега CRV-1 B20 128 че треба пък да е прекалено утрепано да сдаде багажа, не че не съм виждал разпределителен вал на язви целия и то при каране на бензин ама тва е друга бира, до ХРВ-то кво да му мисля Д серия на сивик с кутия тук там щар х щар на тежко купе пълен гурел с две думи
-
Съгласен съм,просто от работа не остава време да спра да си купя бира , а пък без бираааа.... не е работа или пък топла такава. Последно правих реглаж на клапани на една онда карана до последно само на бензин , и рийш ли никой незнаеш от кога не са барани клапаните 50/70/100 хиляди може би,и аз за мое успокоение преди да и забия газта и ги прегледах ,точно всичките си бяха в норми както по каталог изпускателни 025/ на 020 всм, само 2 от изпускателните бяха в стойности на окоо 15 луфт, демек къв е извода че не било толкова страшно , и че тия с затегнали клапани са по на 200 к километра след такива проверки се убеждавам,че моторите на Сойчиро са вечни айде бегам да допивам 2рото кафе за днеска. Със здравее
-
Момчета ,всеки има различно виждане на нещата. Някой стоят и четат по форумите после през свободното време перифразират прочетеното както са го разбрали и така уж помагат на някой ,който си прави пас ,че си няма хал-хабер от коли. С други думи след около 6 проекта на пистови и кросови мотори , от там на качествено турбинирана Д серия, газифициране на няколко успешни коли с ГИ и АГУ ,няколко франкенщайна на 2 колела,поддръжка на колите от близко обкръжение , а забравих да кажа ,че освен Фена и аз имам няколко сполучливо събрани кутий франкенщайни макар,че не съм разбирач риййш ли от тия неща.... П.п и ся преди някой да каже ,абе щом толкова си наясно защо питаш за проблема. Ами щотУ една сутрин докато пиех кафе на работа ей така и се замислих за гореизброените манипулаций ,и просто преди да ги направя ,защото не бяха спешни исках да видя как мислите тук, та вече разбрах. Поздрави и със здраве,отивам да си пия кафето. ,и ще ви държа в течение на колко К ще ми изгорят бобините ,аа и като затегне клапан и го изкриви от ЗАТЯГАНЕ риййш ли и ,като си сваля главата пак ще пиша,оо забравих да кажа че не съм сложил допълнително омазняване на клапаните.... как ли е карам тая кола още незнам, та и другите дето са без де.. Пак ще се видим след 10 годинииии.....
-
До сега не съм чул клапани от нерегулиране да затегнат или бобини да изгорят от малко разстояние м/у полюсите,но може да съм първия ще видим. Ще си направим експеримент и ще пиша задължително в темата какво става не ми прече да пробвам да видим какво ще стане
-
Незнам Колега,клапаните не съм регулирал още,а и преди нас незнам кога се регулирани ,за момента мисля тъкмо се е закрепила да не е ръчкам допълнително,ако пак почне тогава и клапаните ще се регулират и свещите ще се сменят.
-
Фене, така си е ,но аз все си мисля че бобини заминават заради стари свещи респективно с голямо разстояние м/у електродите от износването,съответно натоварват повече бобините с по дългия път за контактуване и искра,т.е сега с по-малко разстояние,защо мислиш че ще замине някоя?
-
Идеята беше за проба, и мисля,че ако не се появи пак проблема ще е хубаво да подновя свещите на джаза с такива за газ заводско на 0.70 разстояние. П.п но кажи колега защо мислиш ,че грешката е голяма и от какво мога да се притеснявам ?
-
Момчета,да не кажа голяма дума ,ама проблема изчезна и вече цели 2 дни и около 100тина км няма и помен от симптомите. П.п. След сваляне на свещите които видимо си бяха като нови пак казвам имат околко 20к км. регулирах разстоянието м/у полюсите на 0.65 с луфтомер. Почистих на всички бобини контактната площ със свеща със спрей, почистих Мап сензора,дросела и стъпковия мотор. Ресетнах компютъра и дано скоро да не ме виждате да пиша в тази тема
-
Имам съмнения и във тях също,но да речем 20% таван,защото проблема се появи веднага след слагането на газовата... до преди това нямаше проблеми. Мисля ,че е стъпков мотор в комбинация с кофти свещи или бобини,защото е логично прекъсването да е по осезаемо на газ с кофти свещи и бобини,а това че вдига високи обороти ,а друг път даже гасне в ниски и е симптом на неправилна работа на стъпковия мотор и в комбинация се получава този краен ефект.
-
Колега , на различни бензиностанции пак го прави,не е от горивото,ще погледната каквото мога.
-
Ще погледна за възможните проблеми и ще пиша при първа възможност да Ви информирам.
-
Ами честно казано не повече от 10 хиляди до момента са на газ ,тя е от скоро. Принципно около 30 до 40 на газ трябва да се регулират ,ако ги регулирам ще направя само добро,но все си мисля,че не е от тях проблема.