Jump to content

goga

Фен
  • Мнения

    761
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    6

Обществена Репутация

280 Good

1 Последовател

Относно goga

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2005г. 2.2 i-ctdi ЕХ N22A1; VW Polo V 2010г. 1.4 бензин, 6R1, GGGB
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

14071 профилни разглеждания
  1. Колега, качи малко снимки да я видим.
  2. Да преди добавките ги махнах, защото предния се разпадна и запуши тотално и задния. Това се случи още като взех колата "нов внос". Добавките ги използвам за да запазя новите катализатори, че хич не са евтини.
  3. Dandilov, по твой съвет преди време, 1, 2 пъти годишно слагам Pro-Tec Fuel Line Cleaner и след нея Pro-Tec OXICAT. Това на VW POLO 1,4 бензин. След като се наложи преди време да махна двата катализатора и закупих нови, вече втора година минава преглед и покривам нормите. Доволен съм, особено след първата добавка колата върви много добре.
  4. Да не е обърнат на обратно горивния филтър, че аз така половин година се чудех що понякога забива колата.
  5. Служи за плавно отваряне на жабката - за кабела говоря.
  6. Ако виенето е като от зъболекарска машина, да се има в предвид, че се получава след смяна на веригите и не е проблем за колата. Има и тема за това във форума.
  7. За съжаление не е календарна година. Параграф 6 т.33 от Допълнителнителните разпоредби на Закона за движение по пътищата: ""Повторно" е нарушението, извършено в едногодишен срок, а в случаите по чл. 174, ал. 2 - в двегодишен срок, от влизането в сила на наказателното постановление, с което на нарушителя е наложено наказание за същото по вид нарушение, включително и когато първото наказание му е било наложено като нов водач."
  8. На дизелов акорд 7 стават и при теб трябва да е същото.
  9. Не нямам такива познати. Информацията ми е от познат в митницата, но не искам да го притеснявам по-вече. Би трябвало да можеш да платиш и в Казанлък. Бързо търсене в интернет и излиза в Казанлък митнически представител с адрес бул. Розова долина офис 7 - да не му казвам името, че не го познавам и да не излезе реклама. Просто потърси митнически представител Казанлък, Пловдив и т.н.
  10. Потвърждавам. Сметките са ми верни - мито 10% и ДДС 20%. Няма акциз. Ще ти трябва ЕОРИ номер. Безплатно се издава от митницата, но отнема 2-3 дена. Фирма, лице да ти свърши всичко при нас е 100-150лв.
  11. Май разбрах - имаш талон на колата и чакаш човека от Англия да дойде с талон на твое име. Адвокат, фирма да ти вземат 100-150лв. за услугата пак е по добре. Не знам дали не ти трябва и ЕОРИ номер за митницата. Ще питам познат търговец на коли как обмитява, ако знае и довечера ще пиша. В краен случай пита ги тези в митницата как стигнаха до тази сума.
  12. Значи мито и ДДС е едно и също за цялата страна. Акциз мисля, че няма. Не знам на каква стойност са ти ги сметнали тези пари и как са ти ги сметнали, след като нямаш документ за собственост на колата - договор, фактура, талон на твое име. На 5400лв. се връзва посочената от теб сума.
  13. По принцип митото е 10% върху стойността на колата, плюс всички разходи по транспорта до БГ. След това върху цялата сума - стойност на колата + транспортни разходи + митото, се начислява и 20% ДДС. 3075лв. х 10%=307.50лв. мито. 3075лв. + 307,50лв.=3382,50лв. х 20%=676,50лв. ДДС. Всичко мито и ДДС - 984,00лв. Това е според мен. Ако греша в процента на митото да каже някой. Не казваш и за колко си купил колата и от БГ ли я купи. Ако фирма или лице ти обработват документите пред митниците, също има някаква така за услугата, но в никакъв случай не е толкова голяма.
  14. Аз още карам дизела с Ravenol SSV 0w30 - вече 80-100хил. км. Дюзите, турбото, всичко е наред, но сега почнах и аз да се филмирам и притеснявам.
×
×
  • Създай нов...