chefo7337
Фен-
Мнения
32 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
NGK, утре ще ходя при един мастър да огледа. Не знам как се прикачват снимки, но като цяло издухан клапан на 1ви цилиндър.
-
NGK, утре ще ходя при един мастър да огледа.
-
Чнг на всички съфорумци, на31ви успях да намеря бобина и комутатор но смених само бобината защото беше опушена, а комутатора не можах, беше на мн кофти място а и бързах но въпреки това запалих, само че мотора работи на 3 цилиндъра. Реших да проверя свещите и видях че на 1 цилиндър е омазнена а другите 3 силно наслоени с нагар, почистих ги понеже са нови и размених тази на 1 с тази на 2 и запалих но 1 пак не работи, а искра подава на свеща. В началото пушеше яко, нз да не са ми сипали някакъв насран бенц и да се е задръстила дюза,, напр. съм пълен шах. Сега я карах така но ме е страх да не окотя нещо.
-
Благодаря, утре ще търся пък каквото стане, винаги съм получавал адекватна помощ от форума за което ще ми е приятно да помогна на някой от вас!
-
Това разбрах но като го отворя нещо като платка ли е благодаря.
-
Проблема е че не знам къде се намира комутатора.
-
Това не го знаех, и аз се усъмних че правя нещо нередно но вече е късно, лошото е че ми е нужна колата защото ще празнувам извън града. Имам и един ситроен саксо но с него въобще не съм спокоен! Ако намеря утре комутатор мога ли да го сменя сам, или ще трябва сервиз? Благодаря ти s.s.d.d.предполагам че ако е бобина е по - малкия дявол, мислех че може да е превъртял агренажния ремък, но по логично е да е бобина. На 2ри ще ходя на сервиз, сега съм по спокоен дано е това.
-
Благодаря ти s.s.d.d.предполагам че ако е бобина е по - малкия дявол, мислех че може да е превъртял агренажния ремък, но по логично е да е бобина. На 2ри ще ходя на сервиз, сега съм по спокоен дано е това.
-
Здравейте колеги, днес ми се случи следното :както карам на четвърта мощността на колата падна и ми светна чека в ляво - жълтия след което отбих и отворих капака да проверя кабелите, като вадя един по един и гледам дали подава искра, но като извадих на 1 - ви, колата изгасна и не мога да я запаля. Какъв може да е проблема сменях кабели и лули и свещи миналата година, но се сетих че агренажния ремък не съм? Ако ми помогнете със съвет ще съм ви благодарен!
-
ENGITECH-Полски,49лв-поръчах ги от магазин във Варна.
-
Кабели-сменени,хондака-огън бий....
-
Това ме посъветва и мастъра,думите му бяха:-колкото и да ги търкаш по-нови няма да станат... така че ги поръчах вече.
-
Най-после оправих проблема и то по-много елементарен начин.Днес сутринта реших да огледам кабелите ,извадих лулите,и забелязах че на тази на 1ви цил.има сиво-ръждив окис от вътре,почистих с обезмаслител и изсуших,покарах 10-15км-ок,след обед 20км -никакво прекъсване,според мен в това беше проблема,но няма да бързам със заключения,ще покарам и тогава ще пиша.
-
Благодаря за съвета Маркони ,така или иначе ще взема кабели, има чехски на Тесла,немски на Бош,и полски-забр.името-кои ще вършат работа ?И ако не е от тях,може да ми каже после я помпа-бензинова я нещо и влизам в роля. Не съм някакъв свидльо ,но просто нямах конкретен отговор от Мастъра .
-
Здравейте колеги,в събота отидох на майстор и обясних за проблема след което той започна да проверява бобина,кабели,свещи,капачка-каза че всичко е ок и после ме попита дали съм сменял горивен филтър,отговорих му че не съм и го смени ,каза че най -вероятно е от него.Тръгвам аз и на първото кръстовище същия( хой )звъня му ,каза че може да е от кабелите и ми обясни къде се продават, така и не ги купих защото не съм сигурен .Прибрах се и си проверих отново грешката -71- random misfire cylinder 1 -седем дълги -един къс.Сега не знам да ги купувам ли тия кабели и да му звъня или да ходя при друг.Междувременно разгледах и няколко клипчета в нета където най -често сменят свещ или лула.