Jump to content

draid

Фен
  • Мнения

    85
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно draid

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic X 1.5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

1456 профилни разглеждания
  1. Разликата в комфорта между 8ма и 10-та генерация е огромна в ползва на 10-тата. Карал съм 8-ма доста време, те са си известни с твърдото "возене" и недотам удобните седалки, та може да очакваш доста по-голям комфорт от 10-та. Относно пластмасите, забелязал съм леки спорадични прискърцвания, когато са ниски температурите и се кара по неравен терен, но нищо кой знае какво. Мисля, че не са лошо сглобени и няма да имаш проблеми с това.
  2. Здравей, Колега, Не знам дали сте се спрели вече на конкретна кола, но не вземайте 1.4! Този двигател е прекалено малък за това купе и колата се усеща отвратително за мен. Избора ви е между 1.8 и 2.2. Карах дизел доста дълго време и двигателя е страхотен - икономичен, динамичен и т.н. Остава си обаче риска от скъпи ремонти ако не попаднете на читав двигател, а и знаем какви са ни горивата. Ако все пак се спрете на дизел, тъй като масово това вкарват, не вярвайте на някакви 100к км, които ви обявяват. Задължително закарайте колата в сервиз на хонда, преди да я вземете. Навремето пълната проверка беше 81лв. Колите са здрави като цяло и ако намерите читав 1.8 бензин би било най-добре. Гледайте да не е лепен задния спойлер, че на първите модели щипките се чупеха и почва да тече в багажника, амортисьори, съединител, климатик и дисплеи са нормални неща, които задължително трбва да проверите. Разни пушеци от дизела видите ли, бягайте и винаги гледайте при студен старт какво става, че да не я е подгрял собственика преди да отидете да я видите. Аз лично от моята останах много доволен и ми служи добре доста километри, надявам се новия собсвтвеник също да си я кара безаварийно. Поздрави и успех с покупката!
  3. Здравейте, Колите са с удължена гаранция. Първите 3г или 100к са си заводската гаранция. Преди изтичането на 3-те години, колата се кара за преглед в сервиза и гаранцията се удължава. Трябва да се отбележи обаче, че подобни удължавания обикновено не покриват същите неща какато оригиналната. Все пак двигател/скоростна кутия би трябвало да са включени. На мицубиши например отпадаше гаранцията на инфотеймънт системата. Моята трябва да я карам тази година, та ще се поинтересувам какво отпада/остава като гаранция след удължаването.
  4. Здравей, Имам 1.5 седан с всичките му глупости. Колата е добра, няма спор по темата. Проблема с бензина в маслото е срещан при коли с директно впръскване. Лично аз засякох на моята да понамирисва маслото на изгорели газове. Закарах я в Бултрако, хората замериха нивото, заснеха всичко и т.н. За сега мисля, че няма повишаване на нивото. Доколкото разбрах, маслото и пробега с него се контролират електронно и колата си реве за масло, когато му дойде времето. От както надуших миризмата, съм я карал още веднъж, да я замерят. Казаха, че не се вижда увеличение на нивото. Като цяло в мометна съм спрял да се занимавам и си карам колата с кеф. След няколко месеца ще сменям маслото и ще го проследя отново да видим какво ще стане. Според мен не може да става и дума за това да не може да разчиташ на колата или да очакваш да я вдигаш с репатрак. Пластмасите си поскърцват тук-там, но това в днешно време е нормално. Моята е на 31хил.
  5. Колега, аз лично бих останал на 17ки на нашите красиви пътища. Някой има ли идея, защо Седан-а и хечбека излизат с различен размер гуми? Доста бях изненадан като видях. На всичко отгоре не е от най-разпространените размери.
  6. Разбира се, че има значение къде се сглобява една кола. То човек ако се задълбочи сигурно ще има значение и в коят смяна в завода е сглобена и кога е сглобена и т.н. То за това до голяма степен колата си е на късмет. Иначе исторически погледнато не знам дали има такива случаи, но пък в същият аспект фейслифтовите са с отстранени детски болести, които са били пропуснати при първите модели.
  7. Аз преди време взех комплект Deterpel и Creamel. Едното е почистващо, а другото "хидратиращ" крем. Ползвал съм ги на черна кожа, а сега и на слонова кост, но скоро ще трябва да търся нови, че са на привършване.
  8. Ти директно на седалката ли слагаш от крема? Обикновено се сипва малко количество на парцал и с него се минават седалките (или поне това бяха упътванията на тези, които ползвах).
  9. Нищо няма да означава. Частите се правят на други места, там само се сглобяват. Към това сложи, че голям процент от всичко, което се прави не е пряко свързано с "човешки труд" и не виждам как изобщо ти е хрумнало да се притеснява за подобно нещо.
  10. Твърдят, че проблема е в горивната система, а не в двигателя. Ако това наистина е така, то може би ще се оправят нещата със софтуер (силно се надявам да са така нещата). Днес си погледнах маслото след около 800км през изминалата седмица и има подозрителен аромат, за сега ще го следя, но началото на седмицата ще се обадя в бултрако. Моята е на 26 хил. км. Иначе през океана са правили сервизна акция (особено в Канада), като в това влиза нов софтуер, смяна на някакъв дифтунг, ново масло и нещо по климатика на някои от колите (явно и той има проблеми). Иначе в Америка са удължили и гаранцията на някои части от двигателя на 6г, без значение на пробега. Уж от хонда казват, че проблема се бнаблюдава рядко и то в студени области, но това очевидно не е пълната истина. Твърдят също, че са правили тестове в различни условия и попадането на бензин в маслото не вреди на двигателя (това за мен е малко съмнително твърдение обаче)
  11. Здравейте, колеги, Миналата седмица взех 10-та генерация седан, и се чудех колко често разпространен е проблемът с попадането бензин в картера у нас? Като говорих с хората от Бултрако, казаха, че се среща и тук, и че чакат ъпдейт за "оправяне" на проблема.
  12. И аз я лепих моята и издържа 1.5г. Чак след като беше потекла вода и след това замръзнала я отлепи и сега чакам да се затопли времето да я залепя отново. По спомен я лепих с момент фикс или нещо подобно, което имах под ръка, но мисля няма да има проблеми и със секундно.
  13. Изобщо не гледай 1.4 двигателя. Прекалено е слаб за това купе и не си заслужава. Търси да си вземеш 1.8 (бензинов 1.8 и дизел 2.2 са по 140 коня). Относно разхода - в голям град и задръствания, надали ще падне под 10. Това, което бих препоръчал при покупка е да закараш колата в сервиз за оглед. В Бултрако беше 81лв цялостен преглед. Все пак гледай съединител, амортисьори, наличие на тракания (верига), щипките на задното спойлерче, рейка, дали се виждат всички символи на радиото или се губят, сгъването на огледалата (ако има) и т.н. Разбира се към това се включват и всички нормални неща, които би гледал на всяка кола.
  14. Аз карам дизел, но може лесно да си сметнеш разходите по колата. Каското е около 500-700лв в зависимост от застраховател/сума. Винетка 100лв, гражданските скочиха и те - около 300лв. Смяна на масло/филтри при мен е около 300лв, но бензина е по-евтин за обслужване, а и зависи от маслото/филтрите. Слагаме го 150лв. Разходите за гориво си зависят вече от това какви километри минаваш и къде. Ремонтите, не бих казал, че са много по-различни от повечето коли. Преди да я вземеш - задължително в сервиз за преглед.
  15. Моя сивик никога не съм го виждал да дава такъв разход. Както каза колегата, на магистрала при 100-120 може да падне дори под 4 ако си сам. Мисля, че нормален разход в описаната от теб ситуация би бил около 5.5-6.5 (в зависимост от карането). Като цяло е доста икономичен двигател на дълъг път това, и не знам как някои хора решиха, че е нормално да дава близо 8/100 разход (такъв разход и в София не ми е давал никога). Бензина е 1.8 и при 140 е доста по-нормално да харчи, но с дизела нещата не са такива.
×
×
  • Създай нов...