
goga
Фен-
Мнения
764 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
7
goga last won the day on Юни 17
goga had the most liked content!
Обществена Репутация
283 GoodОтносно goga
- В момента Темата: Ниски обороти след презареждане на климатика
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 2005г. 2.2 i-ctdi ЕХ N22A1; VW Polo V 2010г. 1.4 бензин, 6R1, GGGB
-
Пол
Мъжки
-
Място
Шумен
-
Емича беше писал, а и аз имах като неговия проблем - провери горивния филтър да не е обърнат на обратно, или да е сложен някой ментак. Макар, че тогава и във високите обороти не би трябвало да върви.
-
Не знам. На дизела при мен е това:
-
Почни първо с най-простото - релето на климатика. Намира се при бушоните в двигателния отсек.
-
Колега, качи малко снимки да я видим.
-
Да преди добавките ги махнах, защото предния се разпадна и запуши тотално и задния. Това се случи още като взех колата "нов внос". Добавките ги използвам за да запазя новите катализатори, че хич не са евтини.
-
Dandilov, по твой съвет преди време, 1, 2 пъти годишно слагам Pro-Tec Fuel Line Cleaner и след нея Pro-Tec OXICAT. Това на VW POLO 1,4 бензин. След като се наложи преди време да махна двата катализатора и закупих нови, вече втора година минава преглед и покривам нормите. Доволен съм, особено след първата добавка колата върви много добре.
-
Да не е обърнат на обратно горивния филтър, че аз така половин година се чудех що понякога забива колата.
-
Служи за плавно отваряне на жабката - за кабела говоря.
-
Ако виенето е като от зъболекарска машина, да се има в предвид, че се получава след смяна на веригите и не е проблем за колата. Има и тема за това във форума.
-
За съжаление не е календарна година. Параграф 6 т.33 от Допълнителнителните разпоредби на Закона за движение по пътищата: ""Повторно" е нарушението, извършено в едногодишен срок, а в случаите по чл. 174, ал. 2 - в двегодишен срок, от влизането в сила на наказателното постановление, с което на нарушителя е наложено наказание за същото по вид нарушение, включително и когато първото наказание му е било наложено като нов водач."
-
На дизелов акорд 7 стават и при теб трябва да е същото.
-
Не нямам такива познати. Информацията ми е от познат в митницата, но не искам да го притеснявам по-вече. Би трябвало да можеш да платиш и в Казанлък. Бързо търсене в интернет и излиза в Казанлък митнически представител с адрес бул. Розова долина офис 7 - да не му казвам името, че не го познавам и да не излезе реклама. Просто потърси митнически представител Казанлък, Пловдив и т.н.
-
Потвърждавам. Сметките са ми верни - мито 10% и ДДС 20%. Няма акциз. Ще ти трябва ЕОРИ номер. Безплатно се издава от митницата, но отнема 2-3 дена. Фирма, лице да ти свърши всичко при нас е 100-150лв.
-
Май разбрах - имаш талон на колата и чакаш човека от Англия да дойде с талон на твое име. Адвокат, фирма да ти вземат 100-150лв. за услугата пак е по добре. Не знам дали не ти трябва и ЕОРИ номер за митницата. Ще питам познат търговец на коли как обмитява, ако знае и довечера ще пиша. В краен случай пита ги тези в митницата как стигнаха до тази сума.
-
Значи мито и ДДС е едно и също за цялата страна. Акциз мисля, че няма. Не знам на каква стойност са ти ги сметнали тези пари и как са ти ги сметнали, след като нямаш документ за собственост на колата - договор, фактура, талон на твое име. На 5400лв. се връзва посочената от теб сума.