-
Мнения
23 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Бензиновия регулатор продаден. Другите неща са налични
-
Суап от моно към пълна инжекция: ОБД0 Всмукателен колектор с дросел клапа и инжектори Делко Комп с чип ЦЕНА 250 лв. Климатик за 4 ген и ЦРХ 1 ( Може и да става за црх2 но не съм сигурен) Пълен комплект до последно работещ без забележки ЦЕНА 400лв. Бензинов регулатор https://imgur.com/a/wtj6W Цена: 30лв. За контакти: 0888975151
-
Продава се Хонда Сивик с липове и броня от Тайп-Р Двигател D16V1 110к.с. 2003г. тел. 0896615909 За повече информация на посочения телефон
-
Така е прав си. Фабрично така са излизали, но след това са разбрали, че е по-подходящо да се сложат 4 на 4 свещи. Въпроса е защо след смяна на свещите разхода се вдигна. Може би защото вече се променя работата на двигателя и наистина клапаните могат да окажат влияние. Това са само предположения. След като MIYAMOTO я види ще си каже и той думата.
-
iso_euКолега от самото начало на темата един компетентен съвет не си дал и имам чувството, че само се намираш на приказка така да се каже. За да съм по коректен ще ти дам няколко цитата: iso_eu Успех с 8 различни свещи pepur Правилно сте ги поръчали 4/4 денсо и нкг MIYAMOTO За 150 път ще кажа/напиша че свещите на тези коли са 4 на 4,а не 8 еднакви колкото и да не им се иска на някой хора да го повярват Бюлетина от Хонда който видях е казано да бъдат така, но за съжаление не е посочен точния модел. Колега MIYAMOTO благодаря за информацията и съвсем скоро ще се чуем да се разберем кога да дойда на диагностика при теб.
-
Възможно ли е цялата тази работа да е от клапаните, защото доста се чуват? Иначе пак я закачихме на диагностика с HIM софтуер, но така и не намерихме някъде да е показана работата на бобините. Мисля сега да направя реглаж на клапаните и ако пак не се оправи и разхода продължи да е толкова висок какъвто е в монета направо заминава в мобилето. Толкова усложнена и от самото начало с проблеми кола до сега не бях имал и почвам да се предавам.
-
След дългото чакане най-накрая свещите и бобината пристигнаха. Сменихме ги но за съжаление подобрение нямаше, даже започна да претриса леко а и разхода се вдигна с половин литър, даже стана по-шумна. Свещите които свалихме баха в доста окаено състояние наистина. Сега ми казаха, че сигурно това придърпване е от стартовия съединител. Вече незнам на кой да вярвам и какво да вярвам. Свещите на доста места прочетох, че са такива, други казват че не са такива и аз незнам вече какви са! Ето например тук са дадени следните http://www.hondapartsoverstock.com/showAssembly.aspx?ukey_product=50631343&ukey_assembly=6209997 а тук http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~spark~plug~12290-RBJ-003.html както и на още няколко места пак са така, и едните и другите. В доста форуми прочетох, че се слагат денсо и нжк както ги сложих и аз но вече незнам дали наистина е така. Старите свещи които свалих бяха DILFR6F11G и отпред и отзад, но видимо едните бяха сменени с по-нови. Незнам какво да правя с тая кола вече, придърпва и гори повече.
-
iso_eu Написал съм следното: NGK-то са DILFR6J11 а денсото са FK20HR-11 (макар че за азиятския пазар са VFKH20) както и: NGK DILFR6J11 и DENSO VFKH20 с аналог FK20HR-11 FK20HR-11 или по-точно VFKH20 са аналог на DILFR6F11G т.е. според това което прочетох по чужди форуми и потвърдено от техник в хонда сервиз едните свещи саDILFR6J11 а другите DILFR6F11G но се слага аналога им на DENSO който е FK20HR-11 (макар че за азиятския пазар са VFKH20)
-
pepur нали и аз това написах, че се слагат двете различни марки и даже съм написал точно кои се слагат според това което съм намерил. Така ли е според теб NGK DILFR6J11 и DENSO VFKH20 с аналог FK20HR-11
-
FK20HR-11 или по-точно VFKH20 са аналог на DILFR6F11G
-
До колкото разбрах и аз наистина са така, и така се слагат оригинално от Хонда. Затова и аз ги поръчах точно така, макар че са едни и същи само производителя е различен. На нормална цена тук не успях да ги намеря където и да търсех тези от САЩ излизаха по-евтино а със сигурност ще са оригинални. Бобините наистина са различни отпред и отзад и цената тук е 309 а от САЩ 170. NGK-то са DILFR6J11 а денсото са FK20HR-11 (макар че за азиятския пазар са VFKH20) разликата е че едните са Iridium Long life а другите Iridium Tough (говоря за денсото)
-
iso_eu свещите наистина са си доста пари. Поръчал съм ги от щатите и ще ми дойдат на половин цена както те така и бобината. Казаха ми от сервиза който е на Хонда естествено, че са различни като отпред са NJK а отзад DENSO. Аз така и ги поръчах. Надявам се да се оправи като ги сменя, защото ако не се оправи работата върви към скоростна кутия ( която знам че е вариаторна и естествено съм сменил маслата с CVT флуид на Хонда )
-
Колега не мисля, че е така както го казваш. колата доста често си работи само на бензин и много рядко само на ток. Предимно работи комбинирано, защото се води мек хибрид и електродвигателя подпомага работата на бензиновия. Не съм си играл да разуча въпроса дали може да работи само на бензин при заминали батерии, но си мисля че няма да има проблем само разхода ще се увеличи. А за LPG видях, че има доста такива с монтирани газови инжекцииони и си вървят без никакви проблеми. Даже има в ютуб клип с такива и даден разход от порядъка на 5.5 на 100
-
Да видях я колега преди това тази тема, но там колегата е написал че колата претриса, а моята просто придърпва при потегляне без да претриса и отделно го има доста повече това придърпване при смяна на двигателите. Ходих днес между другото на сервиз и ми казаха, че е някоя бубина както и че свещите са за смяна. До голяма степен съм склонен да се съглася с това, защото колата е италианка и надали са сменяни свещите. Също така разхода е троен почти, което ме води на мисълта за свещи и евентуално бубина, Сега ще събирам пари да сменя 8-те свещи ( оказа се че предните са един вид а задните друг ) и да купя една от 8-те бубини за да пробваме коя е избилата ( самата бубина си е половин 4-та генерация направо )
-
Колеги от самото начало има едно много дразнещо придърпване при потегляне. Мислех, че ще от маслото в скоростната кутия но след като го смених и покарах придърпването си остана. Отделно, че при каране когато сменя двигателите понякога има едно доста силно придърпване. От какво може да е това? Не съм сменил само свещите още на колата ( за сега събирам финанси и за тях, че са 280 лв. ) и се надявам да е от бензиновия двигател. Само дано да не е кутията, че като прочетох им дават много малък ресурс в порядъка на 150-200 хил. км.