Jump to content

goga

Фен
  • Мнения

    748
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    6

Обществена Репутация

273 Good

1 Последовател

Относно goga

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2005г. 2.2 i-ctdi ЕХ N22A1; VW Polo V 2010г. 1.4 бензин, 6R1, GGGB
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

9427 профилни разглеждания
  1. Аз още карам дизела с Ravenol SSV 0w30 - вече 80-100хил. км. Дюзите, турбото, всичко е наред, но сега почнах и аз да се филмирам и притеснявам.
  2. Пробвай да почистиш само окото на лазера. Макар, че щом не излиза и диска може би няма да е от него.
  3. Акорда да не е 2004г. Щото 2014 не мисля, че има дизел 2,2. Ако е 2004г. Филтъра трябва да е Бош от снимката. С други прави проблем. Виж тази тема:
  4. Ето и тука: https://namaleniavtochasti.com/accord-clcncm-2002-2008/39439-potenciometr-pedal-gaz-37971rbb003-37971-rbb-003-honda-accord.html
  5. Спецификации няма. Вариантите са нов оригинален около 600.00лв.; втора употреба, без гаранция, или разкапсуловане на твоя и почистване на пистите - за последното може да потърсиш и Docev от форума. Би трябвало да имаш и др. симптоми преди да ти излезе грешката - при задържане в определено положение на педала на газта да има леко забиване или придърпване.
  6. Това с оборотите е често срещано, вкл. и при мен е понякога така, вече 9-10 години. Като тръгват да падат пробвай да натиснеш съединителя, би трябвало да се нормализират тогава. Не знам някой да е разбрал причината.
  7. +1 и от мен. Днеска си взех веригите - пълен комплект. След един разговор по тел. и няколко вайбъра, всичко за 10-15 минути. Доволен съм - ОЕМ части, фактури, поръчка - всичко.
  8. Не само съм проверил, ами и съм ги купил. Заради еко нормите е това.
  9. Ето на полото двата катализатора:
  10. Другата ми кола - VW Polo V 1,4 бензин е с два катализатора: единия на изпускателна колектор при двигателя и втория отдолу преди гърнетата. Сонди има и на двата. След разпадане на първия довело и до тотално запушване на втория, се наложи да ги махна. Без катализатори грам не капеше вода, еко нормите тотално извън разрешените и миришеше на изгорели газове от зад. Колата се отпуши и взе да върви много приятно. После сложих чисто нови катализатори - преден оригинален и заден чешки /на Шкода се слагат същите/ и започна да капе, понякога направо тече вода от ауспуха. Това основно като се кара в града. Извън града се засушава всичко. Изгорелите газове са вече в норма. Няма я гадната миризма на изгорели газове. Според майсторите, вкл. и в пункта за ГТП това е нормално. Така, че мисля и ти нямаш проблем.
  11. Ето и тук за италианките: https://www.kmsicuro.it/index
  12. Като търсиш втора употреба искай и предпазната ламарина отгоре, че на акорда за чугунения колектор леко се различава и трябваше преправяне, което аз отказах и допълнително поръчах ламарината.
  13. Не знам, беше отдавна като го сменях на акорда. 200лв. беше оригинален втора употреба. Май и сега са някъде там около 200-300лв. Преди да го сменяш все пак провери, може да е спукано/ пробито нещо друго по изпускателната система, че не съм сигурен дали при сивика го има същия проблем.
  14. На Акорд 7 генерация същия двигател е често срещан проблем - спукан изпускателен колектор. Решението е смяна с втора употреба чугунен или вече има и нови автърмаркети на добра цена. Някой заваряват старите, но колко издържат не знам.
×
×
  • Създай нов...