-
Мнения
101 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Power_Of_Dreams_84 last won the day on Юли 26 2021
Power_Of_Dreams_84 had the most liked content!
Обществена Репутация
48 NeutralОтносно Power_Of_Dreams_84
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 11.04.1984
Profile Information
-
Кара
2007 Honda Odyssey Touring
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стара Загора
-
Привет, колеги! Реших да освежа отново темата като потвърдя, че семейния кораб все още се продава. Ако някой се интересува, може да ми драсне на лични. Поздрави!
-
Здравейте и за много години, колеги! За съжаление се случи това, което смятах, че в близките 5-6 години е изключено, а именно - решихме да се разделим с Одисея. Въпреки че вече изпълних абсолютно всички проекти и ъпгрейди по него и в момента е кола, която със сигурност за годините и пробега си, впечатлява като пътно поведение, комфорт и динамични характеристики. Но модерната болест сериозно ограничава използването на колата, а и децата поотраснаха, та без колички, кошари и детски столчета, бихме се справили и с по-малък автомобил. За да не правя реклама тук, който иска нека пише на лично и мога да пратя повече инфо и снимки. Бъдете здрави!
-
От вчера съм с новите амортисьори и почистени дросел + EGR клапан, както и с нулиран PCM модул по препоръка на колеги от американския форум, които споделят доста позитиви след reset-a (подобрена мощност, намален разход на гориво и нещо, което и аз съм изпитвал - леки пулсации при рязко отпускане на газта). Като покарам малко ще мога да дам и лична оценка по въпроса...
-
@dimy Честито и от мен, много безаварийни и приятни километри да имате! Мога да препоръчам в перспектива да я ъпгрейднете с едни възглавници Airlift 1000. При наскорошното ни ходене до Гърция изобщо не усетих, че колата е пълна с хора, багаж, храни и т.н. Може би най-добрата ми инвестиция в колата!
-
Да, и при мен са се получавали подобни аномалии, но ето сега за двата амортисьора доставката ми беше 20 долара, така че зависи...
-
Иначе мога да се похваля, че от скоро съм с монтирани Airlifts (въздушни възглавници) в задните пружини. Разликата е доста осезаема, колата се усеща много по-стегната и стабилна, без олюляване и без да се нарушава комфорта за пътниците. Прилагам снимка след монтажа... Сега сме на гръцкото море, но като се приберем ще подменя с нови и задните амортисьори с KYB Excel-G и би трябвало още да се подобри возията.
-
За части ползвам този сайт: https://www.rockauto.com/ Може да пробваш и тук, във форума, чрез груповите поръчки от Америка. Досега не съм се включвал и не мога да дам мнение кое е по-добро.
-
Здравейте, колеги! Извинявам се, че скоро не съм писал, но все така не ме известява системата при отговори в темата, може и аз да съм пропуснал да дам отметка последния път като съм писал... Надявам се да не се включвам твърде късно за колегите, които са отправили питане. По повод чуденката дали не съм се отказал от моя Одисей, той е кажи-речи "непродаваем" вече, тъй като съм му направил толкова много ремонти и подобрения, че би било равносилно на подарък сега да го продам. Може би след време, като поотраснат децата, но за момента ни върши чудесна работа за дълги пътувания и превоз на хора и половин къща багаж. Така, относно деактивация на VCM, аз ползвам ето това устройство и съм много доволен, защото е напълно автоматизирано, не пречи на работата на вентилаторите и може да се само-деактивира в случай на реално прегряване на мотора: https://www.vcmtuner.com/products/vcmtuner-ii-honda-3-5l-i-vtec-disable-vcm-eco-mode Относно сервизните акции (recalls), аз писах мейл през сайта, от който се проверя дали има активни акции по рамата на автомобила, те се свързаха с мен (по телефон и по мейл) и след като посочих кой сервиз на Хонда в Бг ми е удобен, изпратиха всичко необходимо и ми ги изпълниха без пари, за сметка на Хонда Америка. При мен бяха две - за нов софтуер на ABS и за нова бензинова помпа. Аз посочих сервиза в Пловдив, но препоръчвам да се извършват в София. Относно хидравличната помпа, точно както са го описали колегите, тези с парт-номер 56110-RGL-A02 са проблемни и нямат оправяне. Аз в момента съм със заместител от Алиекспрес, който вече повече от година работи перфектно. За всеки случай намерих ревизираната помпа 56110-RGL-A03, втора употреба и си я поръчах. Пробвах да избегна Митница, но не мина, та всичко на всичко ми излезе 500 лв. Сега съм с 3 помпи, но ще оставя китайчето докъдето изкара.
-
Не се бях сетил за това, но се надявам всичко да е ОК, ако ли не, просто ще ги продам и ще взема други. При мен са 2-бутални апаратите, вероятно и това има значение...
-
Няма нужда, защото 17ките са минимума, за да се поберат по-големите апарати. Сега покриват почти цялата вътрешна площ на джантата, така че на 18 ще стои и естетически по-добре. Иначе BBS-ките ми попаднаха на много добра цена, внос от Щатите, пребоядисани и съответно изглеждат нови. Завъртяхме ги тук на машина и нямат сериозни кривини, та сега чакам само да дойдат нов комплект сензори за налягането и напролет - с нова визия. По мое мнение джантите оформят 50% от визията на един автомобил. Ще пратя снимки като ги сложа. Междувременно почистих MAF/MAP сензорите, сега ще почистя и EGR клапана и за последно - смяна на термостат и подмяна на антифриза. Чета на тубата антифриз на Хонда, че пише при смяна след източване да се направи и промивка. Знаете ли дали е нужно и някой има ли опит да сподели?
-
Благодаря за включването и окуражителните думи! Голямо удоволствие ми е да се занимавам да я върна към добрите й дни, че и малко отгоре. Дано малко от малко да се нормализира живота, за да мога да й се радвам и на пътя, че сега с тези локдауни я карам от дъжд на вятър, което е жалко. Ако имаше 4х4 или още по-добре SH-AWD на Леджънда/Акурите, щеше да е просто перфектния автомобил за почти всякакви цели и нужди, но нямало пълно щастие... Купих си комплект джанти BBS 18ки и ми е интересно до колко ще се променят комфорта, управлението и спирането, но ще трябва да почакам до смяната на гумите, за да разбера. Прикачвам снимка от американския Одисей форум на същия модел джанти, само че 20ки. Доста я отварят според мен...
-
Предните са 330 мм, двубутални, за Хонда Пилот 2010 г. Говорим за спирачни апарати, дискове и накладки. Също помагат и стоманените маркучи, тъй като не се раздуват както гумените, имат по-малко напречно сечение и елиминират "омекването" на педала. Сега се дозира много добре, като от един момент захапва много стабилно. С новите по-широки летни гуми би трябвало дори още да се подобри спирачната ефективност.
-
Да, трябваше им няколко стотин километра да се разработят новите компоненти и разликата е доста сериозна. На 2-3 пъти ни спаси в екстремни ситуации от сигурен инцидент с фабричните спирачки.
-
Забравих да се похваля, че след дълги перипетии най-накрая се сдобих със заветната Евро 4 норма 😎 Оказва се, ако онлайн калкулаторите са верни, че цялата работа ще спести едва 70-80 лв. от годишния данък, но не се знае във времето как ще се променят нормите, свързани с емисионните категории и вероятно ще даде по-голямо отражение в бъдеще...