Jump to content

Stoyan1978

Фен
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Stoyan1978

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък

Последни посетители

1493 профилни разглеждания
  1. Здравей колега "професор" , Благодаря много за информацията. Виждам , че си написал На тарикати без град, модел, номер на двигател не отговарям, не давам съвети и не поглеждам лични съобщения! но ще рискувам да те попитам нещо , защото разбирам от отговора ти , че си доста на вътре с нещата. Според теб стойността на вакуума от 0,170 бар дали се дължи на проблем с датчика МАР или от някъде влиза въздух след дроселовата клапа ? При по-високи обороти над 1800-2000 всичко си идва на мястото. Благодаря предварително за евентуален отговор. За колегата "шаман" - правилно забеляза колега , не съм използвал правилната дума - вакуум не налягане , макар че и вакуума е налягане , но по-ниско от атмосферното ... т.е. ако се мери абсолютното налягане то е над 0 бар и без вентилатор както написа. Стоян
  2. Здравейте колеги , Някой може ли да ми даде информация , колко трябва да е налягането ( приблизително ) в смук.колектор на празен ход... При мен показва 170 милибара , а доста хора споделят стойности от около 300 и нагоре , но за други автомобили ??? Колата е Хонда Акорд , 1.6 бензин , 2000 година. Благодаря предварително. Стоян
  3. Здравейте колеги , Някой да е сменял филтъра за купето на Хонда Акорд 2000 година , бензин....??? Моля , ако някой е правил това , да ми даде малко информация за местоположението му в колата и начина на смяна. Благодаря предварително. Стоян
  4. Здравей колега , Да , проверихме ламда сондата - всичко беше ОК , т.е. параметрите й бяха в нормата. Всички датчици са в норма , няма грешки , нищо... Поздрави
  5. Здравей колега , Не проблемът е на лице все още ... след хиляди проби , тестове , съвети и т.н.... реших така да си я карам Диагностиката показва , че всичко е ОК ... ама не е точно така... .... Нещо в изчислението на гориво-въздушната смес ( пропорциите гориво/въздух ) в този режим е , но кой елемент ( или комбинация от елементи ) е причината никой не може да каже.Най-вероятно е минимална промяна в сигнала от 1 или повече датчици... но това е много "мътна" материя за почти всички "майстори" тук в БГ. Поздрави
  6. Благодаря. Още тази събота ще го пробвам. Поздрави
  7. Часовника е долу срещу скоростния лост , колата е англичанка с климатик , който се командва с "врътки" - т.е. не е автоматичен. Не мога да извадя самия часовник , за да сменя лампичката - не свети от както съм я взел ,но мисля , че трябва да свети Ако някой го е правил моля обяснете как...??? Поздрави
  8. Здравейте колеги , Някой сменял ли е лампичката за осветление на часовника ??? Опитах да го отворя , но не успях и само нараних пластмасата около него. Моля , ако някой е правил това , да пише как точно се вади часовника от централната конзола на таблото. Благодаря предварително. Стоян Казанлък
  9. Колеги , Искам да направя една диагностика на мотора , но се оказа , че буксата е по различна от обикновенно - казаха ми 5 пина вместо 16 ако не бъркам. Аз съм от Казанлък и ме интересува дали някой знае къде наблизо мога да направя тази диагностика...тук в Казанлък няма такова място , в Стара Загора в сервиза на Хонда също нямат букса...което ме озадачи много. Имам малък проблем и трябва да се закачи на компютър , за да се локализира къде е . При самодиагностиката не показва нищо. Благодаря предварително Стоян
  10. Здравейте колеги , Съжалявам за закъснението , но имах много задължения , бях и в чужбина... Така , мисля , че всичко е ОК - колата спира нормално и причината е била в напасването на накладките. Благодаря на всички , които писаха по моя проблем. Стоян
  11. Здравейте колеги , Не бях в града и нямах достъп до интернет. Прочетох всички нови мнения тази сутрин - благодаря за активността и дадените съвети. Нямах време да правя каквото и да било по колата , но вече не знам какво да мисля - струва ми се , че всичко се оправи , но вече и в себе си се съмнявам. Колегите , които писаха за напасване на накладките , а аз не им повярвах може и да се окажат прави. Мисля , при първа възможност да направя едно обезвъздушаване за всеки случай и да видя дали ще има разлика. Щом го направя веднага ще пиша за резултата. Благодаря отново на всички , които писаха и дадоха мнения. Стоян
  12. Здравейте колеги , Потъване на педала повече от преди смяната ( или поне така ми се струва на мен ). Колата спира добре , усеща се съпротивлението на педала при натиск , но не се втвърдява достатъчно ( или поне така ми се струва на мен ) и колкото и да натискам все поддава и имам чувството , че стига до крайно положение. Вчера ходих на валяците ( тест за спирачки за ГТП ) => човекът ,който тества колата каза , че всичко е повече от ОК... Не знам дали не си вкарвам някакви филми , но ще пробвам да обезвъздуша системата пак и ще видим... Благодаря на всички , които дадоха мнения. Стоян
  13. Здравейте колеги , Обезвъздушаването се започва от предно ляво колело - така са ме учили и така го правя. Днес следобяд ще проверя спирачките на стенд за ГТП и ако проблемът е в помпата или въздух в системата , спирачното усилието ще е под мин.допустимото или около него.Ако това е така започвам с източване на системата и зареждане отново с течност , обезвъздушаване и т.н. Ако се стигне до помпа ще се купува - не е толкова страшна цената - между 110 и 500 лв , а и доколкото разбирам помпите за 1,6 : 1,8 и 2,0 са еднакви , което значи че намирането на морга ще е приемливо лесно. Според мен ще се окаже въздух , но как е влезнал не мога да си обясня. Ще ви държа в течение ... Поздрави
  14. Колега , най-вероятно имаш "пробита" гарнитура на цилиндровата глава-между блока и главата. Смяна на гарнитурата , най-вероятно и шлайфане на главата за всеки случай. Миналото лято на една Астра се губеше около 1 л на всеки 150 км - оказа се "пробита" гарнитура на 4-ти цилиндър. След смяната всичко е ОК.
×
×
  • Създай нов...