Jump to content

vazmuten

Фен
  • Мнения

    77
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно vazmuten

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

2507 профилни разглеждания
  1. Здравейте, Както бях описал в началото на темата имам проблеми с кръста и респ. проблем с твърдата возия на SUV Honda CRV 2014. Реших го като: сложих гуми 225/65 R17, под дамаската на седалките поставих 5см. дунапрен и поддържам налягане в гумите 2.0-2.1, което в щатите производителя го дава препоръчително за този модел (в Европа е 2.2). Колата я карам годишно не повече от 8000 км. До сега ползвах зимата „Michelin 225/65R17 106H XL TL LATITUDE ALPIN LA2 GRNX“ и лятото “GoodYear 225/65R17 102H EFFICIENTGRIP SUV”. Возията е напълно приемлива и дори комфортна. За съжаление гумите остаряха и трябва да се сменят. Пролетта закупих 4 бр. “Michelin 225/65R17 106V XL TL PILOT SPORT 4 SUV” – нали мишелинките са меки гуми. За съжаление се оказаха страшно твърди и веднага ги върнах старите летни GoodYear. Разликата във возията беше огромна. Реших че проблема е в „106V XL“ на модела гуми. Последваха няколко писма до Michelin и ми препоръчаха всесезонните “MICHELIN CROSSCLIMATE 2 SUV 225/65 R17 102H” – нямат XL и на се 106V. Преди седмица закупих 2 бр. от тях и … отново греда! Твърда возия. Загледах се, че старите LATITUDE ALPIN са били от тип Touring, а тези, както и PILOT SPORT ги водят Ultra High Performance – може би това е проблема? За съжаление LATITUDE ALPIN вече не се предлагат за моя размер Както и да е, питането ми към Вас е кои добри зимни гуми ще ми препоръчате, които да са “меки”, предвид описаните по-горе факти?
  2. От днес и аз съм с тях, пък ще видим ...
  3. В този ред на мисли "BOSCH AR653S 3397118911 650/400 LLE 9 x 3/9 x 4" комплекта за CRV би трябвало да е много добро решение.
  4. Е, този неприятен ефект го знаем всички собственици на CRV и го има и с огириналните/фабрични пера. Но ако се сложи 420, то ще е с по 1 см. по-дълго и от 2-те страни и както писах ще опре в предната дясна греда - т.е. не става. Освен ако няма асиметрични 430, които да са по-дълги само от вътрешната страна, за да коригират описания проблем на Хонда ?!?
  5. В Бултрако ми дадоха само за гумите на перата цена от по 21 лв. за всяка чистачка. За отзад пробвах с една корейска за 5 лв. 13" / 330 мм. със клип за 9 x 3 и заспа! По каталога на БОШ комплекта е: "AR653S 3397118911 650/400 LLE 9 x 3/9 x 4". Много странно за пасажерската. Току-що я измерих и е точно 400 мм. Ако е по-дълга ще опре в предната лява страничната греда. Сигурен ли си за тези 420 мм ?!?
  6. Здравейте, Някой пробвал ли е Bosch AeroTwin Multi-Clip 26"(650мм)/16"(400мм) комплекта дали става или се трябва да е RETRO FIT моделите? Някъде продават ли/поръчват ли се само пера за оригиналните чистачки? Изобщо как решавате проблема с чистачките за CRV-то, вкл. и задната?
  7. Аз от зимните Michelin LATITUDE ALPIN LA2 съм доволен, както и от летните GOODYEAR EFFIGRIP SUV. Goodyear-a са по-скоро всесезонни и доста свирят лятото по паркингите на Моловете
  8. Точно за тази "тръпка" става дума при 'лек' страничен вятър от страната на тира, който изпреварваш. В момента в който го подминеш едва удържаш колата
  9. Всичко им е наред с амортисьорите и щангите - явно по-високите коли при вятър и калпави виражи по нашите маристрали стават нестабилни.
  10. Гумите го дават при мен на Европейския модел 2.3 (PSI 33), а в Америка 2.1 (30 PSI): http://www.puretyre.co.uk/honda-crv-tyre-pressure-placard/ Някой има ли смислено обяснение за това ?
  11. При 90 и при мен няма проблем, но при 140 при виражите със слизане и качване по вече упоменатата магистрала, определено колата не "заспива" за пътя и волана не се 'втвърдява".
  12. Колеги, рядко карам извънградско CRV-то 2014, но вчера по магистралата Перник-Благоевград при 140 км/ч по GPS (към 150 по показания на километража) при минимален страничен вятър, до колкото изобщо го имаше, колата беше изключително нестабилна - гумите са летни, 17" всичките бяха проверени преди пътя и бяха на 2.2 bar(32 PSI), в колата бяхме 4 души с багаж. Сравнявам я с Toyota Avensis 2002, която при подобна скорост се залепя за пътя все едно „влиза в релси“, докато CRV-то се опитва да „отлети“ и ме принуждава да я удържам здраво стиснал волана с две ръце. Представям си по аутобаните на Германия, ако се кара с максимална скорост, какво ще стане. Това нормално ли е и характерно ли е за по-високите SUV-чета (примерно BMW X5) или само CRV-то е калпаво?
  13. В момента карам с оригиналните летни гуми 225/60R18 Michelin Latitude HP, а през зимата с 225/60R17 Michelin Latitude Alpin. От зимните гуми съм изключително доволен като возия – мека и удобна, на лед и сняг вече 2-ра година са като залепени за пътя, спират перфектно. Летните обаче имам чувство, че на дупките в София са си малко по-твърдички. Става дума САМО за каране по асфалт. Питането е дали да не продам 18“ джанти с текущите гуми, които реално са на не повече от 5000 км. и да взема нови 17“ летни гуми? Разликата в страничния борд е 1.14 см , т.е. 17“ ще са с толкова по-меки – според вас ще има ли разлика? Ако да, кои летни гуми са по-комфортни (тихи и меки) за CRV-то – Michelin Latitude Sport 3 ? NB: И зимните и летните ги помпам на налягане 2.2, въпреки, че в Европа пише, че трябва да са на 2.3, а в САЩ на 2.1 за HONDA CRV.
  14. Да, монтирахме дунапрен 6 см. на всички седалки на добра цена и вече е конфортно, включително и отзад
  15. т.е. викате да си взема атмосферката 2.0 бензинчето ръчка с пудрите и да не си вкарвам таралеж в гащите с този дизел ?
×
×
  • Създай нов...